Czy ktoś z Was ma może namiary z aukcji tych 505?
Chcę kupić a póki co nie pojawiają się.
Szukaj w zakończonych aukcjach, ale obecnie oba konta są zawieszone.
Napisano 27 kwiecień 2015 - 20:57
Napisano 27 kwiecień 2015 - 21:09
A jak wasza bateria po aktualizacji do 4.2 . U mnie w Mio 315 jeden trening dwugodzinny w czwartek dzis spoglądam pozostalo tylko 16%. Wczesniej na 4.1 trzymala dosyć dlugo . A jak u was ?
Ja nie dostrzegam różnicy - dalej zjada jakieś 15% na godzinę.
Napisano 28 kwiecień 2015 - 09:13
Ja zauważyłem że bateria schodzi jak cyclo jest wylaczone trzeba będzie chyba wrócić do wersji 4.1
Obawiam się, że powrót do 4.1 nic tu nie da, bo dodge.exe ani sam Windows CE nie pracuje jak wyłączysz licznik, na 100% jest tak, że w ogóle nic nie powinno pracować - to ta sama sytuacja co wyłączenie komórki, podkreślam wyłączenie a nie uśpienie.
Inna sprawa jest taka, że przy okazji aktualizacji do 4.2 zaktualizował się też Windows ce - środowisko w którym pracuje dodge.exe, ale to może mieć wpływ na pobór energii tylko wówczas gdy Mio jest włączone.
Napisano 28 kwiecień 2015 - 10:22
Inna sprawa jest taka, że przy okazji aktualizacji do 4.2 zaktualizował się też Windows ce - środowisko w którym pracuje dodge.exe, ale to może mieć wpływ na pobór energii tylko wówczas gdy Mio jest włączone.
Napisano 19 maj 2015 - 17:44
Napisano 19 maj 2015 - 22:03
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 20 maj 2015 - 18:39
Witam, nosze sie z zamiarem zakupu Mio Cyclo 305, lub 315.
W związku z tym mam pytanie odnośnie map.
Czt są to mapy typowo drogowe, czy uwzględniono także trasy i ścieżki rowerowe? Te w miastach, jak i poza nimi.
Czy planowanie trasy A-B, uwzględnia trasy rowerowe.?
Nie mam możliwości osobistego sprawdzenie ww informacji.
A może ktoś z Łodzi bądź okolic ma ww. sprzęt i mógłby sie podzielić informacjami na ten temat
Hey.
Mapy w mio to OpenStreetMap jak i jakieś Navteka - wybiera się których chcemy w danym momencie używać.
Ja zawsze wpierw rysuję drogę w ride with gps i taką trasę importuję do Cyclo i po niej jadę, jak zboczę ze ścieżki to zawsze bez problemu mnie na nią z powrotem naprowadza a śmigam moim mtb po różnych polach i lasach.
Jest też tak, że mio informuje by jechać prosto przy każdej bocznej ścieżce (polnej, nie polnej) która się łączy z tą którą jedziemy, więc bierze pod uwagę każdą ścieżkę która jest na mapie w OSM.
Napisano 20 maj 2015 - 19:40
Darujcie, ale może spróbujecie mi uświadomić jaka jest przewaga mio 315 nad garmin edge 810? Ja nie widzę, na dodatek wykastrowanie obsługi ant+ z paru ważnych funkcji dość skutecznie pozycjonuje 315 na poziomie edge touring (ewentualnie w wersji plus), a dopiero 505 ma prawie wszystko co jest potrzebne, jednak cenowo to chyba nawet droższe od edge 1000, a w nim można praktycznie każdą mapę zastosować, a porównując funkcje treningowe, to też e1000 wygrywa.
To dlaczego brać pod uwagę Mio? Serio pytam, bo właśnie zastanawiam się nad wymianą mojego e810 (po dodaniu obsługi segmentów w tym importowanych ze strawy i poprawieniu nawigacji TBT, niewiele mu brakuje do e1000) właśnie na edge 1000 i jestem ciekaw, czy istnieje coś co jest faktyczną przewagą mio 505 nad e1000, nie mając przy tym jakiś upierdliwych wad typu brak dowolności użycia mapy (na szosę inna, w teren inna) dobrych trybów treningowych, pożądnej obsługi mierników mocy?
W 305 czy 505 jak dla mnie nie ma wcale funkcji typowo sportowych, nie ma nawet lapów,
Liczyłem na coś w stylu poprawiania swoich osiągów w stosunku do tego co już wykręciłem - jakiś wirtualny zawodnik jadący moim najlepszym czasem gdy jadę tą sama trasą, ale nie ma.
Więc tu garmin powinien być górą bo podobno ma te funkcje.
Co do map, to obecnie tylko to co udostępnia mio dla danego regionu z jakim kupisz licznik - kupisz dla WEU masz mapy bez możliwości wgrania Polski. Ma się to zmienić, ale co i kiedy, to nie wiadomo, są tylko zapowiedzi producenta.
Co do nawigacji to są mapy OSM i mi one wystarczają, bo mogę śmigać po lasach nie zatrzymując się co chwile by sprawdzić czy skręciłem we właściwy rozjazd, jest ANT+, są czujniki więc jest i rejestrowanie parametrów.
Miałem 105HC, kupiłem 505HC bo były dostępne za 699zł, udało się zmienić region, by była w mapach Polska więc jestem zadowolony - w stosunku do 105 mam aż 8 wartości na ekranie, parowanie z telefonem więc mogę sprawdzić powiadomienia, odebrać lub odrzucić połączenie, sterować playerem muzycznym, czy mieć podgląd na Di2 jak kupie elektroniczne shimano w przyszłości i to jest plus w stosunku do 105 za tylko 300zł więcej (105HC zarówno kupiłem jak i sprzedałem za 399zł) kosztem lapów ze 105. :-)
Gdyby nie te 699zł za 505HC to miałem w planach Xperie Active i czujniki z 105HC, bo w życiu bym nie dal 1500zł czy więcej za 505 czy jakiegoś innego Garmina.
Mio 505 jest na windows ce, wiec to tylko dobra wola producenta co będzie w kolejnych wersjach softu, liczę, że mio będzie słuchało głosu ludu. :-)
Napisano 21 maj 2015 - 07:57
Yarex czy zmiana regionu jest bardzo skomplikowana? Też mam mio za 699 z eur zach i chętnie wgrałbym sobie wersję z mapą polski o ile nie jest to jakieś rocket science.
Bez pomocy osoby z zewnątrz niewykonywalna - region przypisany do ID (numeru seryjnego) 505 i zapisany na serwerach MIO - nie wiem co i jak, ale ma on dostęp do w/w serwerów.