Widocznie nie tylko...Po co przerzutka z przodu, skoro jest tam tylko blat...
Chińskie ramy karbonowe
Started By
Lobster
, 16 lip 2010 20:13
1587 odpowiedzi w tym temacie
#662
Napisano 14 październik 2011 - 07:30
Starszy model http://www.alibaba.c...ycle_frame.html Ten nowy 058 http://www.alibaba.c...ross_frame.html Robią też disc only http://www.alibaba.c...ull_carbon.html I kolejna aero rama szosowa http://made-in-ican....road_frame.html
#663
Napisano 14 październik 2011 - 08:36
Przednia przerzutka służy jako zabezpieczanie przed spadaniem łańcucha.
#670
Napisano 22 październik 2011 - 19:47
kaziklcd, to zależy jaką chcesz korbę wsadzić. Korby przystosowane tylko pod BB30 mają o wiele większą oś, więc są sztywniejsze. Mają też co oczywistwe inne ułożyskowanie niż korby pod miski BSA/ITAL. Łożyska są większe i inaczej osadzone (wprasowane w fabryczne miski, które już są w ramie), czyli nie są wkręcane w ramę.
Np. Campagnolo robi jeden typ korb, z takimi samymi osiami i oferuje do tego jedynie różne miski suportowe BSA, ITAL, BB30, PressFit itp. W takim wypadku BB30 nie ma sensu bo i tak nie wykorzystuje się jego pewnego potencjału. Producent robi tak, aby korba pasowała do wszystkiego co można kupić.
Jak chcesz mieć super sztywną konstrukcję o małym Q-Factorze to możesz wybrać coś na BB30. Taka korba z zasady jest również lżejsza chociaż rzeczywistość czasem wygląda inaczej. Bywa również, że łożyska są dość drogie do takiej korby i czasem można napotkać problemy z wymianą samych łożysk.
Ja bym wybrał oczywiście BSA z racji mega szerokiej dostępności suportów/korb/części i bezproblemowości konstrukcji. :mrgreen:
Np. Campagnolo robi jeden typ korb, z takimi samymi osiami i oferuje do tego jedynie różne miski suportowe BSA, ITAL, BB30, PressFit itp. W takim wypadku BB30 nie ma sensu bo i tak nie wykorzystuje się jego pewnego potencjału. Producent robi tak, aby korba pasowała do wszystkiego co można kupić.
Jak chcesz mieć super sztywną konstrukcję o małym Q-Factorze to możesz wybrać coś na BB30. Taka korba z zasady jest również lżejsza chociaż rzeczywistość czasem wygląda inaczej. Bywa również, że łożyska są dość drogie do takiej korby i czasem można napotkać problemy z wymianą samych łożysk.
Ja bym wybrał oczywiście BSA z racji mega szerokiej dostępności suportów/korb/części i bezproblemowości konstrukcji. :mrgreen:
#677
Napisano 23 październik 2011 - 19:24
Taki "glut" może się trafić przy każdej ramie. Kupując w Polsce osobiście widzimy co bierzemy. W przypadku zakupów online (PL czy EU) to wiadomo, że będziemy mieli "sprawną" ramę wcześniej czy później. Kłopot jest jak się kupuje w Chinach. Gwarancja jest (jest?) ale co z tego ? Pakowanie, wysyłanie, czekanie...Jakby nie patrzeć to jest spory kłopot. I dlatego właśnie raczej bym nie chciał Tam kupować. Czytam opinie i nie wątpię w jakość i solidność pewnych modeli ale co w takiej sytuacji jak na filmie....???Tutaj chyba twoja faworytka jakaś trafna ;-)
#679 Gosc_Bullet_*
Napisano 23 październik 2011 - 21:29
Taki defekt to jest pestka.Wkręcasz na dłuższą śrubkę nakrętkę,nakładasz podkładkę i wkręcasz w ramę.trrzymasz kluczem śrubkę,a drugim odkręcasz nakrętkę i tym sposobem likwidujesz luz.
Taa, likwidujesz luz...Ciekawe jak po ,,zlikwidowaniu luzu'' takie śrubki utrzymają półlitrowy bidon z napojem podczas jazdy po ulicznych muldach...Może Panie użyc ,,kropelki'' ??