#142
Posted 02 November 2014 - 22:41
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#144
Posted 02 November 2014 - 22:45
Ale może to jest też metoda. Jak mu przyjdzie dobijać malutką pompką powietrze, to nerkę sprzeda, a kupi porządny sprzęt. Bez twardych opon, w granicach 7-8 barów, co chwilę będzie łapał kapcie, bo na każdej porządnej dziurze, gdy wjedzie w nią z impetem, rozwali dętkę.
- Senninho likes this
#145
Posted 02 November 2014 - 22:53
Każdy swoje racje przedstawił, a Kolega sam podejmie decyzję
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#146 Gosc_Voltek_*
Posted 02 November 2014 - 23:01
Umiesz liczyć, licz na siebie!
http://www.decathlon...id_8089610.html
nie majątek i jesteś niezależny
potem dokupisz http://www.decathlon...id_8224360.html
i za 150 zł jesteś szyty, bity i na klej brany
#152 Gosc_grzesiek32_*
Posted 27 February 2015 - 16:20
Nie wiem jak oni osiągnęli 10 bar, trzeba by z 1000 razy machnąć. Nie sprawdzałem na drugim kole, szkoda dętki, czasu i siły
#153
Posted 02 March 2015 - 08:11
Zdecydowałem sięw końcu na Zefal Air Profil - w DECATHLON jest przecena z 75 zł na 35 zł.
http://www.decathlon...id_8248180.html
#156
Posted 02 March 2015 - 11:26
Po ostatniej awarii (wjechanie na kawałek szkła na durnej drodze rowerowej, dobrze, że niecałe 5km od domu i nakładki na bloki miałem w kieszeni) okazało się, że w starej pompce guma wentyla pompki przestała spełniać swoją funkcję i nowej dętki napompować się po prostu nie da. Nikt oczywiście pompką nie dysponował po drodze, trzeba było z buta (z bloku... całe szczęście, że z nakładkami) deptać do domu, łydki czułem jeszcze 2 dni...
Teraz zakupiłem Topeak RaceRocket HP, może nie jest najtańsza, ale warta swojej ceny: wyciągana rurka, bardzo dobry zawór, całkiem lekka, choć i solidna. Teoretycznie do 11 barów, ale mi wystarczy dodymanie do 8. Z drugiej strony, wolałbym, żeby tego typu awarii już nie było, ostatnią gumę złapałem parę lat temu, no ale wolę na zimne dmuchać i być na wszystko przygotowany (wożę oprócz nowej dętki także łatki - na wszelki wypadek...)
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#157
Posted 02 March 2015 - 13:03
Prozor - miałeś szczęście, że przez kilka lat gumy nie złapałeś, ale moja statystyka na szosie podpowiada, że 2-4 razy w sezonie w trasie trzeba się ratować, więc pompka jest konieczna.
Obecnie wożę zawór pompki co2 plus dwa naboje. Przez 1,5 roku nie zdarzyło mi się, żebym musiał korzystać z dwóch nabojów. Jeden wystarczył, żeby zmienić dętkę i kontynuować jazdę. Drugi nabój co2 i łatki były w zapasie. W domu uzupełniałem oczywiście braki.
CO2 są wygodne, bo sam zawór jest lekki, naboje są niewielkie i nie wymagają na trasie żadnego wysiłku. To jest lekkie, szybkie, wygodne i stosunkowo tanie rozwiązanie przy niebyt częstych przebiciach. Mieści się w kieszonce koszulki/bluzy, zajmuje mniej miejsca niż pompka. To jest opcja dla leniwych:)
Polecam uwadze.
Reply to this topic
Also tagged with one or more of these keywords: szosa, pompka, lezyne, pompka reczna
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Jaki rower za 3500zł i więcej? →
Pierwsza Szosa 5-6 Tyś.Started by becow1 , 29 Jul 2024 szosa, endurance, pierwsza szosa |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Jaki rower do 3500zł? →
Pierwsza Szosa Dla Kobiety - Do 3000 ZłStarted by ocet-na-rower , 18 Jun 2024 szosa, kobieta, rower, sensa |
|
||
Giełda →
Kupię →
Kross Vento 8.0 Rama 21 Cali Czy Jest Sensowna Konkurencja W Tym Przedziale Cenowym?Started by wolf24 , 20 Apr 2024 szosa |
|
||
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
(Pompka Stacjonarna) Birzman The Pump 11 Bar / 160 Psi Wszystkie Zawory ! NowaStarted by adamDi2 , 30 Jan 2024 pompka, bar, psi, birzman and 5 more... |
|
||
Sponsorzy serwisu →
4-bike.pl →
Dlaczego Zalecane Jest Oklejanie Roweru Na Mokro?Started by Tomek z 4-bike.pl , 19 Mar 2023 folieochronne and 6 more... |
|