#22
Posted 28 October 2017 - 07:37
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
#23
Posted 28 October 2017 - 13:26
Za mało w rękach kręciłeś ;-) ja wpadłem w trans zaraz po rozpakowaniu i kręciłem kilkanaście minut słuchając jak brzęczą coraz głośniej ;-) Też się skusiłem na Wertykal i promo cenę. Co prawda taniej od czasu do czasu można dostać za granicą ale z Wertykalem nigdy nie miałem problemu z serwisem oraz z gwarancją kół. Pierwsze jazdy dopiero na wiosnę ale sporo znajomych ma ten model i nikt z nimi większych problemów nie miał.
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
) Napisz proszę jaki kolor masz bębenka ?
A druga rzecz... czy rozkręcając w ręce bez ogumienia czujesz lekkie bicie w pionie ?
....mam nadzieję, że to celowe....
#24
Posted 28 October 2017 - 14:07
Bicie w pionie nie jest celowe, ale normalne niestety. Trzeba nakleić kawałek przeciwwagi i będą kręciły się idealnie nie szarpiąc rowerem czy rękoma.
Jak to zrobić? Prosta sprawa, 5cm czarnej taśmy izolacyjnej, a pod nią przyklejamy ołowianą taśmę wędkarską. Całość naklejamy gdzieś na rancie pomiędzy szprychami. Ok. 5/10g takiej przeciwwagi wystarczy najprawdopodobniej choć w jednych kołach potrzebowałem bodaj 13g.
Taka najprostszą, ale niestety mało skuteczną metodą, jest przykręcenie magnesu licznika na odpowiedniej szprysze. Niestety magnesy są z reguły za lekkie i efekt jest jeszcze słaby.
#25
Posted 28 October 2017 - 15:28
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
#28
Posted 28 October 2017 - 16:23
Bicie w pionie nie jest celowe, ale normalne niestety. Trzeba nakleić kawałek przeciwwagi i będą kręciły się idealnie nie szarpiąc rowerem czy rękoma.
Jak to zrobić? Prosta sprawa, 5cm czarnej taśmy izolacyjnej, a pod nią przyklejamy ołowianą taśmę wędkarską. Całość naklejamy gdzieś na rancie pomiędzy szprychami. Ok. 5/10g takiej przeciwwagi wystarczy najprawdopodobniej choć w jednych kołach potrzebowałem bodaj 13g.
Taka najprostszą, ale niestety mało skuteczną metodą, jest przykręcenie magnesu licznika na odpowiedniej szprysze. Niestety magnesy są z reguły za lekkie i efekt jest jeszcze słaby.
Dzięki Arni za podpowiedź jak zaradzić...
choć zastanawiam się czy tego nie reklamować w Wertykalu... bez przesady żeby nowe koła "wyważać"...
#29
Posted 28 October 2017 - 16:32
#30
Posted 28 October 2017 - 16:53
Im koło (obręcz) jest lżejsze, to mniejsza różnica w wadze po obu stronach obręczy będzie powodowała bicie (wibracje w pionie) przy kręceniu kołem. Często w karbonowych kołach wystarczy ciężar wentyla, żeby spowodować bicie. Może w tych Fulcrumach specjalnie dociążyli stronę przeciwległą do wentyla, żeby właśnie wyeliminować to bicie? Sprawdzałeś, jak się kręci z dętką i oponą?
Muszę znaleźć chwilę i wrzucić... mam nadzieję, że to o to chodzi... Fulcrum chwali się takim systemem:
http://www.fulcrumwh...dynamic-balance
więc jeśli będą biły dalej to porażka... dam znać...
...a to jest Maitre temat braku nawierceń i co za tym idzie taśmy...:
http://www.fulcrumwh...hnologies/momag
#31
Posted 28 October 2017 - 17:21
Bębenek mam ciemny sh11. Stalowy. Koła ważą 1532 g. bez zacisków. Lekkie bicie zauważyłem ale po założeniu opony jak by mniej wyczuwalne. Koła po wsadzeniu w widełki idealnie proste w pionie i poziomie. Nie wiem jak to będzie wyglądać w czasie jazdy bo rower mam rozłożony i mam zamiar go wyprowadzić z domu na wiosnę.
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Dzięki za info.u mnie przód 644g... tył 842 czyli razem...1486g.... hmm może mam wyjęte flaki...
1508945192763.jpg 142.53KB 21 downloads
1508945174317.jpg 183.24KB 25 downloads
... a Ty swoje ważyłeś osobiście czy podałeś z jakiegoś opisu...?
#33
Posted 28 October 2017 - 21:21
Czyli w zasadzie różnica jest tylko na tyle... ale parę dobrych gram... jedyna różnica to ważysz z zatyczkami...
Alu....? Pytasz o korpus bębenka.... ?
Jeśli możesz to załącz proszę dokładniejsze zdjęcie bębenka...
...dla pewności mój to HG11
1.jpg 82.19KB 25 downloads
2.jpg 73.92KB 25 downloads
3.jpg 118.14KB 25 downloads
#35
Posted 29 October 2017 - 16:58
bębenki bębnią.... zasadniczo... ale nie o tym...
Wychodzi na to, że różne te bębenki... jeden i drugi chyba alu tak ?
Masz jakąś teorię na temat różnicy ?
Da się gdzieś odczytać... rozkodować rocznik prod. ?
... no i wróciła wiara w Fulcruma... po założeniu ogumienia... bicie zniknęło...
#38
Posted 06 November 2017 - 00:18
bębenki bębnią.... zasadniczo... ale nie o tym...
Wychodzi na to, że różne te bębenki... jeden i drugi chyba alu tak ?
Masz jakąś teorię na temat różnicy ?
Da się gdzieś odczytać... rozkodować rocznik prod. ?
... no i wróciła wiara w Fulcruma... po założeniu ogumienia... bicie zniknęło...
U mnie tak samo było, bez opony lekkie bicie. Koła mam prawie dwa lata, przebieg ciut ponad 10000, waze zwykle 82kg i się z nimi nie cyrtolę. Są pancerne, jak kiedyś je uszkodze to z pewnością kupię komplet tej firmy
#39
Posted 06 November 2017 - 11:49
U mnie tak samo było, bez opony lekkie bicie. Koła mam prawie dwa lata, przebieg ciut ponad 10000, waze zwykle 82kg i się z nimi nie cyrtolę. Są pancerne, jak kiedyś je uszkodze to z pewnością kupię komplet tej firmy
Dzieki za info.
Powiedz... rozbierałeś w nich kiedyś bębenek?
Reply to this topic
Also tagged with one or more of these keywords: fulcrum, Zonda
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Koła Fulcrum Racing 7 LgStarted by TomRok , 18 Jul 2023 koła, fulcrum, racing |
|
||
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła - obręcze - piasty - szprychy - nyple →
Kólkowe Dylematy - Proszę O Poradę.Started by grzeko , 16 Jan 2019 fulcrum, evanlite, dtswiss, roval and 1 more... |
|
||
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła - obręcze - piasty - szprychy - nyple →
Koła Fulcrum Racing Quattro Carbon - Test Road-Racing.plStarted by Helium , 10 Jun 2018 Fulcrum |
|
||
Warsztat →
Warsztat →
Problem Z Regulacją Piasty W Fulcrum Racing 3Started by Siecky , 06 Mar 2018 fulcrum |
|
||
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła Allround - Głownie Treningowe.Started by Chikushou , 22 Dec 2017 Hunt, Fulcrum, Koła treningowe and 1 more... |
|