Jump to content


Photo

2020 Budget Weightweenie Revamp - Cannondale Supersix Evo Hi-Mod Custom

cannondale supersix carbon sram srametap etap zipp zipp404 tubular szytka

  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#121 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 26 June 2020 - 11:07

Wyszło super, jedynie nie jestem fanem konwersji do napędu 1x. Trochę to upośledza jego użyteczność jako rower do jazdy po górach.

Jeśli chodzi o moje zdanie to 1x przede wszystkim upośledza wszechstronność roweru, bo można uzyskać ten sam zakres przełożeń jednak wymaga to zmiany kaset. W terenie którym mieszkam (opolskie) na mała tarcze wrzucam jedynie pod domem. Większość podjazdów w pobliskich Czechach (jesenniki) wjeżdżam z blatu zatem nie potrzebuje nie wiadomo jak szerokiego spektrum przełożeń. Aktualnie rower jest w konfiguracji 50x11-28, dodatkowo mam kasetę 11-32 i raczeń nic poza tym mi się nie przyda bo mam jeszcze Factora, która ma 53/38 z kasetą 11/28. 1x dla mnie jak najbardziej, ale nie w rowerze który służy nam jako jedyny - w przypadku Sixa głównym i praktycznie jedynym argumentem była chęć zbicia wagi.



#122 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2,297 posts
  • SkądGdańsk

Posted 26 June 2020 - 16:32

Waga z pedałami, koszykami, uchwytem na licznik?



#123 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 26 June 2020 - 16:50

5.92kg as it stands :)

 

Czyli wychodzi na to, że kompletny jak widać. 



#124 Yudo

Yudo
  • Użytkownik
  • 693 posts

Posted 26 June 2020 - 17:41

Czyli wychodzi na to, że kompletny jak widać. 

 

Czyli z +/- litrem wody w bidonach.

Jakby wylać wodę to zejdzie poniżej 5 kg.



#125 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2,297 posts
  • SkądGdańsk

Posted 26 June 2020 - 18:25

Czyli wychodzi na to, że kompletny jak widać. 

 

Na zdjęciu jest z pełnymi bidonami i Garminem, więc ciężko stwierdzić.





Also tagged with one or more of these keywords: cannondale, supersix, carbon, sram, srametap, etap, zipp, zipp404, tubular, szytka