Koła 3500Zł, Bębenek 11, Powierzchnia Alu, Stożek Min. 40Mm Jakie Nowe?
#1
Napisano 10 styczeń 2018 - 15:53
Budżet 3500zł, nowe. Przeglądam, czytam i dalej nie wiem. W zasięgu Cosmic Pro Carbone (wszystko fajnie ale ta tuleja pod bębenkiem to porażka), Trimax 45, Oval 950, jakieś FFWD może coś z Shimano (WH-RS81)? Ogólnie alu ze stożkiem karbono-podobnym. Generalnie nie w wadze ok 1700g na maszynowych. Co polecacie, jakie macie doświadczenie. Pliss!
#2
Napisano 11 styczeń 2018 - 12:41
Może coś z FF F4R - https://www.probikek.../11327040.html
Wersja na Campa ma niezłą cenę, na Shimano już drożej.
Albo Campagnolo Bullet - https://www.probikek...t/10864758.html- stożek 50mm
#6
Napisano 12 styczeń 2018 - 14:16
Jeżeli coś takiego faktycznie powiedziano, to zmień sklep - i to w trybie awaryjnym. Większych głupot dawno nie słyszałem.odkrecajac to na siłę można szprychy z obreczy wyrwać.
Piasty DT wprawdzie są drogie, ale ich serwisowanie to czysta przyjemność.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#9
Napisano 04 luty 2018 - 12:59
Chwal się... najpierw temat zakładasz, prosisz o rady... a później takie zwykłe kupione...spadajcie
Skoro już koledzy się wypowiedzieli w Twoim temacie, wypadało by powiedzieć na co się zdecydowałeś i dlaczego akurat na te a nie na inne koła.
Pozdrawiam
- danek i lupus lubią to
#12
Napisano 04 kwiecień 2018 - 14:29
Hej. Doświadczenia nie mam ale trochę poszperałem. Znalazłem, że sa to koła aluminiowe z powłoką karbonową - wiesz to? (Not a full carbon wheel, but rather an aluminium wheel with a carbon cover to enhance the aerodynamics).
Dalsza sprawa, są dość klockowate - 1975g przy tej cenie... Ja bym w to nie szedł ale wiesz, to tylko moja opinia.
Z zalet to aluminiowa powierzchnia hamowania
#13
Napisano 04 kwiecień 2018 - 14:31
W sumie ceny nie podalem, ale moge je miec za 1950zl nowe
a waga znalazlem cos takiego:
Approx. Weight: Front - 775g, Rear - 1085g to by sie zgadzalo z tym ponizej.
Does the 1860 g weight you listed include skewers?
#14
Napisano 04 kwiecień 2018 - 18:47
1860g za koła w cenie 2000zł ja bym nie dał. Koledzy mają, nie narzekają, ale jednak ta waga jest kosmiczna, a w regularnej cenie to jakaś porażka na całej linii. Osobiście wolał bym full karbony startowe (1300/1500g) i zwykłe aluminiaki 100g cięższe jako koła treningowe.
#15
Napisano 04 kwiecień 2018 - 22:16
1860g za koła w cenie 2000zł ja bym nie dał. Koledzy mają, nie narzekają, ale jednak ta waga jest kosmiczna, a w regularnej cenie to jakaś porażka na całej linii. Osobiście wolał bym full karbony startowe (1300/1500g) i zwykłe aluminiaki 100g cięższe jako koła treningowe.
dzieki za odpowiedz ale moglbys podac jakies przyklady w tym przedziale cenowym a nie tylko krytykowac.
Campagnolo Bullet 50 Carbon Clincher Wheelset 1794g wsumie nie ma roznicy a sa drozsze.
Vision Trimax 45 Carbon Clincher Wheelset 1720g tez szalu nie ma
a roznica w cenie caly czas ok 1000zl na korzysc bontragerow.
To przy ciezkim kolarzu jak juz wspominalem te 100-200g chyba wielkiej roznicy nie robia.
#16
Napisano 05 kwiecień 2018 - 09:08
1720 a 1860 to spora różnica zważywszy na to, iż koła szosowe potrafią ważyć 1500g na stozku 50mm.
Waga kół nie ma takiego znaczenia na płaskim, ma znaczenie na przyspieszenia i w gorach choć to drugie jest równe masie każdego innego elementu.
Jest jeszcze aerodynamika, ale czy stozek V jest tak super? Szczególnie na bocznych wiatrach? Jedno co ratuje te koła w twoim przypadku, to cena. Ja bym i tak się nie zdecydował na płaskie tereny, wolał bym dołożyć do full karbona składanego na obręczy U. Na góry? Składał bym lżejsze aluminiaki.
#17
Napisano 05 kwiecień 2018 - 09:36
Hej wlasnie wpadlo mi na poczte :
http://www.zuus.co.u...w-and-save-200/
co o nich myslicie?
lepsze beda 50 czy moze 38 stozek
#18
Napisano 05 kwiecień 2018 - 10:49
Waga jest już jak najbardziej OK. I o to chodzi, tyle powinny ważyć koła szosowe
Wewnętrznie 19mm, założysz oponki 23mm (realnie wyjdzie ok. 25/26mm) i będzie fajne aero koło przy szerokości zewnętrznej 26mm.
Pisałeś o sporej wadze własnej, ile ważysz? Tu jest zaplot 20/24.
Czy 38 czy 50mm zależy od tego gdzie jeździsz, w jakim terenie i jakie jest narażenie na boczne wiatry. Przy sporych wiatrach bocznych lepiej na przodzie mieć 38mm, w górach też lepiej wybrać 2x38mm, na płaskie może być spokojnie 2x50mm. Sprawdź możliwość zakupu zestawu 38/50mm. Wszystko to zależy, nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
W tych Bontragerach jest jeden mały feler. Tam nyple są wewnętrzne, przykręcone do aluminiowej obręczy i obudowane od zewnątrz karbonem. Po zalaniu mlekiem takich kół pojawia się problem serwisu naciągu, bo trzeba wszystko zdemontować, odkleić taśmę od obręczy, by dostać się do nypli. W tych Zusach nie ma tego problemu, a też są to koła TLR.
Opinie też na necie czytałem, że przez te otwory na szprychy leje się do Bontragerów woda. Dwukrotnie użytkownicy wytknęli to jako wadę. Niby są jakieś otwory spustowe, ale... W normalnym kole otwór jest zatkany nyplem i może nie jest to 100% szczelne połączenie, ale jednak bardzo utrudnia wlewaniu się wody do wnętrza obręczy.
Dodaj odpowiedź
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Stożki karbon, alu
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła - obręcze - piasty - szprychy - nyple →
Koła Alu Pod TarczeNapisany przez RobSkw , 16 paź 2020 koła, tarcze, alu |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Nasze rowery →
Trek Domane Al3 2018Napisany przez piotrkol , 26 lip 2017 trek, domane, alu, shimano |
|