Koła 3500Zł, Bębenek 11, Powierzchnia Alu, Stożek Min. 40Mm Jakie Nowe?
#21
Napisano 06 kwiecień 2018 - 07:38
#22
Napisano 06 kwiecień 2018 - 10:29
Ja mam przy swoim 44/55 i w cale nie wygląda na niezbalansowany xD
Enve robi bardzo dużo zestawów o różnej wysokości stożków przód/tył. Myślę, że akurat inżynierowie z tej firmy wiedzą co robią.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#23
Napisano 06 kwiecień 2018 - 11:27
Ja mam przy swoim 44/55 i w cale nie wygląda na niezbalansowany xD
Enve robi bardzo dużo zestawów o różnej wysokości stożków przód/tył. Myślę, że akurat inżynierowie z tej firmy wiedzą co robią.
Moze to Sales prezniej dziala, a wogole to jak dla mnie nie ma sensu kombinowac nie wiele to zmieni przynajmniej tak mi sie wydaje lepiej bedzie chyba pojsc w 2x38.
Do kolegi Chikushoku jak spisuja sie te kola, rozumie ze to te co na stravie blackcat wheels?
#24
Napisano 06 kwiecień 2018 - 11:54
Spisują się dobrze, jak na razie wykonałem tylko 2 jazdy na tych kołach. Moim zdaniem czuć różnice jeśli chodzi o stożek, szczególnie przy prędkościach powyżej 35 km/h. Większa recenzje napisałem w temacie o swoim rowerze (link w sygnaturce poniżej).
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#25
Napisano 06 kwiecień 2018 - 12:33
Pewnie że tak, to normalna praktyka na wiatry. Poprostu nie chcą sprzedać takiego zestawu 38/50 więc wymyślili legendę.Ja mam przy swoim 44/55 i w cale nie wygląda na niezbalansowany xD
Enve robi bardzo dużo zestawów o różnej wysokości stożków przód/tył. Myślę, że akurat inżynierowie z tej firmy wiedzą co robią.
#26
Napisano 11 kwiecień 2018 - 12:42
Jako ze jeszcze na pelnych karbonowych kolach nie jezdzilem, jak wyglada ich zywotnosc? bo przy mojej masie to bierznie tez bardziej dostaja no i druga sprawa alu podobno lepiej hamuja.
Zastanawiam sie nad tymi Zuus 50mm ale do tego i tak bym musial dokupic kola na dojazdy do pracy i co tu wybrac?
Dodam ze dojazdy do pracy 40-50km 5x w tygodniu co pewnie jest jakies 80% calego rocznego przebiegu.
#27
Napisano 11 kwiecień 2018 - 13:20
I znowu pojawia się dylemat, czy do roboty nie kupić drugiego, taniego roweru, a na treningi/zawody zbudować tak jak powinno być bez ciągłego kombinowania?
#28
Napisano 11 kwiecień 2018 - 13:43
Takie wsumie mialem obawy co do przejscia na karbon. Bardziej chyba chodzi o upiekszenie roweru.
Na wyscigi jestem juz za stary, jedynie jakis sportive moze 1-2 razy w roku.
To moze Mavic Ksyrium Pro UST Wheelset 2018 albo tansze Vision 35?
albo moze cos innego?
#29
Napisano 11 kwiecień 2018 - 14:53
Nowe 35mm są tylko nieznacznie cięższe. Dzisiaj, gdybym chciał kupić w dobrej cenie mocne uniwersalne koła w przyzwoitej cenie, to pewnie rozglądałbym się za Vision Team 35.pozdr
#35
Napisano 11 maj 2018 - 17:07
Jeździłem na tych kołach ubiegły sezon przy wadze 87-85 kg. Zero problemów. Solidne kółka za niewielkie pieniądze.
Jeden sezon? 85 to też nie 90. Z tych 90 czasem może wyjść 92, a drogi w okolicy nierówne, sporo dziur itd. Lepiej mieć o 4 szprychy za dużo niż o 4 za mało, tym bardziej w kołach do użytku codziennego.
#37
Napisano 26 czerwiec 2018 - 13:27
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Dodaj odpowiedź
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Stożki karbon, alu
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła - obręcze - piasty - szprychy - nyple →
Koła Alu Pod TarczeNapisany przez RobSkw , 16 paź 2020 koła, tarcze, alu |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Nasze rowery →
Trek Domane Al3 2018Napisany przez piotrkol , 26 lip 2017 trek, domane, alu, shimano |
|