uuułaa.. to, plus brak możliwości wstawienia kompaktowej korby skreśla dla mnie tą firmę
Dlaczego się nie da?
Napisano 26 luty 2018 - 08:20
Moje typy na dziś to:
- Giant Defy Advanced 2: http://www.giantopor...defy-advanced-2
- Fuji Gran Fondo 2.3 Disc: http://www.fujibikes.../gran-fondo-2-3
- Canyon Endurace CF SL 7.0: https://www.canyon.c...l-disc-7-0.html
Wszystkie to osprzęt 105, 2x11, pierwsze dwa mógłbym dostać za 8600 zł Canyon 500 zł drożej. Czy ktoś z Was ujeżdża któryś z tych rowerów i mógłby coś powiedzieć?
Gianta można kupić za 6,5k. Defy ma na kierownicy rozdzielacz hamólców hydraulicznych, który zabiera miejsce na inne gadżety oraz opony bezdętkowe.
Napisano 26 luty 2018 - 09:02
hamólców
???
Akurat to aż tak dużo miejsca nie zajmuje na "gadżety" i za dużych ograniczeń toto nie narzuca:
Instrukcja tutaj, warto się zapoznać z montażem i obsługą. Można tam znaleźć również powyższe elementy do montażu komputerka treningowego, kamer z uchwytem gopro, czy dodatkowy wysięgnik montażowy (nr: 410000086).
Inna sprawa, to jak taka hybryda działa i czy przy nowym rowerze nie lepiej jednak zdecydować się na komplet klamek i hamulców hydraulicznych.
Z drugiej strony takie coś mogłoby być ciekawą alternatywą dla mechanicznych hamulców tarczowych działających z klamkami szosowymi, które zbyt tanie nie są, a z działaniem różnie... Cena kompletu (oczywiście bez klamkomanetek...) sugerowana w PL to 6,5 stówy, w UK można kupić za nieco ponad stówkę funciaków...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Medrida HFS, Merida TFS
Napisano 26 luty 2018 - 15:13
Dzisiaj przymierzałem Defy 2. No i okazuje się, że bardziej pasował mi rozmiar M, mniejszy dla moich parametrów (180cm, przekrok 85cm).
Pojeździłem tyle co po parkingu z kostki betonowej. Ale pozwoliło mi to poczuć jak karbonowa rama reaguje na takie drobne nierówności. Od mojego dwudziestoletniego pełnego alu jest to jakościowa przepaść
Ten rozdzielacz na kierownicy to słaba sprawa. Nie ma jak założyć Garmina, przynajmniej na standardowym uchwycie, a Giant nie ma odpowiedniej podstawki w ofercie. Ale tym będę się martwił dopiero zakładając lemondkę.
@BoDym Gdzie widziałeś ten model za 6,5k? Za tę cenę brałbym od razu ale znajduję tylko w rozmiarze S.
Napisano 26 luty 2018 - 16:49
Skoro nie masz żadnego doświadczenia, to kup używaną szosę za 2k pln i sprawdź co Ci pasuje, a co nie. Po roku podejmiesz decyzję co kupić, a sprzedaż ten rower za niewiele mniej.
Na 100 km możesz jechać na wszystkim. To nie jest dystans, który na szosie by robił wrażenie, jeśli jesteś dość wysportowany. Jak nie potrafisz przejechać na dowolnym szosowym rowerze dopasowanym do siebie 100 km to znaczy, że rower nic nie zmieni. Zrób najpierw kilkanaście setek na dowolnym rowerze i potem próbuj dobierać taki na pod swoje cele.
Napisano 26 luty 2018 - 17:20
Skoro nie masz żadnego doświadczenia, to kup używaną szosę za 2k pln i sprawdź co Ci pasuje, a co nie. Po roku podejmiesz decyzję co kupić, a sprzedaż ten rower za niewiele mniej.
Na 100 km możesz jechać na wszystkim. To nie jest dystans, który na szosie by robił wrażenie, jeśli jesteś dość wysportowany. Jak nie potrafisz przejechać na dowolnym szosowym rowerze dopasowanym do siebie 100 km to znaczy, że rower nic nie zmieni. Zrób najpierw kilkanaście setek na dowolnym rowerze i potem próbuj dobierać taki na pod swoje cele.
z takimi radami to kupiłbym szosę pod koniec sezonu, a nie na początku
Napisano 27 luty 2018 - 23:30
Jeżeli masz 180 cm wzrostu to raczej brałbym rozmiar 54. Tutaj jest Fuji Gran Fondo 2.3 za 7200zł https://www.runexper...-DISC-2017.html
Napisano 28 luty 2018 - 08:24
Napisano 08 marzec 2018 - 09:11
@BoDym Gdzie widziałeś ten model za 6,5k? Za tę cenę brałbym od razu ale znajduję tylko w rozmiarze S.
W ofertach sklepów internetowych raczej nie zobaczysz. Trzeba rozmawiać z sprzedawcami, a najlepiej z szefem firmy. Zadzwoń do Bike-System albo Profi-Bike . Można się potargować.