Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cykanie W Okolicach Główki Ramy


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 nbk

nbk
  • Użytkownik
  • 147 postów

Napisano 26 kwiecień 2018 - 21:21

Cześć,

od jakiś dwóch jazd zasłyszałem, że w momencie kiedy staję na pedały na podjazdach i robię taki mocny zryw cisnąc na maxa (wtedy trzymając bardzo mocno kierownicę lekko się ją szarpie do góry, podejrzewam że wiecie o co chodzi) to cyka coś w okolicach sterów, główki ramy? (gdzieś w tych okolicach, ciężko mi to dokładnie opisać ponieważ jestem laikiem w tych sprawach).

 

Podrzucam film gdzie można usłyszeć ten dźwięk. Dociskam na nim rower trzymając za kierownicę i podnoszę lekko do góry żeby wywołać ten efekt. 

 

Co to może być? Mieliście może takie przypadki? Czy to coś poważnego?

 

 

 

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.



#2 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 26 kwiecień 2018 - 21:30

Sciagnij mostek, kierownice, wyczysc, sruby tez. Nasmaruj i poskrecaj.

#3 nick

nick
  • Użytkownik
  • 2246 postów
  • Skądkrakow

Napisano 26 kwiecień 2018 - 21:34

Jak masz prowadzone linki? pozdr



#4 nbk

nbk
  • Użytkownik
  • 147 postów

Napisano 26 kwiecień 2018 - 21:43

Jak masz prowadzone linki? pozdr

Wewnętrznie.



#5 admsk

admsk
  • Użytkownik
  • 383 postów

Napisano 27 kwiecień 2018 - 08:06

Zacisk koła?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka



#6 nbk

nbk
  • Użytkownik
  • 147 postów

Napisano 28 kwiecień 2018 - 22:49

Może komuś się przyda... ;)

 

Wszystko rozkręciłem i poczyściłem, chociaż w zasadzie nie było takiej potrzeby, ponieważ na końcu doszedłem do tego, że dźwięk ten dochodził ze śrub, które trzymają mostek wokół rury sterowej. Musiały być za mocno przykręcone (no bo zawsze je przykręcałem ile tylko pary w łapie), a jak troszeczkę je poluzowałem, chociaż wciąż jest to mocno przykręcone to dźwięk się stracił.