Skocz do zawartości


Zdjęcie

S-Works Tarmac Disc Ultralight


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 12:40

Czas na mój nowy projekt, łatwo nie było o ta rame ale się udało :) Składałem samodzielnie na osprzęcie jak Ultralight Disc, z ta różnica że przerzutki przód i tył sa Ultegra a nie DA. Rower z pedałami i uchwytami garmina przód i tył wazy 6,8kg

 

https://naforum.zapo...79ec57.jpg.html

 

https://naforum.zapo...833451.jpg.html

 

https://naforum.zapo...6afb75.jpg.html

 

https://naforum.zapo...92b20f.jpg.html

 

https://naforum.zapo...2a7eda.jpg.html

 

Specyfikacja:

 

- Rama S-Works Tarmac SL6 Disc Ultralight 56

- Kierownica Pro Vibe Carbon 40cm

- Mostek Zipp SL 120mm -6

- Hamulce tarczowe Dura Ace, tarcza przod 160mm tarcza tył 140mm

- Manetki Dura Ace 9170

- Przerzutki przod i tył Ultegra

- kaseta DA 12-28

- korba S-Works + pomiar P2M Ngeco, blaty 50/34

- siodło S-Works Romin 155mm

- pedały Keo Blade Carbon

- koła Roval CLX32

- opony S-Works Cotton 26mm

- dętki Conti Supersonic

- łożyska sterów i supportu Ceramicspeed.

- uchwyt Garmina F3 Cycling

- uchwyt radaru/lampki hybryda Raceware/Shapeways

 

Niebawem owijam i pierwsze jazdy/regulacje.

 

Szczescie niepojete ;)



#2 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2972 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 maj 2018 - 13:01

Superowy, szkoda, że taki brzydal czarny mat :P :D no ale Spec nie umi ładnie malować ram, co już raz gdzieś pisałem :D

Skąd wziąłeś koła? kupiłeś gotowe? jak będziesz sprzedawał, daj znaka ;)



#3 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 13:05

Superowy, szkoda, że taki brzydal czarny mat :P :D no ale Spec nie umi ładnie malować ram, co już raz gdzieś pisałem :D

Skąd wziąłeś koła? kupiłeś gotowe? jak będziesz sprzedawał, daj znaka ;)

 

Wiesz, ta rama jest naprawde brzydka ;) ale mi sie miala podobac :)

 

Lakieru jest na tyle malo ze widac laczenia czesci ramy.

 

Koła kupilem w specu gotowe, tylko zalozylem opony i detki :)



#4 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2972 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 maj 2018 - 13:12

Mam małą prośbę - mógłbyś zważyć całe koła, z dyskami, oponami, kasetą, bez szybkozamykaczy? Moje ważą przód/tył 1150/1500.



#5 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 13:24

Mysle ze tak ale to dopiero jak bede robil jakis maly przeglad

#6 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3217 postów

Napisano 25 maj 2018 - 13:28

Gratuluję roweru.

Wygląda rewelacyjnie po każdym względem: i "kształtów" ramy i malowania.

Nawet opony z jasnym bokiem -których wyglądu naprawdę nie lubię- tutaj mnie nie rażą.



#7 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2972 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 maj 2018 - 13:41

no weź, to chwila jest, 3minuty, proszę proszę proszę :) :) :)



#8 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 14:14

Gratuluję roweru.
Wygląda rewelacyjnie po każdym względem: i "kształtów" ramy i malowania.
Nawet opony z jasnym bokiem -których wyglądu naprawdę nie lubię- tutaj mnie nie rażą.


Dzieki za mile slowo. Faktycznie mialem podobnie jak Ty, ale chcialem sprobowac „Cottona” bo ciagle tylko Conti i Conti ;) do Venge zamowilem na probe Corsy speed, zobaczymy co bedzie.
Jak juz zalozylem Cottony to rzeczywiscie jakos tak fajnie wyglada :)

#9 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 893 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 25 maj 2018 - 14:15

Generalnie zajebisty. Chciałbym następny rower też kupić własnie Tarmac'a SL6, ale akurat ja nie wymagam aż S-Works'a, a już tym bardziej ultralight :)



#10 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 14:16

no weź, to chwila jest, 3minuty, proszę proszę proszę :) :) :)


Przestan :) ;)

Sprawdze w wolnej chwili, przy hydraulice jest o tyle do dupy ze potem trzeba sie bawic w ustawianie klockow, pewnie kwestia wprawy, pocwicze przy okazji :)

#11 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 14:17

Generalnie zajebisty. Chciałbym następny rower też kupić własnie Tarmac'a SL6, ale akurat ja nie wymagam aż S-Works'a, a już tym bardziej ultralight :).


Dzieki, chyba lada moment pojawi sie SL6 Expert na Ultegrze, Just do it ;)

#12 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 893 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 25 maj 2018 - 14:22

Masz sztywne osie 12mm zgadza się? Powinno bez problemu być jeśli chodzi o zakładanie i ściąganie. U mnie przy MTB'ku nie mam problemów z hamulcami na sztywnych osiach, zawsze koła wpada w to samo miejsce.



#13 puchaty

puchaty
  • Użytkownik
  • 787 postów
  • SkądGdynia

Napisano 25 maj 2018 - 14:23

Bardzo fajna maszyna! Gratuluję!

 

 

Przestan :) ;)

Sprawdze w wolnej chwili, przy hydraulice jest o tyle do dupy ze potem trzeba sie bawic w ustawianie klockow, pewnie kwestia wprawy, pocwicze przy okazji :)

 

Dziwne rzeczy piszesz o tym ustawianiu klocków. Ja tam ściągam koła jak np. wkładam do auta rower i zakładam i nie ma problemów. Mały kłopot z ocieraniem mam gdy zmieniam koła na inne, no ale gdy koło jest to samo to nic nie ma prawa się kaszanić.



#14 sthEn

sthEn
  • Użytkownik
  • 265 postów

Napisano 25 maj 2018 - 14:25

Jak Ci się nie chce ważyć kół, to mały myk - możesz zważyć rower, potem zdjąć koła i zważyć ramę bez kół. Odejmujesz i masz wynik bez ważenia kół :D


  • puchaty i cauchy lubią to

Ribble R872 - Octane One Gridd


#15 puchaty

puchaty
  • Użytkownik
  • 787 postów
  • SkądGdynia

Napisano 25 maj 2018 - 14:29

O! I to jest słuszna koncepcja!



#16 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 14:31

Dobra, to zwaze w wolnej chwili

#17 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 15:36

Mam małą prośbę - mógłbyś zważyć całe koła, z dyskami, oponami, kasetą, bez szybkozamykaczy? Moje ważą przód/tył 1150/1500.


Tyl 1330g (kolo, opona,detka,tarcza,kaseta)
Przod 1005g (kolo, tarcza, opona,detka)
  • cauchy lubi to

#18 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2972 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 maj 2018 - 20:33

dziękuję :) :*

strasznie Ci tych kółek zazdroooszcze, ogólnie przehuj

ech no to tyko KOMów co niemiara :)

powiedz jeszcze jak już pojeździsz z miesiąc jak wrażenia w porównaniu do Venga którego masz



#19 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 25 maj 2018 - 21:09

dziękuję :) :*
strasznie Ci tych kółek zazdroooszcze, ogólnie przehuj
ech no to tyko KOMów co niemiara :)
powiedz jeszcze jak już pojeździsz z miesiąc jak wrażenia w porównaniu do Venga którego masz


Zrobilem dzisiaj tylko 30km, strikte regulacyjne, z kilkoma zatrzymaniami. Ustawialem synchroshift i troche przednia przerzutke. Ameryki nie odkryje jak napisze ze sztywnosc tej ramy powala, stawanie na pedalach to przyjemnosc, rower „slucha nogi” , doskonale wchodzi i wychodzi z ciasnych zakretow, do venge nie bardzo jest porownywac bo to zupelnie inna geometria, inna pozycja i tam gdzie Na zakrecie z Venge bym juz lezal to tutaj jakims cudem klei tak ze szok. Fakt ze w Venge jest stozek i 15mm wewnetrz felgi a CLX ma prawie 21mm... dzieki temu na 7barach rower przejezdza przez nierownosci/przejazdy kolejowe jakby nyl amortyzowany, mozna powiedziec ze jest na dlugie dystanse i bedzie komfortowo. Szybko sie napedza, w zasadzie moment i jest 4 z przodu, ale trzeba troche wiecej sily zeby trzymac predkosc 35+ niz w venge, ale tak jak pisalem to sa troche inne rowery, nie ma co za bardzo porownywac.

Hamulec narazie na dotarciu taki sobie, ale dam mu chwile ;)

#20 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2972 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 maj 2018 - 21:32

Miałem identyczne wrażenia jak takim pojezdzilem, tylko na rimbrejkach :) nawet w okolicy testów na jednym dluzszym segmencie 7my czas wykrecilem. No ciagnie mnie czasem do takiej maszyny, ale dla niej tylko dobry asfalt, nim bym dzis po szutrze i dziurawym nieraz asfalcie do domu nie pojechal tak jak swoim Roubaixem... może kiedys, jak już kupie mieszkanie.