W niektórych ramach przełajowych nie ma też otworów na bidon, bo się podobno na wyścigach nie pije. Kolejny bullshit!
Błagam, pokaż chociaż jednego zawodnika z czołówki przełaju na świecie, który jedzie z bidonami.
Posted 10 December 2010 - 12:22
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Posted 10 December 2010 - 12:27
Już wiem dlaczego nie dotykam Scotta - badziewie jakieś ;-)Tradycjonalizm, niskie modele ?? o czxym Wy piszecie ??? pierdoły widzicie gdzies tutaj v-ki ?? http://www.scott.pl/...42&id_prod=1341 pierwszy z brzegu przykład jaki mi wpadł do ucha ,
O właśnie! Tu widać, że jesteś (w tym temacie na pewno)totalnym laikiem i wypowiadasz się tylko dla draki. Gdybyś znał temat to byś wiedział, że używa się specjalnej wersji tzw. mini-V, która idealnie pracuje z klamkami szosowymi i zapewnia znakomitą modulację.V-break nie pracuje prawidłowo z kalmkami szosowymi, to już było przerabiane,
Jak już wspomniałem - zapraszam na degustację. Jak będziesz wpadać w soboty i niedziele do do Komorowa i Pruszkowa to któregoś dnia mogę przyjechać przełajówką.V-ki zawsze będą hamowały lepiej, po to zostały wymyślone, choć z drugiej strony nie wiem jak działają te przełajowe Mini V-ki.
W przełaju - faktycznie nie ;-)Imho podstawowe pytanie brzmi, czy w przełaju potrzebujemy mega mocnych hamulców. Moim zdaniem nie
A ilu z Was jeździ w zawodach? Poza tym w temacie od początku chodzi o użytkowe własności przełajówek (głównie miasto ale i wycieczki krajoznawcze) a nie ściganie, więc bardzo proszę, nie odwracaj kota ogonem. Przy takim zastosowaniu przełajówek (a o takim właśnie jest mowa) zarówno mini-V jak i bidon są nieodzowne. Zresztą przytoczony przez SPIKE-a Scott ma mocowania - nawet dwaW niektórych ramach przełajowych nie ma też otworów na bidon, bo się podobno na wyścigach nie pije. Kolejny bullshit!
Błagam, pokaż chociaż jednego zawodnika z czołówki przełaju na świecie, który jedzie z bidonami.
Posted 10 December 2010 - 13:51
Posted 10 December 2010 - 20:52
Nie, ja na pewno nie. :-P Ba, chyba będę polował na jakieś klasyczne cantilevery, być może jakieś Mafac ustrzelę - nawet jeżeli to ma hamować gorzej niż mini-V.A jak już się człowiek napieprzy z ustawianiem, skracaniem, korygowaniem i innym sraniem a canti dalej będą do dupy to i tak kupi mini-V i nie będzie miał więcej durnego tematu słabych hamulców w przełaju
No właśnie. Podkreślam jeszcze raz - mini-V, nikt tu nie wspominał, by pożenić klamki szosowe z długimi V-Brake (break? :-D ).Gdybyś znał temat to byś wiedział, że używa się specjalnej wersji tzw. mini-V, która idealnie pracuje z klamkami szosowymi i zapewnia znakomitą modulację.
Jeśli się nie tylko zimą uprawia przełaj to rzecz jasna, że chce się pić. MTB mają tulejki pod bidon, więc dziwi mnie niektóre przełajówki nie mają... ale istnieje takie coś jak opaski - czy to oryginalne do koszyków czy tez zipy, ewentualnie zaciskowe do rur układu chłodniczego.W niektórych ramach przełajowych nie ma też otworów na bidon, bo się podobno na wyścigach nie pije. Kolejny bullshit!
Posted 11 December 2010 - 11:35
O właśnie! Tu widać, że jesteś (w tym temacie na pewno)totalnym laikiem i wypowiadasz się tylko dla draki. Gdybyś znał temat to byś wiedział, że używa się specjalnej wersji tzw. mini-V, która idealnie pracuje z klamkami szosowymi i zapewnia znakomitą modulację.
Posted 11 December 2010 - 12:51
He,he... widzę, że koledze czytanie ze zrozumieniem baaardzo słabo wychodziSam żeś laik...zapewniam Cię że SPIKE laikiem NIE jest, i ma rację w tym co pisze. Vki NIE współpracują z klamkami szosowymi. Mini Vki tak... i nie poprawiaj innych bo sam piszesz post wyżej że miałeś Vki.
co dało mi wyraźny sygnał, że kolega SPIKE jednak nie wie o czym pisze (bo gdyby wiedział to by skorygował "mini" i po sprawie). Sam zresztą, w swoim poście przytoczyłeś moje słowa i Twój komentarz pod cytatem wskazuje na brak zrozumienia tego, co cytujesz. Przecież ja wcale nie zanegowałem faktu, że zwykłe V-ki nie współpracują z klamkami szosowymi. Myśl proszę, zanim coś napiszesz....V-break nie pracuje prawidłowo z kalmkami szosowymi, to już było przerabiane,..
Posted 11 December 2010 - 13:36
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Posted 11 December 2010 - 13:51
Posted 11 December 2010 - 14:12
Sorki! Pomyliło mi się.nikt tu nie wspominał, by pożenić klamki szosowe z długimi V-Brake
Ja tam będę go traktował jako uniwersalny rower i nie mam zamiaru stronić od cięższego terenu. Generalnie wszędzie poza kopnych piachem i głębokim błotem.Także niektórzy zapominają że rower przełajowy to nie góral, ale szosówka którą można wjechać w teren.
Tak, a gdzie to jest napisane? Ja na razie badałem na Wikipedii angielskiej, gdzie jest "generalnie 30-34 mm".Pafcio, a jakie masz oponki w rowerku , bo wiesz teraz powyżej 32 to już nie przełaj .
Posted 11 December 2010 - 14:13
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Posted 11 December 2010 - 15:35
O!Właśnie tak! No, może jeszcze śnieg bym dopisał. ;-)Ja tam będę go traktował jako uniwersalny rower i nie mam zamiaru stronić od cięższego terenu. Generalnie wszędzie poza kopnych piachem i głębokim błotem.
Posted 11 December 2010 - 16:34
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Posted 11 December 2010 - 18:18
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Posted 11 December 2010 - 18:50
Czyżby? Choćby to:Przepraszam bardzo nikogo niczym nie zdeinformowałem - czytaj uważnie .
- że o innych bykach już nie wspomnę. Tak więc - sam czytaj uważnie - zwłaszcza to co sam napisałeś :mrgreen:Pafcio, a jakie masz oponki w rowerku , bo wiesz teraz powyżej 32 to już nie przełaj .
Znów kłamie - gdyby nie kliknął to by nie było tego postu :mrgreen:Ja już nie kliknę
Posted 11 December 2010 - 20:20
tak możesz już skończyć.Z mojej strony - EOT. Nie mam zamiaru dać się wciągnąć w szczeniackie przekomarzanki - w dodatku nie na temat.