rama LUXTECH- EDGE SL
#23 Gosc_Jonder_qind_*
Posted 14 November 2010 - 22:25
#24
Posted 14 November 2010 - 22:34
#25
Posted 14 November 2010 - 23:29
#27
Posted 15 November 2010 - 10:00
Faktycznie cena nie zaciekawa , wzgledem konukrencji jaka jest , na rynku 8-)
No biorąc pod uwagę że "konkurencja z rynku" płaci za reklamę, budowanie brandu, badania, technologie, już nie mówiąc o pośrednikach i transporcie, no to cena jak za ramę DIY przesadzona, szczególnie że nikt nie jest w stanie sprawdzić jak się ona ma do owej konkurencji. Rozumiem, że wyprodukowanie samemu wychodzi dużo drożej niż w fabryce, szczególnie chińskiej, ale jeśli cena ma oscylować tyle ile produkt firmowy to mija się to z celem (przynajmniej od strony konsumenta)
#28 Gosc_kobrys_*
Posted 15 November 2010 - 10:46
Problem widzę natomiast w innym miejscu - rekomendacja - jeśli ma mnie ktoś przekonać, że rama jest warta swojej ceny to muszę poznać kilka osób co miały przyjemność na niej jeździć - w różnych warunkach...
Zachwalanie przez producenta swojego sprzętu ma dla mnie wartość = 0.
#30
Posted 15 November 2010 - 12:03
To co napisałem wyżej nie jest jakąkolwiek negatywną krytyką ram Jarosława. Sam się zastanawiałem nad zakupem u niego. Ale fakt - obiektywne testy (nie tylko pochodzące od samego manufakturzysty) byłyby jak najbardziej pożądane.
#31 Gosc_kobrys_*
Posted 15 November 2010 - 12:31
kobrys, napisz do Jarka - może dostaniesz ramkę do testowania jako oblatywacz ;-) Tylko jak podczas testów doznasz ewentualnego uszczerbku na zdrowiu, to napisz (jak będziesz w stanie).
Myślę, że Jarek sam lepiej wie, kto i kiedy powinien testować jego ramy. Zwłaszcza, że moja waga jest lekko > 90kg to łamię limity jego sprzętu
Niemniej jednak czekam na wyniki jakiś testów.
#33 Gosc_vmax_*
Posted 16 November 2010 - 20:17
Chyba nie ten przedział , to jest manufaktura . Nie agituje ani "w tą ani na zad" po prostu stwierdzam fakt . Jarek sie sprawdził już w nie jednym trudnym temacie / z naprawą ramy np/ Ja chce zrobić coś nowego wg Niego dobrego to zapodajcie mu krytyke na fula ale konsktruktuwną
#34 Gosc_xsnailx_*
Posted 16 November 2010 - 23:04
jesli cos moge dodac to to ze jezeli by profesjonalnie wypromowac produkty Jarka na zachodzie (zakladajac ze sa dobre - w co nie mam podstaw by watpic) to mieli bysmy kolejna manufakture z ktorej mozemy byc dumni. reklama i promocja dzwignia handlu wiec sugeruje jarkowi znalesc kogos do ogarniecia tego a sam niechaj sie skupi na technicznym aspekcie sprawy
jesli kiedys najdzie mnie ochota na rame z wlokien to napewno bede nad produktem Jarka myslal
#35
Posted 07 January 2011 - 17:16
5!
#38
Posted 08 January 2011 - 17:59
@miguel no to jescze tylko koleczka ladne i bedziesz mial fajna maszynke - sugeruje rozwazyc zintegrowany kokpit, jesli rama jest tak sztywna jak podaje producent to nie ma co wkladac miekkiej kiery typu ergonova
Miękkiej kiery...? Jakoś wątpię aby system zintegrowany był lepszy/sztywniejszy od klasycznego zestawienia, co zresztą wiele osób potwierdza. Jeżeli tak by było, to czemu zawodowcy wybierają najczęściej klasyczne rozwiązania mostek-kiera? Myślę że nie warte to aż takiej kasy, lepiej w inne części zainwestować
To tak na marginesie. A recenzję ramy Jarka z chęcią przeczytam :-P
#39
Posted 08 January 2011 - 18:21
Co do ramy Jarka.. jeśli sztywność całego frameset'u jest faktycznie taka wysoka.. to czy znajdzie się ktoś kto będzie w stanie wytestować ramę na progu tej sztywności i dostrzec to jak, i o ile jest ona sztywniejsza od dajmy na to framesetu Looka czy Scotta?
Coś mi sie zdaje, że będzie trudno o jednoznacznie obiektywną ocenę tego. Poza tym sądzę, że niewiele jest osób dysponujących odpowiednio silną nogą aby to zweryfikować..