Jump to content


Photo

rama LUXTECH- EDGE SL


93 replies to this topic

#21 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1,682 posts
  • SkądWLKP

Posted 14 November 2010 - 21:26

Jaka cena Jarek-LT, mozesz podac ile sobie to cenisz ? :lol:

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#22 Gosc_Karuzelek_*

Gosc_Karuzelek_*
  • Gość

Posted 14 November 2010 - 21:41

WITAM
Wszystko można sprawdzić na stronie www.
Jarek-LT



Witam.
Na stronie nic nie pisze.

#23 Gosc_Jonder_qind_*

Gosc_Jonder_qind_*
  • Gość

Posted 14 November 2010 - 22:25

jest napisane - 3300-3500 Wnioskuje, że nowy model utrzyma podaną cenę

#24 wiki

wiki
  • Użytkownik
  • 2,190 posts
  • SkądOzorków k/Łodzi

Posted 14 November 2010 - 22:34

Z całym szacunkiem, zrobiłem rekonesans ram carbonowych i jeden wniosek: drogo.

#25 Bartosz

Bartosz
  • Użytkownik
  • 998 posts
  • Skądwa-wa

Posted 14 November 2010 - 23:29

wicklowman, zgadzam się. Nie chcę robić antyreklamy, ale z tymi cenami to trochę popłynąłeś. Patrzę np. na sztyce, która kosztuje prawie 400zł! Na pewno nie jest to żadna okazja, szczególnie że taka sama karbonowa Deda kosztuje dużo mniej (poniżej 300zł), tak więc jak miał bym wybierać, to chyba nie miał bym wątpliwości. Szczególnie że patrząc na jarzmo, to wygląda na typowe DIY, krzywo powycinane itd., do sklepowych produktów jej dużo brakuje. Już nie wspomnę o braku fachowych testów i badań laboratoryjnych. Tak więc podsumowując, takie domowo tworzone ramy/części według mnie powinny być dużo tańsze niż firmowe, a twoje się plasują jak by to był co najmniej Trek.

#26 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1,682 posts
  • SkądWLKP

Posted 15 November 2010 - 09:30

Faktycznie cena nie zaciekawa , wzgledem konukrencji jaka jest , na rynku 8-)

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#27 Bartosz

Bartosz
  • Użytkownik
  • 998 posts
  • Skądwa-wa

Posted 15 November 2010 - 10:00

Faktycznie cena nie zaciekawa , wzgledem konukrencji jaka jest , na rynku 8-)


No biorąc pod uwagę że "konkurencja z rynku" płaci za reklamę, budowanie brandu, badania, technologie, już nie mówiąc o pośrednikach i transporcie, no to cena jak za ramę DIY przesadzona, szczególnie że nikt nie jest w stanie sprawdzić jak się ona ma do owej konkurencji. Rozumiem, że wyprodukowanie samemu wychodzi dużo drożej niż w fabryce, szczególnie chińskiej, ale jeśli cena ma oscylować tyle ile produkt firmowy to mija się to z celem (przynajmniej od strony konsumenta)

#28 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Posted 15 November 2010 - 10:46

Ja natomiast patrzę na to z innej strony - póki co rama jest w pełni handmade - nie wierzę, że nie ma poważnego procesu kontroli jakości. Cena 3,5k za ramę z widelcem to nie tak wiele.

Problem widzę natomiast w innym miejscu - rekomendacja - jeśli ma mnie ktoś przekonać, że rama jest warta swojej ceny to muszę poznać kilka osób co miały przyjemność na niej jeździć - w różnych warunkach...

Zachwalanie przez producenta swojego sprzętu ma dla mnie wartość = 0.

#29 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1,165 posts
  • SkądWarszawa

Posted 15 November 2010 - 11:02

Jeżeli w skład ceny wchodzi widelec (możliwość wybrania średnicy rury sterowej) oraz dowolna konfiguracja rodzaju mufy i indywidualne dopasowanie geometrii to cena jest dobra. Nikt inny nie zrobi wam w tej cenie ramy karbonowej na wymiar...

#30 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1,761 posts
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Posted 15 November 2010 - 12:03

kobrys, napisz do Jarka - może dostaniesz ramkę do testowania jako oblatywacz ;-) Tylko jak podczas testów doznasz ewentualnego uszczerbku na zdrowiu, to napisz (jak będziesz w stanie).

To co napisałem wyżej nie jest jakąkolwiek negatywną krytyką ram Jarosława. Sam się zastanawiałem nad zakupem u niego. Ale fakt - obiektywne testy (nie tylko pochodzące od samego manufakturzysty) byłyby jak najbardziej pożądane.

#31 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Posted 15 November 2010 - 12:31

kobrys, napisz do Jarka - może dostaniesz ramkę do testowania jako oblatywacz ;-) Tylko jak podczas testów doznasz ewentualnego uszczerbku na zdrowiu, to napisz (jak będziesz w stanie).


Myślę, że Jarek sam lepiej wie, kto i kiedy powinien testować jego ramy. Zwłaszcza, że moja waga jest lekko > 90kg to łamię limity jego sprzętu :)

Niemniej jednak czekam na wyniki jakiś testów.

#32 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1,761 posts
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Posted 15 November 2010 - 21:27

Ja bym ją chętnie potestował z moimi 66kg żywej wagi ;-)
Może, Jarku, bierzesz pod uwagę udostępnienie jednego ze swych rękodzieł do testów? W razie czego możesz mnie wpisać na listę jako pierwszego z chętnych.

#33 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Posted 16 November 2010 - 20:17

Panowie jest taki mały niuans . Niezauważaalny prawie , co niektórym chodzi o testy na poziomie fabryk z niesamowitymi budżetami .
Chyba nie ten przedział , to jest manufaktura . Nie agituje ani "w tą ani na zad" po prostu stwierdzam fakt . Jarek sie sprawdził już w nie jednym trudnym temacie / z naprawą ramy np/ Ja chce zrobić coś nowego wg Niego dobrego to zapodajcie mu krytyke na fula ale konsktruktuwną

#34 Gosc_xsnailx_*

Gosc_xsnailx_*
  • Gość

Posted 16 November 2010 - 23:04

ja tam zycze Jarkowi jak najlepiej - wiem co to znaczy prototypowanie i przygotowanie produktu do wejscia na rynek, wiem tez ze to nie latwe jest.

jesli cos moge dodac to to ze jezeli by profesjonalnie wypromowac produkty Jarka na zachodzie (zakladajac ze sa dobre - w co nie mam podstaw by watpic) to mieli bysmy kolejna manufakture z ktorej mozemy byc dumni. reklama i promocja dzwignia handlu :) wiec sugeruje jarkowi znalesc kogos do ogarniecia tego a sam niechaj sie skupi na technicznym aspekcie sprawy

jesli kiedys najdzie mnie ochota na rame z wlokien to napewno bede nad produktem Jarka myslal

#35 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 posts
  • SkądGOP - Będzin

Posted 07 January 2011 - 17:16

W nowym sezonie, zapewne kompletnie bez formy, będę testować wyrób Pana Jarka - najwyższy model Edge Sl! Zdecydowałem się właśnie na tę ramę, ponieważ bardzo istotne było dla mnie odpowiednie dopasowanie do wzrostu. Mam nadzieję, że rama zda egzamin i wyniesie mnie na podium w jakimś wyścigu. ;-) Ponieważ jest to nowość na naszym rynku, dość ciekawa, a niewiele osób miało okazję ją wypróbować, postanowiłem założyć stronę internetową, gdzie będę ją recenzował. Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł podesłać link, pzdr.
5!

#36 Jarek-LT

Jarek-LT
  • Użytkownik
  • 413 posts
  • SkądKolberg

Posted 07 January 2011 - 18:33

Miguel - spokojnie , dzisiaj dopiero przyszedł przelew , na razie biegaj , odwiedzaj siłownię i ogólnie podnoś tętno różnymi sportowymi ''wysiłkami'' abyś był w stanie ''coś wygrać''
pozdrower
Jarek-LT ;-)

#37 Gosc_xsnailx_*

Gosc_xsnailx_*
  • Gość

Posted 07 January 2011 - 21:04

@miguel no to jescze tylko koleczka ladne i bedziesz mial fajna maszynke - sugeruje rozwazyc zintegrowany kokpit, jesli rama jest tak sztywna jak podaje producent to nie ma co wkladac miekkiej kiery typu ergonova :)

#38 Bartosz

Bartosz
  • Użytkownik
  • 998 posts
  • Skądwa-wa

Posted 08 January 2011 - 17:59

@miguel no to jescze tylko koleczka ladne i bedziesz mial fajna maszynke - sugeruje rozwazyc zintegrowany kokpit, jesli rama jest tak sztywna jak podaje producent to nie ma co wkladac miekkiej kiery typu ergonova :)


Miękkiej kiery...? Jakoś wątpię aby system zintegrowany był lepszy/sztywniejszy od klasycznego zestawienia, co zresztą wiele osób potwierdza. Jeżeli tak by było, to czemu zawodowcy wybierają najczęściej klasyczne rozwiązania mostek-kiera? Myślę że nie warte to aż takiej kasy, lepiej w inne części zainwestować

To tak na marginesie. A recenzję ramy Jarka z chęcią przeczytam :-P

#39 Bikemaster

Bikemaster
  • Użytkownik
  • 1,048 posts
  • SkądWWL

Posted 08 January 2011 - 18:21

Co do sztywnego kokpitu to chyba Deda Newton góruje, ewentualnie 3T Team.

Co do ramy Jarka.. jeśli sztywność całego frameset'u jest faktycznie taka wysoka.. to czy znajdzie się ktoś kto będzie w stanie wytestować ramę na progu tej sztywności i dostrzec to jak, i o ile jest ona sztywniejsza od dajmy na to framesetu Looka czy Scotta?

Coś mi sie zdaje, że będzie trudno o jednoznacznie obiektywną ocenę tego. Poza tym sądzę, że niewiele jest osób dysponujących odpowiednio silną nogą aby to zweryfikować..

#40 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 posts
  • SkądGOP - Będzin

Posted 09 January 2011 - 10:07

Z pewnością moje 50 kilo nie, ale zawsze można ją sprawdzić pod innym kątem, np. podjeżdżania, komfortu, czy odpowiedniej geometrii.

Kierownica i mostek to już trochę inny temat, ale zintegrowany kokpit nie dla mnie.



Reply to this topic