
rama LUXTECH- EDGE SL
#41
Posted 09 January 2011 - 10:25
Wstawić niutonometr i sprawdzić jaką siłą trzeba działać aby rama się odkształciła o daną jednostkę przesunięcia.
#42
Posted 09 January 2011 - 17:00
Przejechanych wiele kaemów , wyścigów i maratonów , pewnie nie jeden mnie widział .
Jest jeden tester który ujeżdża ramę EDGE i waży 115kg. Szukam słabych punktów ale na razie wszystko działa i brak oznak fizycznego/technicznego niedopracowania. Wspomniany tester jeżdzi specjalnie brukami , kostkami nie omija małych dziur i tym podobnych spraw , generalnie jeżdzi po złej nawierzchni gdy taka po drodze się zdarzy.
Wracając do testów - w styczniowym bikeBoard powinna być wzmianka kiedy ukarze się test ramy/roweru LUXTECH - EDGE PRO.
Z tego co mi wiadomo artykuł powinien ukazać się w marcowym wydaniu lub kwietniowym a wtedy będzie można odnieść się do recenzji....
Jarek-LT
LUXTECH ;-)
#43
Gosc_xsnailx_*
Posted 09 January 2011 - 18:02
powiedz mi 2 rzeczy:
1. czy byla by opcja by rama podeszla pod di2 i normalne przerzutki naraz?
2. czy opcja na customowe malowanie / raw carbon pokryty lakierem by byla?
#44
Posted 09 January 2011 - 20:31
Jarek-LT :->
#45
Gosc_xsnailx_*
Posted 09 January 2011 - 22:25

#46
Posted 09 January 2011 - 22:32
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#47
Gosc_xsnailx_*
#48
Posted 12 January 2011 - 08:16
Ramy i rowery LUXTECH w pięknym świetle zaprezentują się tam próbując zabłysnąć......
Jarek-LT
LUXTECH

#49
Gosc_xsnailx_*
Posted 14 January 2011 - 10:29
w ktorym numerze Bike Boardu bedzie opis

#50
Posted 09 February 2011 - 20:50
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po pierwszych, wstępnych rozmowach MISTRZ EUROPY w KOLARSTWIE SZOSOWYM
DARIUSZ WOŻNIAK
na arenach Międzynarodowych i Polskich ścigał się będzie na ramach firmy LUXTECH.
Wybraną ramą przez Pana Darka i opiniowaną przez LUXTECH'A - jest rama EDGE PRO - jako priorytetowa pod wyścigi / wyczyn.
----------------
#51
Gosc_xsnailx_*
Posted 11 February 2011 - 12:40



#52
Posted 11 February 2011 - 12:59
Jarek-LT
#53
Posted 11 February 2011 - 13:19
#54
Gosc_xsnailx_*
#56
Gosc_wolk13_*
Posted 12 February 2011 - 09:26
#57
Gosc_Jelitek_*
#58
Posted 14 February 2011 - 22:56
Fajnie. A wizualnie też dużo lepiej niż pierwsze projekty, wersja pro wygląda na porawdę super i spokojnie może konkurować z topowymi produkatmia (przynajmniej wizualnie, bo technicznie to się nie wypowiadam bo nie miałem doczynienia). Malowanie wersji sl też wygląda ładnie, jednak są już pewne niedociągnięcia, troche inaczej bym ten czerwony rozmieścił (np. w sl l wchodzi na ten czerwony pasek, co wygląda fatalnie, no i samo sl wygląda jak by było dopisane na szybko markerem, czemu dałeś inną czcionkę? no i na sztyce za wysoko wchodzi czerwień) no ale to szczegóły. Niemniej jest i tak dużo lepiej. Powodzenia i daj znać jak będzie ten art.
Ps. i popraw sobie zdjęcie ramy pro na stronie, bo klikając aby powiększyć wchodzi inna wersja, zły link dałeś

#59
Posted 01 April 2011 - 10:24
W najnowszym numerze bikeBoard test ramy EDGE PRO firmy LUXTECH
http://bikeboard.pl/...rok=2011&nr=153
Jarek-LT
#60
Posted 04 April 2011 - 19:16
…jajko na twardo, solidnie przetrzymane we wrzątku nie roztrzaska się przy najmocniejszym uderzeniu, ale precyzyjnego razu nożem nawet nie poczujemy na rękojeści. Edge ma w sobie coś podobnego - sztywność czuć pod nogą. Twardość szytek Tufo na wysokich węglowych obręczach mogła nieco zamydlić obraz. Wątpliwości rozwiały jedna czy dwie sesje na trenażerze przy umiarkowanej kadencji – potężny węzeł suportu kołysał się na boki znacznie mniej niż ten w aluminiowej ramie, którą zaliczałem do przyzwoicie sztywnych. Węzeł skrzyni o wymiarach rzędu 70x70mm biegnącej ku główce i wysokich na 45mm „szabli” dolnych widełek to nie wydmuszka. Uzyskanie znacznej sztywności umożliwiła mufa BB92 pozwalająca poszerzyć profile kluczowe dla sztywności węzła suportu. Sam węzeł wygląda jak integralna część dolnej rury, której linia przecina rurę podsiodłową i płynnie przechodzi w dolny widelec. Zgłupiałem uzyskując wyraźnie krótsze niż zazwyczaj czasy powtórzeń rutynowych podjazdów. Czy na wspinaczce, czy na płaskim Edge zrywa się jak rażony piorunem pod wpływem aplikowanego korbie momentu na poziomie ................

Reply to this topic
