rama LUXTECH- EDGE SL
Started By
Jarek-LT
, 06 Nov 2010 08:14
93 replies to this topic
#42
Posted 09 January 2011 - 17:00
Odnośnie wspomnianych testów ale nie laboratoryjnych tylko terenowych czyli na szosie , zawsze zaczynam od siebie.
Przejechanych wiele kaemów , wyścigów i maratonów , pewnie nie jeden mnie widział .
Jest jeden tester który ujeżdża ramę EDGE i waży 115kg. Szukam słabych punktów ale na razie wszystko działa i brak oznak fizycznego/technicznego niedopracowania. Wspomniany tester jeżdzi specjalnie brukami , kostkami nie omija małych dziur i tym podobnych spraw , generalnie jeżdzi po złej nawierzchni gdy taka po drodze się zdarzy.
Wracając do testów - w styczniowym bikeBoard powinna być wzmianka kiedy ukarze się test ramy/roweru LUXTECH - EDGE PRO.
Z tego co mi wiadomo artykuł powinien ukazać się w marcowym wydaniu lub kwietniowym a wtedy będzie można odnieść się do recenzji....
Jarek-LT
LUXTECH ;-)
Przejechanych wiele kaemów , wyścigów i maratonów , pewnie nie jeden mnie widział .
Jest jeden tester który ujeżdża ramę EDGE i waży 115kg. Szukam słabych punktów ale na razie wszystko działa i brak oznak fizycznego/technicznego niedopracowania. Wspomniany tester jeżdzi specjalnie brukami , kostkami nie omija małych dziur i tym podobnych spraw , generalnie jeżdzi po złej nawierzchni gdy taka po drodze się zdarzy.
Wracając do testów - w styczniowym bikeBoard powinna być wzmianka kiedy ukarze się test ramy/roweru LUXTECH - EDGE PRO.
Z tego co mi wiadomo artykuł powinien ukazać się w marcowym wydaniu lub kwietniowym a wtedy będzie można odnieść się do recenzji....
Jarek-LT
LUXTECH ;-)
#46
Posted 09 January 2011 - 22:32
puścić wszystko w ramie będzie ładnie
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#50
Posted 09 February 2011 - 20:50
NAJŚWIEŻSZE WIADOMOŚCI
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po pierwszych, wstępnych rozmowach MISTRZ EUROPY w KOLARSTWIE SZOSOWYM
DARIUSZ WOŻNIAK
na arenach Międzynarodowych i Polskich ścigał się będzie na ramach firmy LUXTECH.
Wybraną ramą przez Pana Darka i opiniowaną przez LUXTECH'A - jest rama EDGE PRO - jako priorytetowa pod wyścigi / wyczyn.
----------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po pierwszych, wstępnych rozmowach MISTRZ EUROPY w KOLARSTWIE SZOSOWYM
DARIUSZ WOŻNIAK
na arenach Międzynarodowych i Polskich ścigał się będzie na ramach firmy LUXTECH.
Wybraną ramą przez Pana Darka i opiniowaną przez LUXTECH'A - jest rama EDGE PRO - jako priorytetowa pod wyścigi / wyczyn.
----------------
#56 Gosc_wolk13_*
Posted 12 February 2011 - 09:26
Bardzo fajna rama szczególnie EDGE PRO. Jest tylko małe ale. Szkoda że linki nie są schowane w ramie. Większość wiodących firmy w najwyższych modelach chowa linki w ramę. Tutaj aż prosi się aby przynajmniej w górnej rurze schować linkę. Gratuluje zaangażowania i fajnego pomysłu na ramę. Może jak schowasz te linki to sam się skuszę na ten sprzęcik tyle że malowanie bym trochę bardziej podrasował. :-)
#58
Posted 14 February 2011 - 22:56
No, wiedzę że spory progres z tymi ramami :-D
Fajnie. A wizualnie też dużo lepiej niż pierwsze projekty, wersja pro wygląda na porawdę super i spokojnie może konkurować z topowymi produkatmia (przynajmniej wizualnie, bo technicznie to się nie wypowiadam bo nie miałem doczynienia). Malowanie wersji sl też wygląda ładnie, jednak są już pewne niedociągnięcia, troche inaczej bym ten czerwony rozmieścił (np. w sl l wchodzi na ten czerwony pasek, co wygląda fatalnie, no i samo sl wygląda jak by było dopisane na szybko markerem, czemu dałeś inną czcionkę? no i na sztyce za wysoko wchodzi czerwień) no ale to szczegóły. Niemniej jest i tak dużo lepiej. Powodzenia i daj znać jak będzie ten art.
Ps. i popraw sobie zdjęcie ramy pro na stronie, bo klikając aby powiększyć wchodzi inna wersja, zły link dałeś
Fajnie. A wizualnie też dużo lepiej niż pierwsze projekty, wersja pro wygląda na porawdę super i spokojnie może konkurować z topowymi produkatmia (przynajmniej wizualnie, bo technicznie to się nie wypowiadam bo nie miałem doczynienia). Malowanie wersji sl też wygląda ładnie, jednak są już pewne niedociągnięcia, troche inaczej bym ten czerwony rozmieścił (np. w sl l wchodzi na ten czerwony pasek, co wygląda fatalnie, no i samo sl wygląda jak by było dopisane na szybko markerem, czemu dałeś inną czcionkę? no i na sztyce za wysoko wchodzi czerwień) no ale to szczegóły. Niemniej jest i tak dużo lepiej. Powodzenia i daj znać jak będzie ten art.
Ps. i popraw sobie zdjęcie ramy pro na stronie, bo klikając aby powiększyć wchodzi inna wersja, zły link dałeś
#59
Posted 01 April 2011 - 10:24
WITAM
W najnowszym numerze bikeBoard test ramy EDGE PRO firmy LUXTECH
http://bikeboard.pl/...rok=2011&nr=153
Jarek-LT
W najnowszym numerze bikeBoard test ramy EDGE PRO firmy LUXTECH
http://bikeboard.pl/...rok=2011&nr=153
Jarek-LT
#60
Posted 04 April 2011 - 19:16
A tu mała ściąga testu
…jajko na twardo, solidnie przetrzymane we wrzątku nie roztrzaska się przy najmocniejszym uderzeniu, ale precyzyjnego razu nożem nawet nie poczujemy na rękojeści. Edge ma w sobie coś podobnego - sztywność czuć pod nogą. Twardość szytek Tufo na wysokich węglowych obręczach mogła nieco zamydlić obraz. Wątpliwości rozwiały jedna czy dwie sesje na trenażerze przy umiarkowanej kadencji – potężny węzeł suportu kołysał się na boki znacznie mniej niż ten w aluminiowej ramie, którą zaliczałem do przyzwoicie sztywnych. Węzeł skrzyni o wymiarach rzędu 70x70mm biegnącej ku główce i wysokich na 45mm „szabli” dolnych widełek to nie wydmuszka. Uzyskanie znacznej sztywności umożliwiła mufa BB92 pozwalająca poszerzyć profile kluczowe dla sztywności węzła suportu. Sam węzeł wygląda jak integralna część dolnej rury, której linia przecina rurę podsiodłową i płynnie przechodzi w dolny widelec. Zgłupiałem uzyskując wyraźnie krótsze niż zazwyczaj czasy powtórzeń rutynowych podjazdów. Czy na wspinaczce, czy na płaskim Edge zrywa się jak rażony piorunem pod wpływem aplikowanego korbie momentu na poziomie ................
…jajko na twardo, solidnie przetrzymane we wrzątku nie roztrzaska się przy najmocniejszym uderzeniu, ale precyzyjnego razu nożem nawet nie poczujemy na rękojeści. Edge ma w sobie coś podobnego - sztywność czuć pod nogą. Twardość szytek Tufo na wysokich węglowych obręczach mogła nieco zamydlić obraz. Wątpliwości rozwiały jedna czy dwie sesje na trenażerze przy umiarkowanej kadencji – potężny węzeł suportu kołysał się na boki znacznie mniej niż ten w aluminiowej ramie, którą zaliczałem do przyzwoicie sztywnych. Węzeł skrzyni o wymiarach rzędu 70x70mm biegnącej ku główce i wysokich na 45mm „szabli” dolnych widełek to nie wydmuszka. Uzyskanie znacznej sztywności umożliwiła mufa BB92 pozwalająca poszerzyć profile kluczowe dla sztywności węzła suportu. Sam węzeł wygląda jak integralna część dolnej rury, której linia przecina rurę podsiodłową i płynnie przechodzi w dolny widelec. Zgłupiałem uzyskując wyraźnie krótsze niż zazwyczaj czasy powtórzeń rutynowych podjazdów. Czy na wspinaczce, czy na płaskim Edge zrywa się jak rażony piorunem pod wpływem aplikowanego korbie momentu na poziomie ................