Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rower Na Dyplom Magisterski - Czyli Customowa Karamba Z Rzeszowa :)

steelisreal karamba custom dandy horse sram apex

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 postów
  • SkądOpole

Napisano 22 czerwiec 2019 - 17:27

No więc wypadałoby wyjaśnić o co chodzi w temacie. Tak się składa że jestem studentem na specjalizacji Projektowanie Graficzne i w lipcu tego roku (czyli za kilkanaście dni), będę bronił mój dyplom magisterski. Tak się składa, że na tej specjalizacji oprócz pracy teoretycznej bronimy się też z pracy artystycznej. Dla zainteresowanych więcej do zobaczenia wkrótce tu: https://www.instagram.com/iam.matt/, a dla tych których zupełnie to nie interesuję przejdźmy do konkretów:

Założeniem było aby jak najwięcej gratów mogło przejść z poprzedniego roweru (temat znajduje się tu: https://szosa.org/to...disc-adventure/), jednak ostatecznie Karamba przejęła z niego tylko korbę, przerzutkę tył, kasetę, tarcze i łańcuch. Projekt miał z Synapsa przejąć także geometrię, jednocześnie stając się gravelem prawdziwego purysty szosowego - czyli wizualnie miał wyglądać jak najmniej MTB, jednocześnie pozwalając na włożenie tam (jeśli będę miał taki kaprys) grubszej opony - finalnie gięty trójkąt z tyłu pozwala na zmieszczenie opony 37mm - co myślę jest całkiem dobrym wynikiem. Miał być to także rower dla dwóch osób - tak dla dwóch :) W sezonie szosowym jeździć będzie na nim moja dziewczyna (w tym wypadku zmieniamy tylko mostek na zwykły, bez negatywu 17 stopni i o krótszej długości, oraz siodło), a ja będę używał go na wypady poza asfalty.

Rama: to dzieło rzeszowskiej manufaktury Karamba Bikes (http://www.karambabikes.com/).
Zbudowana na mixie rur Columbusa - Zona oraz Spirit HSS (oversized), główka taper, (1 i 1/8 - 1 i 1/4), wewnętrzne prowadzenie, mufa BB30, hamulce tarczowe flat mount, haki Bear Frames Supplies, sztywne osie 12mm.