Jump to content


Photo

Osprzętowe dylematy


  • This topic is locked This topic is locked
863 replies to this topic

#321 Gosc_dablo1_*

Gosc_dablo1_*
  • Gość

Posted 29 October 2007 - 17:23

chętnie bym skorzystał z tej stronki tylko nie wiem gdzie kliknąć w niej żeby coś wyliczyć

[ Dodano: 2007-10-29, 17:46 ]
dziękuję Wszystkim za porady bardzo mi są pomocne rzeczywiście jest bardzo szeroki wachlarz kier,most,wsp ale jak zobaczyłem produkty selcofa to się w nich bujnąłem i nie w tych półproduktach ale w tych cackach :http://www.wertykal....&kid=99&pid=597***http://www.wertykal....&kid=97&pid=595****http://www.wertykal....&kid=94&pid=598,pare złotych wychodzi ale myślę :mrgreen: jakby zjechali do 1500zł za całość to bym się zdecydował pięknie się prezentują

#322 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1,165 posts
  • SkądWarszawa

Posted 29 October 2007 - 18:15

razem wychodzi 1925pln o ile dobrze dodałem :-P wątpię aby aż tak zeszli z ceny :roll:

#323 Gosc_dablo1_*

Gosc_dablo1_*
  • Gość

Posted 29 October 2007 - 18:32

wyczytałem na forum że wspornik deda na który ponoć zachorował między innymi MALIK poszedł chyba o 200 stówki taniej tak że warto cyknąć do nich może "hurtem" będzie taniej :mrgreen:

#324 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1,876 posts
  • SkądŁódź

Posted 29 October 2007 - 19:15

Nie licz na to, ze ten Selcof waży tyle ile podają. Ja bym nigdy tego nie kupił bo nie warto. Tylko tyle, ze dość dobrze wyglądają. ale koła Giepiemme oferowane w Polsce też dobrze wyglądają ;-)

#325 Gosc_dablo1_*

Gosc_dablo1_*
  • Gość

Posted 29 October 2007 - 19:36

A co można powiedzieć o 4ZA

#326 Gosc_Jelitek_*

Gosc_Jelitek_*
  • Gość

Posted 29 October 2007 - 19:54

trudno dostępne?

#327 Gosc_dablo1_*

Gosc_dablo1_*
  • Gość

Posted 29 October 2007 - 20:07

W BIKE KATALOGU jest parę produktów 4ZA czy te produkty są dobre

#328 Gosc_Jelitek_*

Gosc_Jelitek_*
  • Gość

Posted 29 October 2007 - 20:28

to że w bike katalogu są to nie znaczy że je dostaniesz. Najprawdopodobniej większość tych rzeczy musiałbyś zamawiać, lub kupować za granicą. Trudno mi powiedzieć czy są dobre. Części te są montowane głównie w Ridley'ach. Na pewno nie będą grzeszyć jakością, ale jak z ich wagą trudno mi powiedzieć.

#329 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1,876 posts
  • SkądŁódź

Posted 29 October 2007 - 22:45

Dystrybutorzy Forza'y: http://www.4za.info/...etails.asp?a=14
Klamoty sa lekkie i "słyszałem", że bardzo dobre.

#330 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2,523 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 30 October 2007 - 08:56

to że w bike katalogu są to nie znaczy że je dostaniesz. Najprawdopodobniej większość tych rzeczy musiałbyś zamawiać, lub kupować za granicą. Trudno mi powiedzieć czy są dobre. Części te są montowane głównie w Ridley'ach. Na pewno nie będą grzeszyć jakością, ale jak z ich wagą trudno mi powiedzieć.


ee spokojnie mozna dostac czesci tej firmy. my zamawialismy u p. Karbowiaka.
btw fajne nazwisko ma :D
4za robi baaaaardzo dobre widelce karbonowe do mtbkow. sporo juz osob po Zielonej Gorze na nich pogina.

#331 Gosc_dablo1_*

Gosc_dablo1_*
  • Gość

Posted 30 October 2007 - 15:00

a co to zna czy gdy kierownica ma PLASKI TOP Jakie są zalety a jakie wady takiego uchwytu czy płaski górny uchwyt można trzymać w czasie jazdy czy nie za bardzo :?:

#332 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1,165 posts
  • SkądWarszawa

Posted 30 October 2007 - 15:48

Kierownicę w płaską górą zazwyczaj się nie owija tam gdzie jest płaska, przez co uchwyt może nie być tak pewny jak na owiniętej kierze, w moim modelu np. są profile w płaskiej części na kciuk, aby chwyt był pewniejszy. Ja nie miałem problemów ze zdecydowaniem się na taki typ kiery, ponieważ górnego chwytu nie używam.

#333 Gosc_dablo1_*

Gosc_dablo1_*
  • Gość

Posted 30 October 2007 - 16:02

zawyczaj czy w ogóle :?: więc po co jest robione takie spłaszczenie dla aerodynamiki/ czyli jak zakupie taką kiere to trzymając ją na górze będę czuł jakiś dyskomfort raczej będę używał takiego chwytu więc co taka kiera się nie nadaje jest gorsza?i dokąd więc prowadzi się owijke w takiej kierownicy :?:

#334 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1,165 posts
  • SkądWarszawa

Posted 30 October 2007 - 16:43

Owijkę prowadzi się do momentu pojawienia się spłaszczenia kiery.

#335 Gosc_dablo1_*

Gosc_dablo1_*
  • Gość

Posted 30 October 2007 - 18:13

dzięki ale czy to spłaszczenie jest korzystne dla kolarza z punktu; prowadzenia roweru co ono ma na celu :?: pytam dociekliwie bo chcę nabyć taką kierę http://www.veb-compa...hb_finysher.jpgale nie wiem czy nie zrobię błędu :roll: :?:

#336 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1,165 posts
  • SkądWarszawa

Posted 30 October 2007 - 19:13

Poprawienie aerodynamiki, niekiedy zwiększenie sztywności, itp.

Ja mam taką kiere:
http://www.allegro.p...0mm_x_hb10.html

Model z geometrią ergo:
http://www.allegro.p...0mm_x_hb04.html

#337 Gosc_Jelitek_*

Gosc_Jelitek_*
  • Gość

Posted 30 October 2007 - 19:28

Myślałem że 4Za jest słabo dostępna, nigdy nie spotkałem się z częściami tej firmy w sklepach internetowych, stacjonarnych czy na Allegro.

#338 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1,876 posts
  • SkądŁódź

Posted 30 October 2007 - 19:46

Chwyt górny płaskiej kierownicy daje to, ze nacisk kierownicy na dłonie rozkłada się na większa powierzcnię przez co można przejechać długi dystans bez bólu dłoni.

[ Dodano: Wto 30 Paź, 07 19:52 ]
kr1zje, obie pokazane przez Ciebie są Ergo. Klasyczny kształt jest taki: http://www.thenew3t....p=rotundo&d=LTD

#339 Gosc_dablo1_*

Gosc_dablo1_*
  • Gość

Posted 30 October 2007 - 21:12

dziękuję za pomoc trochę czytałem na forum o doborze szerokości kierownicy ale zdania są podzielone czy mierzy się całkowitą szerokość ramion czyli najbardziej na zewnątrz ponoć też mierzy się od kości ramion najbardziej wysuniętych na zewnątrz jak to jest z tym właściwie:?:czy faktycznie jest taka odczuwalna różnica między 420 a440 i czy lepiej mieć ciut szerszą czy ciut węższą kierę za pomoc z góry dziękuję :mrgreen:

#340 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1,165 posts
  • SkądWarszawa

Posted 30 October 2007 - 21:18

Mierzy się od kości, jak ktoś jest mocno napakowany to tylko za szeroką kierownice by dobrał mierząc szerokość w ramionach. Zbyt wąska kierownica może powodować bóle w klatce piersiowej, problemy z oddychaniem, a za szeroka kiera obniży jeszcze bardziej pozycję, i zwiększy powierzchnię czołową, przez co pozycja będzie minimalnie mniej aerodynamiczna.