zdecyduj się 2 czy 3zwłaszcza, ze chce miec tylko dwa blaty 50/30
Osprzętowe dylematy
#641
Napisano 19 luty 2011 - 00:17
#642
Napisano 19 luty 2011 - 00:19
#643
Napisano 19 luty 2011 - 00:24
przyjrzałes się tej korbie? O wyciągniętych wnioskach napisz na forum.niby 2, ale korba domyślnie 3 50/39/30, tylko, że zlikwidowałbym 39
Pozdrawiam
#644
Napisano 19 luty 2011 - 11:01
#645 Gosc_vmax_*
Napisano 19 luty 2011 - 15:10
#646
Napisano 19 luty 2011 - 22:34
czy do trzyrzędowej korby potrzbuje inny osprzęt niż do dwu?
Tak !
1 Lewa klamka na 3
2. PP na 3 tarcze
3.PT z długim wózkiem
niby 2, ale korba domyślnie 3 50/39/30, tylko, że zlikwidowałbym 39
wyjdzie za duży odstęp pomiędzy tarczami i nie będzie raczej szans na przerzucanie oczywiście w normalnych warunkach w czasie jazdy.
Poza tym przerzutka na 2 blaty nie obsłuży tego ze względu na rozstaw tarcz i różnicę pomiędzy tarczami która wyniesie wyniesie 20 zębów
Po kiego te kombinacje?
Już lepiej zostaw tę 3 i będzie OK.
#647
Napisano 19 luty 2011 - 22:52
1. kup sobie kasetę mtb od 11-34 albo 32 i do tego coś z długim wózkiem
2. zapomnij o górach
a swoją drogą to masz chyba za dużo wolnego czasu jak wpadasz na takie pomysły :-P
#648
Napisano 20 luty 2011 - 11:16
Co do tych konkretnie części, o które pytasz, to miałem chyba taki łańcuch w tym rowerze (po tym, jak drugi mi strzelił), przejechał jakieś 700km i od tej pory leży w piwnicy razem z tym złomem. W każdym razie działał :-)
W poszukiwaniu tanich części zapraszam na młyn 'Sułkowice' we Wrocławiu, można dostać używane, stare części i rowery w dobrym stanie i dobrych cenach. Właśnie kupiłem tam ojcu holendra Batavus aluminiowego na Nexusie, jak nówka, za 330zł :-D
#649
Napisano 20 luty 2011 - 16:49
kup sobie compact najwyżej i tył dał 12-28 i powinno Ci starczyć bez zmiany osprzętu więcej.. no i przede wszystkim zacznij jeździć..bo na bikeblogu widzę ,że nic tam nie jeździsz więc powtórzę 3-ci raz - zacznij jeździć to pętle przejedziesz
ps. ja pętlę przejechałem na 39x23 :-> z jednym małym postojem na rozprostowanie nogi pełnej skurczów ;-)
#650
Napisano 20 luty 2011 - 20:21
#651
Napisano 20 luty 2011 - 20:56
Nic nie zmieniam, jutro idę na trenażer ;-)
#652
Napisano 20 luty 2011 - 21:07
Spokojnie chłopaki, wczoraj w piwnicy podczas kosmetycznych zabiegów przy rowerze przeszedłem meską rozmowę samym z sobą i czas zabrać się za ciężką pracę :-)
Nic nie zmieniam, jutro idę na trenażer ;-)
Dedi ja taką rozmowę ze sobą prowadzę już siódmy dzień :mrgreen: i idzie mi strasznie mozolnie (ale jakoś idzie i tym tempem forma powinna być w listopadzie...BTW: są jakieś wyścigi/maratony w tym okresie :shock: )
A na pętle i inne pojadę nawet jak będę bez formy, najwyżej rower z silniczkiem kupię, a co. Ma ktoś namiary na jakiś sklep (żeby nie było OT - to też jest osprzętowy dylemat) :-P
#653
Napisano 20 luty 2011 - 21:17
Ale na szczęście już się skończył, więc mam pole do popisu 8-)
Co do silników do rowerów to na allegro można kupić za okolo 600zł :mrgreen:
#654
Napisano 20 luty 2011 - 21:30
Odnośnie tematu: chodzi o kasetę Campy. Sprzedają takie "cuda", ostatnie trzy zębatki w kasecie to 20-23-26, skoro sprzedają to pewnie działa bez zarzutu. Mógłbym usłyszeć jak to jest faktycznie w praktyce od kogoś kto używa/używał podobnej kombinacji ? Przeskok o trzy zęby...o to chodzi mi oczywiście.
I przy okazji jeszcze: w modelach 2011 zmienili nieco działanie klamek, czy kaseta model z 2011 będzie działać bez zarzutu z klamkami model 2010 ? Pewnie mnie zlinczujecie (za głupie pytanie) ale Campa tania nie jest i co za tym idzie chcę dokładnie przemysleć zakup, poza tym jak jeździłem wcześniej to tylko na Shimano...uczę się o Campie
#655
Napisano 20 luty 2011 - 21:32
zdr.
#656
Napisano 20 luty 2011 - 21:41
Ja mam chorusa ostatnie 13-14-15-16-17-19-21-23-26-29 i przeskakuje idealnie.
zdr.
I o to mi chodziło, dzięki.
Takie coś sobie upatrzyłem
#657
Napisano 20 luty 2011 - 21:41
Co do campy, to ciągle mysle o tym by przerzucić się, ale w sumie trzymają mnie dwie rzeczy: tylna przerzutka 7700 i fajne kółka na Ultegrze, szkoda pozbyć się tak zacnych części, zwłaszcza, że DA pochodzi z kolekcji M. Perepeczki. Z drugiej strony nie narzekam dzaiałanie SH, mam fajny zestaw, więc po co zmieniać coś co jest dobre. Jedyne co bym se kupił to czarną korbę (FSA lub 105) bądz od biedy Ultegre SL Grey, no i hamulce w podobnej toni.
Na dzeń obecny jestem bliski osiągnięcia perfekcji :mrgreen:
#658
Napisano 20 luty 2011 - 22:15
Odnośnie tematu: chodzi o kasetę Campy. Sprzedają takie "cuda", ostatnie trzy zębatki w kasecie to 20-23-26, skoro sprzedają to pewnie działa bez zarzutu. Mógłbym usłyszeć jak to jest faktycznie w praktyce od kogoś kto używa/używał podobnej kombinacji ? Przeskok o trzy zęby...o to chodzi mi oczywiście.
Nie ma problemu z obsługą takiej kasety praktycznie żadnej różnicy niż przy zmianie o mniejszych skokach.
Ale jak już kiedyś pisałem zmiana o 3 zęby to przy utrzymaniu prędkości zmiana kadencji o 15 obr/min.
To chyba jednak bardziej do turystyki bo jak będzie ciężko to po prostu zwolnisz i OK, ale w grupie na podjeździe wygląda to inaczej...
Używam, bo du... ciężka a noga czasami pusta, ale nie jestem zachwycony
#659
Napisano 20 luty 2011 - 23:52
No to podrzucę Ci tą oto zacnie wyglądającą i iście zachęcającą do wydania kilku baksów ofertę --> http://www.competiti...5&MODE=SPECIALSJedyne co bym se kupił to czarną korbę (FSA lub 105) ...
Będę brał od nich inną kurbiel, więc jakbyś się zdecydował na ta FSA, to możnaby zaoszczędzić trochę na kosztach wysyłki. Jakby co - klep do mnie PW.
#660
Napisano 21 luty 2011 - 00:05
bądz od biedy Ultegre SL Grey, no i hamulce w podobnej toni.
myślę że coś by się znalazło kilkanaście kilometrów od domu