Osprzętowe dylematy
#761
Posted 07 February 2012 - 17:35
O te ktore zabezpieczaja sam klocek w szufladce, czy tez srubki mocujace szufladki do zacisku?
#763
Posted 07 February 2012 - 19:50
Srubki te sa dokrecane z sila ok 3Nm (moje Ti). Nie widze przeszkod zeby zalozyc alu.
W fulu mtb mam zaciski tarczowek i adaptery przykrecone wlasnie alu srubami. Co prawda sa to M6 a nie M5.
Jak to ma sie wagowo: M5x10
stal 2.5g
ti 1.5g
alu 1.1g
nylon 0.5g
#764
Posted 07 February 2012 - 20:39
ten dekielek to pewnie poprostu dla efektu wizualnego, przy rurach sterowych alu czesto na dole jest dziura wiec sobie moze byc, tak mysle - ja osobiscie wolal bym sobie zrobic cos zatykającego ten temat
#765
Posted 07 February 2012 - 20:57
Myslalem, ze ta zatyczka ma zwiekszyc wsparcie gornej sruby mostka, ktora jest zaciskana prawie na krawedzi rury sterowej. Ale tak nie jest bo mozna ja wlozyc w rure gdy mostek jest skrecony.
Dzieki gumowemu oringowi, uszczelce, wchodzi dosyc ciasno, bez, zatyczki wypadlaby.
Poza tym stery lzejsze o 8g!
Tak to wyglada bez:
#766
Posted 07 February 2012 - 22:12
#768
Posted 09 February 2012 - 12:09
#770 Gosc_kubapie_*
Posted 21 February 2012 - 22:04
http://allegro.pl/gr...2158538579.html
Obecnie mam Gianta Defy 4 czyli głównie Shimano 2200. Chciałem zmienić korbę triple na jakiegoś kompakta, ale sumując ją plus tylną przerzutkę i manetki wychodzi bardzo dużo jak na taką zmianę - tyle co nowy rower rok temu. Opłaca się zmieniać na ultegrę z tej aukcji? Czy lepiej na bike24.de kupić 105 5700 za jakieś 2100 już z przesyłką? Między tymi grupami jest różnica kilku lat a czy od tamtej ultegry 105 różni się też tylko wagą?
#771 Gosc_Dominik_*
Posted 21 February 2012 - 23:35
Kup sobie taniego kompakta samego i śmigaj dalej a jak wpadnie kasa to i resztę grupy zmienisz.
#772 Gosc_kubapie_*
Posted 22 February 2012 - 00:48
Taka tiagra by pasowała?
http://allegro.pl/ko...2115714937.html
#773
Posted 22 February 2012 - 09:32
Nowsze grupy wykorzystują trochę nowsze patenty i wszystko raczej jest dla wygody użytkownika.
#774 Gosc_mackie_*
Posted 22 February 2012 - 09:57
#775 Gosc_Dominik_*
Posted 22 February 2012 - 10:43
Czyli do klamek i przerzutki przedniej 2303 włożę kompakta? Po prostu będę musiał wyregulować zakres na dwa blaty?
Taka tiagra by pasowała?
http://allegro.pl/ko...2115714937.html
Spokojnie wyregulujesz tą przednią przerzutkę, będziesz musiał tak ustawić śrubki regulacyjne (te 2 na przerzutce) albo napięcie linki, żebyś nie mógł omyłkowo zrzucić łańcucha do wewnątrz.
A korba czy pasuje czy nie to determinuje tylko to jaki masz gwint w ramie (BSA/ITA), nie ma chyba ramy szosowej do której korba kompaktowa by nie weszła.
#776
Posted 04 March 2012 - 19:25
#777
Posted 04 March 2012 - 20:57
Chodzi o amatorskie uzycie, na utytłanie sie blotem, na trzęsawke po kamieniach itp. rewelacje podczas wypadow z psem. Chce wrocic jednak do szosowej kierownicy, a nie zostawac przy prostej, stad rozwazania nad czyms w miare tanim, ale zdajacym egzamin...
#778
Posted 04 March 2012 - 21:33
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#779
Posted 04 March 2012 - 21:45
#780
Posted 04 March 2012 - 22:02
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo