Osprzętowe dylematy
#61
Napisano 22 kwiecień 2007 - 18:02
ja nie polecam oleju do lancucha marki finish line (jakos mnie to nie dziwi). ich nowy produkt o nazwie pro road (taki z niego pro jak ... ) to totalny badziew.
wedlug producenta ten olej nie brudzi napedu, smaruje go jak nalezy, blablabla, blebleble itd.
po wyczyszczeniu napedu, nalozeniu tego oleju i po przejechaniu kilku km naped byl caly zafajdany :-/ po treningu naped wyczyscilem z wierzchu do sucha i juz na nastepnym treningu ewidentnie bylo slychac, ze naped pracuje znacznie glosniej.
nigdy wiecej FL.
rohloff rules.
:-)
#62
Napisano 22 kwiecień 2007 - 18:57
(a sucho było)
pozdr
pańcio
#63
Napisano 22 kwiecień 2007 - 20:46
#64 Gosc_Urban_*
Napisano 22 kwiecień 2007 - 21:58
#65
Napisano 23 kwiecień 2007 - 12:13
NIE POLECAM KUPOWANIA CIENIOWANYCH KIEROWNIC PO ZAWODNIKACH
materiał ma określoną podatność na przeciążenia, która może być już u kresu w momencie zakupu
swoją drogą pęknięcie barana pod rekami to niezbyt miłe doznania
Ani po zawodnikach, ani po nie-zawodnikach. Dodałbym do tego mostki. Te rzeczy IMO powinni się kupować nowe i co jakiś czas wymieniać. Profilaktycznie
#66 Gosc_Klaudiusz_*
Napisano 23 kwiecień 2007 - 17:23
#67
Napisano 23 kwiecień 2007 - 17:56
Ile widziales mostkow polamanych z powodu zmeczenia materialu ?
Naocznie dwa. O innych słyszałem. Bez ekspertyzy zmęczeniowej jednak, więc nie wiem, czy ta odpowiedź Ciebie zadowoli 8-)
#68
Napisano 23 kwiecień 2007 - 18:01
#69 Gosc_Urban_*
Napisano 23 kwiecień 2007 - 20:32
#70
Napisano 24 kwiecień 2007 - 07:03
tylko rohloff / ew. zielony FL
#71
Napisano 24 kwiecień 2007 - 10:28
#72 Gosc_Urban_*
Napisano 24 kwiecień 2007 - 11:48
#73
Napisano 24 kwiecień 2007 - 14:55
Odradzam wloskie kola Gipiemme, tanie i pewnego czasu schodzily szybko na allegro.
Jako ze jakies 1,5 roku temu mialem uszczuplony budzet i musialem cos kupic to kupilem Gipiemme (dokladniej: Gipiemme Tecno T4(t-quattro) 30S Black Aero Race Team Alloy 6005 T6 Etrto 622-13,5 Din, 28 szprych z piastą tylną kompatybilną z systemem Campagnolo 9s) -> http://www.fairfax.p...wer&site=rsite.
i to byl moj blad. Wpradzie kola jako takie sprawuja sie calkiem nienajgorzej, ale jak mi poleciala tylna piasta to do dzis jeszcze jakos na niej jezdze, bo niemoge znalesc czesci (osi).
Najpierw gdzies pogialem os (jest jakos dziwnie lozyskowana bo jedna strona jest blisko ramy, a od strony kasety blizej srodka i w tym miejscu gdzies mi sie pogiela) a pozniej polecial mi konus na osi (zintegorwany konus z osia - idiotyzm). malutki szczegol ze waze 82kg:D
A znalezienie czesci na polskim rynku graniczy z cudem.
Dobra rada ! unikac tego jak sie da - sciagaja do polski jakies chyba odrzuty produkcyjne, bo z tego co czytalem niektorzy wlosi sobie takie kola chwala, ale to na czym oni jezdza to napewno nie to samo co w kaczygrodzie.
#74 Gosc_zawodowiec_;)_*
Napisano 24 kwiecień 2007 - 18:20
#75
Napisano 24 kwiecień 2007 - 20:30
#76
Napisano 24 kwiecień 2007 - 20:56
Kupilem niedawno na allegro i myslalem ze dobiore z nich os, ale nie pasuje.
#77 Gosc_szajbz_*
Napisano 27 czerwiec 2007 - 15:14
Jexdziłem narazie na łapach SH 2200 i tragedia, ten boczny dyndzelek odpowiadający za niższe biegi nie daje rady sie wcisnąć w dolnym chwycie
#78
Napisano 27 czerwiec 2007 - 15:33
#79 Gosc_Urban_*
Napisano 27 czerwiec 2007 - 15:37
U Włochów w prawej manetce "dzyndzelek" kieruję łańcuch na prawo czyli wrzuca cięższe biegi. W lewej na odwrót- z większej tarczy na mniejszą.
#80 Gosc_Qba_*
Napisano 27 czerwiec 2007 - 17:01
a moze ktoś napisać jak sie zmienia biegi na SH
W Sh 105 w prawym ergopowerze małą klamką zrzucasz na bieg niższy/twardszy a klamką hamulcową na wyższy/miększy. Identycznie sytuacja wygląda w lewej manetce; małą klamką zrzucasz na mniejszą zębatkę a klamką hamulcową na zębatkę większą. Według mnie ten patent jest wygodniejszy od Campy (na Sh 105 zrobiem już ponad 1kkm a na Campie xenon miałem okazję poszaleć w Decathlonie) Pozdro!