A jeszcze taka pierdółka, na dobry wieczór :>
Napisano 18 maj 2016 - 08:32
Pali, sprawa wygląda tak:
Po 28 tys. km zmieniłem kasetę, bo dwa tryby, na których jeżdżę zaczęły sprawiać kłopoty. Do niej nowy łańcuch, żeby starsze nie niszczyły koronek. Założyłem to na próbę, do starej korby i przejechałem 70 km, żeby sprawdzić, czy tarcza to przyjmie. No i przyjęła nawet dobrze. Nic nie zgrzytało, nie chrobotało i nie przepuszczało. Mimo to zdecydowałem się na wymianę, bo choć nie ma oznak zużycia, to jednak spory dystans musiał swoje zrobić.
Jeszcze jedno. Wyrzucałem łańcuchy, które wykazywały 0,7 % zużycia, więc mimo długiego użytkowania, zęby nie są bardzo zmasakrowane.
Zrobiłem zdjęcie dla porównania. Na oko, profil zębów nie wygląda źle. Nawet zachowała się farba na krawędziach, więc ich wysokość jest ok. Ale są i takie, na których widać zużycie. Zaznaczyłem je strzałkami. Dziwne, że sąsiednie nie są wyszlifowane, tylko te trzy, a szczególnie, środkowy. Czyżby jakiś błąd technologiczny? Źle utwardzone aluminium?
Napisano 18 maj 2016 - 08:37
Przy kolejnych pinach podnoszących też powinny być podobnie wyszlifowane, łańcuch robi swoje przy podnoszeniu.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 18 maj 2016 - 08:41
Otóż to. To na 99% nie przypadek, że uszczerbienia powstały dokładnie przy pinach podnoszących łańcuch.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 18 maj 2016 - 09:56
Opona Continental GP 4000s II, hamulce Sram Red i bluza Sportful Pista Thermal
Napisano 19 maj 2016 - 18:34