Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nasze zakupy


8512 odpowiedzi w tym temacie

#4321 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2204 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 styczeń 2019 - 18:06

Tak, zaciski Ultegry. Co do wyboru to robiłem krótki research i wyszło że te tarcze XT są chwalone, do tego w dobrej cenie i zapewne będą nieźle współpracować z okładzinami Ultegry. Rozważałem jeszcze SRAM Centerline X, A2Z SPV4 i SwissStop Catalyst.

#4322 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3145 postów

Napisano 05 styczeń 2019 - 18:53

Najważniejsze, że są kompatybilne z zaciskami Ultegry, bo z tego co można zobaczyć  na stronie Shimano np. tarcze XTR nie są wymienione jako kompatybilne.



#4323 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8556 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 styczeń 2019 - 19:28

Tabele kompatybilności Shimano należą do czołówki literatury science fiction,


  • Ciachoorsky lubi to

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#4324 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 05 styczeń 2019 - 20:11

Tabele kompatybilności Shimano należą do czołówki literatury science fiction,


😂 dobre. Czyli trzeba samemu rozkminiac

#4325 Hargin

Hargin
  • Użytkownik
  • 277 postów

Napisano 05 styczeń 2019 - 21:06

@Marcin jeszcze dopytam z ciekawości, czemu wybrałeś piasty z mocowaniem tarcz na śruby, a nie CL?

#4326 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2204 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 styczeń 2019 - 21:12

Bo nie było wersji CL, jak trafiła się dobra promocja na koła to nawet doliczając tarcze było warto. W sumie źle nie wyszło bo mam kompletne koła na podmianę, tylko że pewnie nigdy jej nie zrobię ;) No chyba że trafi się jakaś awaria ...

Koncepcyjnie mocowanie CL uważam za sensowniejsze niż IS. Ale życie to inna bajka, mam w rowerach 3xIS i 1xCL.
  • Hargin lubi to

#4327 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 styczeń 2019 - 22:16

Niecałe 30 EUR skutecznie przekonało mnie do starszego modelu :)

 

Mały update: opony mają 26.6mm szerokości przy ciśnieniu 6.5 - taka niespodzianka po 12h. Gdybym nie zrobił wczoraj zdjęcia suwmiarki to bym nie uwierzył. Chociaż Corsy G+ też na początku miały ok. 27mm a teraz jak je zmierzyłem mają równo 28.2mm (rozmiar 25C, ciśnienie 6.5, szerokość wew. obręczy 20mm).

ciekawe

jeździłem pół roku na Corsach G+ rozmiarze 28mm, i one miały 28-28.2mm :o jak oni je robią to ja nie wiem i czym się różnią od 25mm



#4328 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 00:18

W Polarze czasem właśnie Navi mi brakowało, a przy wersjach Bundle 820 kupiłem niecałe 200 zł drożej od 520.

Nie wiem, ale po czytaniu wielu, naprawdę wielu opinii, nie zdecydowałbym się na E820. Sam wybrałem E520 i nigdy się nie zawiodłem, ale pod navi chyba bym wolał pójść w coś wyższego, kosztem gorszego zegarka :P 



#4329 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 07:26

Ja tez sporo czytałem i w sumie nie wiem czym 520 miałaby przewyższyć 820?

#4330 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1050 postów
  • SkądPuławy

Napisano 06 styczeń 2019 - 08:39

Z nawigacją jest podobnie jak z improwizacją. Najlepsza jest ta 3x przećwiczona. 

Mam E520 i tu możemy mówić tylko o jeździe po śladzie wg wytyczonej trasy. Mnie to wystarcza, bo mam sporo fajnych dodatków treningowych w porównaniu z Mio 200 i 205, które miałem w poprzednich sezonach.

 

Moje dzisiejsze zamówienie:

- dętki Continental Race 28 Light S42mm 18-25x700,

- wkład zaworu presta 1kpl (10szt + klucz),

- opony Continental GP 5000 25x700.

Na moich obręczach 15C pewnie będą mocno żarówiaste, ale może przez to bardziej komfortowe.



#4331 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 647 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 08:44

Ja po przeczytaniu wielu opinii bardzo się wahałem, czy kupić 820. Na koniec się zdecydowałam i jestem bardzo zadowolony. Zarówno podczas normalnej jazdy czy treningu na trenażerze działa tak, jak tego oczekuję.

#4332 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 09:28

No ja na razie po jeździe na trenażerze jestem i jest ok. Duży plus w porównaniu do Polara V650, to apka z treningami z Training Peaks, bo jeżdżę wg tam ułożonych treningów. Do tej pory przy treningu co jakiś czas musiałem patrzeć na telefon co dalej. Więc jak na razie jestem mega zadowolony.

#4333 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 10:34

Ja tez sporo czytałem i w sumie nie wiem czym 520 miałaby przewyższyć 820?

Zależy, co kto potrzebuje. 

 

Ja nie potrzebuję nawigacji, wystarczy to, co ma do zaoferowania 520 (a jazda po śladzie sprawuje się świetnie, chociaż od święta z tego korzystam). Z kolei do nawigowania wg opinii 820 nadaje się średnio i lepiej pójść w wyższy model, jeśli jest to ważne w przypadku danego użytkownika. 



#4334 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1033 postów
  • SkądStargard

Napisano 06 styczeń 2019 - 10:51

Zależy, co kto potrzebuje. 

 

Ja nie potrzebuję nawigacji, wystarczy to, co ma do zaoferowania 520 (a jazda po śladzie sprawuje się świetnie, chociaż od święta z tego korzystam). Z kolei do nawigowania wg opinii 820 nadaje się średnio i lepiej pójść w wyższy model, jeśli jest to ważne w przypadku danego użytkownika. 

Mam 820 to się wypowiem. Uważam, że do nawigacji nadaje się świetnie. Używam od ponad 2 lat. Nigdy nie zawiódł mnie na imprezach, gdzie dystanse przekraczały czasem grubo ponad 500km. Nie wiem w czym wyższy model miałby być lepszy?



#4335 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 647 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 13:01

Ja też myślałem o 1030 speed różnica w cenie jest spora. Z pewnością duży plus 1030 to możliwość przeglądania okolicy. Ekran w 820 jest na to zbyt mały i jeśli potrzebuję, to muszę sięgnąć po mapy na telefonie. 1030 też ponoć lepiej reaguje na dotyk. W każdym razie, ja jestem zadowolony z 820.

#4336 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 postów

Napisano 07 styczeń 2019 - 20:29

W koncu dotarl Gravel, dzis pierwsza przejazdzka. Oczywiscie nie bylbym soba gdyby czegos nie zmidyfikowal wzgledem serii :D

Pacjent: Ridley X-Trail

Wskoczyly kola Walker Brothers (22mm szerokosci wewnetrznej) + opony WTB Exposure TCS 700x34
Pomiar Quark Dzero
Hamulce hydrauliczne Sram Apex

724212195e75854cgen.jpg

d6b555fe48e0c817gen.jpg

#4337 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 08 styczeń 2019 - 14:49

Kontuazja narciarska stawu biodrowego wymusiła zakup trenażera:hbce6lnw0n29.jpg

Szkoda że nie Smart ale za to mało używany za grosze.

No i się rehabilituje :)

 



#4338 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 647 postów

Napisano 08 styczeń 2019 - 14:59

To zanim rozpakujesz zacisk z Decathlonu, to powiem, że prawdopodobnie do Tacxa nie będzie pasował. Końcówki na zaciku z Deca są stożki, Tacx ma kształt walca. Z racji tego, że moja żona też jeździ, dokupiłem zacisk z Decathlonu i rower się buja. Musiałem kupić original Tacxa (który nota bene kosztuje bardzo podobnie). 



#4339 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 08 styczeń 2019 - 15:23

Ja mam ten zacisk, bo mam trenażer B”TWN i miałem rower podpinany do trenażera TACX i nie było żadnych problemów.

#4340 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 08 styczeń 2019 - 15:28

One niewiele się różnią.

Zacisk ze standardową osią do trenażera Thru Axle : http://www.decathlon...Kupowac/8373495





Dodaj odpowiedź