Nasze zakupy
#4323
Posted 05 January 2019 - 19:28
Tabele kompatybilności Shimano należą do czołówki literatury science fiction,
- Ciachoorsky likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#4326
Posted 05 January 2019 - 21:12
Koncepcyjnie mocowanie CL uważam za sensowniejsze niż IS. Ale życie to inna bajka, mam w rowerach 3xIS i 1xCL.
- Hargin likes this
#4327
Posted 05 January 2019 - 22:16
Niecałe 30 EUR skutecznie przekonało mnie do starszego modelu
Mały update: opony mają 26.6mm szerokości przy ciśnieniu 6.5 - taka niespodzianka po 12h. Gdybym nie zrobił wczoraj zdjęcia suwmiarki to bym nie uwierzył. Chociaż Corsy G+ też na początku miały ok. 27mm a teraz jak je zmierzyłem mają równo 28.2mm (rozmiar 25C, ciśnienie 6.5, szerokość wew. obręczy 20mm).
ciekawe
jeździłem pół roku na Corsach G+ rozmiarze 28mm, i one miały 28-28.2mm jak oni je robią to ja nie wiem i czym się różnią od 25mm
#4328
Posted 06 January 2019 - 00:18
W Polarze czasem właśnie Navi mi brakowało, a przy wersjach Bundle 820 kupiłem niecałe 200 zł drożej od 520.
Nie wiem, ale po czytaniu wielu, naprawdę wielu opinii, nie zdecydowałbym się na E820. Sam wybrałem E520 i nigdy się nie zawiodłem, ale pod navi chyba bym wolał pójść w coś wyższego, kosztem gorszego zegarka
#4330
Posted 06 January 2019 - 08:39
Z nawigacją jest podobnie jak z improwizacją. Najlepsza jest ta 3x przećwiczona.
Mam E520 i tu możemy mówić tylko o jeździe po śladzie wg wytyczonej trasy. Mnie to wystarcza, bo mam sporo fajnych dodatków treningowych w porównaniu z Mio 200 i 205, które miałem w poprzednich sezonach.
Moje dzisiejsze zamówienie:
- dętki Continental Race 28 Light S42mm 18-25x700,
- wkład zaworu presta 1kpl (10szt + klucz),
- opony Continental GP 5000 25x700.
Na moich obręczach 15C pewnie będą mocno żarówiaste, ale może przez to bardziej komfortowe.
#4332
Posted 06 January 2019 - 09:28
#4333
Posted 06 January 2019 - 10:34
Ja tez sporo czytałem i w sumie nie wiem czym 520 miałaby przewyższyć 820?
Zależy, co kto potrzebuje.
Ja nie potrzebuję nawigacji, wystarczy to, co ma do zaoferowania 520 (a jazda po śladzie sprawuje się świetnie, chociaż od święta z tego korzystam). Z kolei do nawigowania wg opinii 820 nadaje się średnio i lepiej pójść w wyższy model, jeśli jest to ważne w przypadku danego użytkownika.
#4334
Posted 06 January 2019 - 10:51
Zależy, co kto potrzebuje.
Ja nie potrzebuję nawigacji, wystarczy to, co ma do zaoferowania 520 (a jazda po śladzie sprawuje się świetnie, chociaż od święta z tego korzystam). Z kolei do nawigowania wg opinii 820 nadaje się średnio i lepiej pójść w wyższy model, jeśli jest to ważne w przypadku danego użytkownika.
Mam 820 to się wypowiem. Uważam, że do nawigacji nadaje się świetnie. Używam od ponad 2 lat. Nigdy nie zawiódł mnie na imprezach, gdzie dystanse przekraczały czasem grubo ponad 500km. Nie wiem w czym wyższy model miałby być lepszy?
#4335
Posted 06 January 2019 - 13:01
#4336
Posted 07 January 2019 - 20:29
Pacjent: Ridley X-Trail
Wskoczyly kola Walker Brothers (22mm szerokosci wewnetrznej) + opony WTB Exposure TCS 700x34
Pomiar Quark Dzero
Hamulce hydrauliczne Sram Apex
- impa, Marcin321, Born Ready and 1 other like this
#4338
Posted 08 January 2019 - 14:59
To zanim rozpakujesz zacisk z Decathlonu, to powiem, że prawdopodobnie do Tacxa nie będzie pasował. Końcówki na zaciku z Deca są stożki, Tacx ma kształt walca. Z racji tego, że moja żona też jeździ, dokupiłem zacisk z Decathlonu i rower się buja. Musiałem kupić original Tacxa (który nota bene kosztuje bardzo podobnie).
#4340
Posted 08 January 2019 - 15:28
One niewiele się różnią.
Zacisk ze standardową osią do trenażera Thru Axle : http://www.decathlon...Kupowac/8373495