Nasze zakupy
#4662
Posted 09 October 2019 - 08:16
Niestety czasem wole wybrać jazdę na trenażerze niż na zewnatrz (problemy zdrowotne).
#4663
Posted 09 October 2019 - 08:23
Nawet gazetę w majty włożyć - aczkolwiek u mnie to raczej na szosie najbardziej cierpią stopy. I to niezależnie od tego co na nich mam. Buty zimowe poprawiają sytuację, ale też są ograniczenia. Najlepiej jednak od czasu do czasu zejść z roweru, podbiec, ponownie kręcić... Czyli CX
Ciuszki i buty na chłodniejszą aurę mam. Ale jak mam czas trenować wieczorem, to nic nie zmusi mnie do jazdy po nocach, na dodatek w niskiej temperaturze i deszczu. Zrób tu dobry, kontrolowany trening w takich warunkach. No nie da się. W bieżącym roku zacząłem kręcić dopiero pod koniec lutego i brak przepracowanej zimy widoczny aż za bardzo.
A w temacie to ostatnio zamówiłem siodełko z aliexpressu... Raczej jako testowe do sprawdzenia czy ten kształt nosa sprawdzi mi się na rowerze TT (i nie, nie jest to klon ISM - te z moim tyłkiem nie współpracują).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#4666
Posted 09 October 2019 - 11:00
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
- Prozor likes this
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
#4670 Gosc_tobo_*
Posted 10 October 2019 - 09:00
oczywiście, że można - windstoppery, goretexy, polary, maska na ryj, czapka pod kask, rękawiczki zimowe i ochraniacze na buty. Można, tylko co to za frajda? Do tego człowiek wraca cały obłocony, rower również, do tego ciemno i ponuro, ale jak ktoś lubi, to czemu nie . Mi trenażer bardzo posłużył zeszłej zimy, praktycznie nie straciłem formy na rowerze, cisnąłem po 3 razy w tygodniu solidny trening i wyszło to naprawdę dobrze w porównaniu z tymi, którzy nie jeździli w zimie. Poza tym do treningów interwałowych trenażer idealny - strukturę ustawiasz co do wata i sekundy - nie do zrobienia praktycznie na dworze...
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Właśnie na tym to polega. Frajda z jazdy w takich warunkach. Do tego adaptacja do temperatur, poprawa odporności i świetna lekcja techniki. Od kiedy jeżdżę cały rok praktycznie nie choruję.
Jestem też bardziej elastyczny w pozostałych porach roku co objawia się zdolnością jazdy w lżejszym odzieniu w niższych temperaturach. Kiedyś za temperaturę komfortową uznawałem trochę powyżej 20 stopni, obecnie kilka mniej pozwala mi jeździć w krótkim rękawie.
#4671
Posted 10 October 2019 - 09:08
Jeżdżę w zimie, chociaż mniej, niż w lecie. Też zauważyłem zwiększenie odporności na przeziębienia, grypy i inne takie tam. Ale dalej, jak byłem ciepłolubny to jestem. Komfortowa temperatura do jazdy i ogólnie do życia dla mnie to tak od 25 do 30 stopni Najwyraźniej jestem fanem globalnego ocieplenia A trenażer też mam, ale korzystam już w ekstremalnych dla mnie przypadkach (temperatura spada poniżej -5 stopni i śnieg zalega).
#4675
Posted 11 October 2019 - 13:59
Cytat z Token Polska:
https://sklep.token-...rynku-n-20.html
"Suporty konkurencji obudowę maja wykonaną najczęściej z stopów aluminium co prócz wagi ma kilka istotnych wad wiążących się z precyzją dopasowania do ramy. Stopy aluminium doskonale sprawdzają się w suportach wkręcanych jednak w konstrukcjach typu Press-fit nie jest to dobre rozwiązanie. Kompozyt użyty w suportach NINJA okazał się strzałem w dziesiątkę. Jego struktura pozwala na doskonałe dopasowanie się do ramy przez co znikają typowe problemy z jakimi borykają się suporty Press-fit."
Akurat to co okreslaja jako zalete teko wkladu, tak naprawde jest wada albo pozbawieniem tego wkladu zalet jakie maja aluminiowe wklady.
Wlasnie zaleta takiego skrecanego wkladu jest to, ze moze on w jakims nieznacznym ale zawsze stopniu skorygowac np nieosiowosc suportu, a z ta w karbonowych mufach jest roznie. Dolozenie plastikowych kolnierzy eliminuje taka funkcje, bo zamiast "wyprostowac" mufe, taki wklad podda sie jej ksztaltowi.
#4676
Posted 11 October 2019 - 14:15
Właśnie na tym to polega. Frajda z jazdy w takich warunkach. Do tego adaptacja do temperatur, poprawa odporności i świetna lekcja techniki. Od kiedy jeżdżę cały rok praktycznie nie choruję.
Jestem też bardziej elastyczny w pozostałych porach roku co objawia się zdolnością jazdy w lżejszym odzieniu w niższych temperaturach. Kiedyś za temperaturę komfortową uznawałem trochę powyżej 20 stopni, obecnie kilka mniej pozwala mi jeździć w krótkim rękawie.
Tego nie neguję, że to hartuje, ja osobiście całą zimę biegam, na bieżnie wchodzę w ostateczności, jak temperatury spadają grubo poniżej zera i też nie choruję. Bieganie o tyle fajniejsze, bo jednak prędkości niższe i czynnik chłodzący dużo mniejszy, a po drugie człowiek się rozgrzewa dużo bardziej niż podczas jazdy. No i kwestia rąk - nie wiem jakie rękawice trzeba założyć, żeby nie marznąć w ręce. Jeżdżę motocyklem i grzane manetki to podstawowe wyposażenie jak temperatura spada poniżej 10 stopni, a zmarzlakiem nie jestem...
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
#4677
Posted 11 October 2019 - 14:33
Twoja rama akceptuje- ze względu na kształt mufy- skręcany suport?
Cytat z Token Polska:
https://sklep.token-...rynku-n-20.html
"Suporty konkurencji obudowę maja wykonaną najczęściej z stopów aluminium co prócz wagi ma kilka istotnych wad wiążących się z precyzją dopasowania do ramy. Stopy aluminium doskonale sprawdzają się w suportach wkręcanych jednak w konstrukcjach typu Press-fit nie jest to dobre rozwiązanie. Kompozyt użyty w suportach NINJA okazał się strzałem w dziesiątkę. Jego struktura pozwala na doskonałe dopasowanie się do ramy przez co znikają typowe problemy z jakimi borykają się suporty Press-fit."
Akurat to co okreslaja jako zalete teko wkladu, tak naprawde jest wada albo pozbawieniem tego wkladu zalet jakie maja aluminiowe wklady.
Wlasnie zaleta takiego skrecanego wkladu jest to, ze moze on w jakims nieznacznym ale zawsze stopniu skorygowac np nieosiowosc suportu, a z ta w karbonowych mufach jest roznie. Dolozenie plastikowych kolnierzy eliminuje taka funkcje, bo zamiast "wyprostowac" mufe, taki wklad podda sie jej ksztaltowi.
Mam PF30 i zaczęło być słychać strzały przy mocniejszym zakręcenie. Suport został dobrany pod ten rodzaj, więc mam nadzieję, że będzie pasować. Okaże się na dniach.
#4678
Posted 11 October 2019 - 15:00
Będzie. Ninja całkiem dobrze się sprawuje, montaż też o niebo prostszy niż zabawy we wciskanie łożysk. Zresztą sama wymiana łożysk też jest bezproblemowa. Mam w ramie z BB86 i polecam.
- Bzyk likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#4679
Posted 11 October 2019 - 15:13
#4680 Gosc_tobo_*
Posted 11 October 2019 - 15:30
Mam PF30 i zaczęło być słychać strzały przy mocniejszym zakręcenie. Suport został dobrany pod ten rodzaj, więc mam nadzieję, że będzie pasować. Okaże się na dniach.
Zrób zdjęcie mufy od dołu i od góry tak żeby było widać jej kształt. Nie chodzi o dobranie złego rozmiaru tylko o to że taki suport generuje naprężenia. Widziałem ramy pęknięte po zamontowaniu tokena.