Tak pod ten nowy sezon , nowiutkie ze sklepu cosmiki SL 2013 . do tego jeszcze bedzie trzeba dokupic treningówki , i komplet opon wyscigowcyh i treningowych .. do boju ;DD
Nasze zakupy
#788
Posted 04 February 2014 - 12:05
To i ja sie pochwale:
http://twomark.pl/po...ol-comp,p,25551
Pompuje do 10 atm. szybko, wydajnie i bez wysilku. Dlugi waz, solidna glowica pasujaca do roznych wentyli, czytelny manometr z nastawna strzalka, dobra ergonamia.
http://twomark.pl/bi...l-600ml,p,20072
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#789
Posted 04 February 2014 - 12:44
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#792
Posted 05 February 2014 - 08:21
Proponuje Wam zrobic test z pompkami. Wezcie taka za 60 zeta i chocby takiego Speca i napompujcie 10 atm. Pare razy uzywalem u kogos "budzetowych" pompek. Powyzej 6-7 atm zastanawialem sie zawsze, czy przy kolejnym ruchu tloka sie to nie rozpadnie, nie mowiac o wkladanym w to wysilku. To jest po prostu inna klasa narzedzi i juz. Z tym jest troche jak z dyskusja nad wyzszoscia aut roznego pochodzenia i ich stosunkiem ceny do jakosci. Kiedys mialem okazje porownac Mercedesa S600 z Lexusem LS600. Po kilku moich pytaniach panowie z Lexusa pozostali bez odpowiedzi a ja nie zmienilem swoich przekonan motoryzacyjnych
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#793
Posted 05 February 2014 - 08:32
Łatwość pompowania wynika wyłącznie ze średnicy cylindra. I tyle. Ot, cała fizyka.
Co do Beto: z ich pompki, kosztującej 50 zł, korzystałem od 2005 r. i w końcu, po 8 latach, nie wytrzymała w niej głowica. Wymiana tego elementu kosztuje 5 zł, a po wymianie pompka śmiga jak nowa. To tak w kwestii rozpadania się bez większego powodu.
A jeżeli wierzysz, że tę pompkę Speca robi producent wyższej klasy niż Beto, to...
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#794 Gosc_kobrys_*
Posted 05 February 2014 - 08:32
Po kilku moich pytaniach panowie z Lexusa pozostali bez odpowiedzi a ja nie zmienilem swoich przekonan motoryzacyjnych
To byli Panowie inzynierowie z Lexusa i Mercedesa czy po prostu sprzedawcy, a moze monterzy? Jesli cokolwiek,a nie to pierwsze to daruj prosze takie porownania.
Dla jednego pompka budzetowa to 20zl dla drugiego budzetowa bedzie za 100zl.
Ja kupilem Beto za 105zl wykonana z aluminum i pcha do 16bar ponoc (testowalem do 13bar). Nie ma najmniejszego problemu. Sprzet dziala juz 5lat. Sluzy mi bardzo czesto do wielu roznych zastosowan (nawet hydrofor tym pompowalem).
Dla mnie waznym jest by pompka byla 'serwisowa' - wtedy waga narzedzia jest mniej wazna, a mozna byc raczej pewnym, ze bedzie to konkretny i stabilny sprzet.
#795
Posted 05 February 2014 - 10:10
Waga wentylacja wygląd rewelacja do tego idealnie pasuję jak na zamówienie
http://katalog.bikew...r/31459/velocis
#796
Posted 05 February 2014 - 13:20
kobrys, dlaczego mam sobie darowac? Lexus to dla mnie po prostu bardziej plastikowa i zdecydowanie slabiej jezdzaca wersja samochodu wlasnie dla ludzi, ktorzy niedostrzegaja pewnych, czasem subtelnych a jednak waznych roznic. Jesli Ty nie dostrzegasz roznicy w wykonaniu i materialach pomiedzy pompka Beto a wymieniona przeze mnie Speca...
mikroos, oczywiscie srednica tloka to teoretycznie podstawowy parametr, jesli mowa o latwosci pompowania. Do tego dochodzi jakosc i sposob uszczelnienia tloka, skok tloka, wysokosc pompki i pewnie cos jeszcze.
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#797
Posted 05 February 2014 - 13:26
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#799
Posted 05 February 2014 - 17:57
Jedyna pompka którą bym chciał mieć to dwutłokowa Topeak Joe Blow, dla mnie mistrz ale nie w tej cenie, może kiedyś się trafi gdzieś za granica w dobrej cenie.
http://extrawheelsho...e-blow-ace.html
#800
Posted 05 February 2014 - 17:58
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?