Nasze zakupy
#1702
Napisano 15 lipiec 2015 - 08:43
Powód praktyczny jest taki, że w razie uszkodzenia opony albo dętki wiesz, jak zorientowane wobec siebie były: dętka (która jest ustawiana zawsze wg zaworu), opaska na obręcz (j.w.), opona (ustawiana wg loga) i obręcz. Dzięki temu łatwiej będzie Tobie sprawdzić wszystkie elementy, które mogły wpłynąć na powstanie awarii.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1704
Napisano 15 lipiec 2015 - 11:00
Po pierwsze (mniej istotne) temu, aby wszystko ładnie wyglądało.
Powód praktyczny jest taki, że w razie uszkodzenia opony albo dętki wiesz, jak zorientowane wobec siebie były: dętka (która jest ustawiana zawsze wg zaworu), opaska na obręcz (j.w.), opona (ustawiana wg loga) i obręcz. Dzięki temu łatwiej będzie Tobie sprawdzić wszystkie elementy, które mogły wpłynąć na powstanie awarii.
A dodatkowo przy pompowaniu nie szukasz wentyla po obręczy, bo wiesz że jest tam gdzie logo na oponie. A to ostatnie zawsze jest od razu widoczne.
#1708
Napisano 15 lipiec 2015 - 22:12
Odnośnie ułożenia opon - http://szosa.org/top...aczenie/page-10 - Zasada #40
Ileż ja razy zdejmowałem już założone opony, żeby było poprawnie Dura lex, sed lex.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#1709
Napisano 16 lipiec 2015 - 06:09
Nie wydaje ci się za słodki i klejący, dlatego przeszedłem na enervita.
Jak dla mnie isostar jest w sam raz,wcześniej piłem 4move,oshee oraz sporadycznie powerade. Może następnym razem z ciekawości spróbuję tego enervita :-)
#1710
Napisano 16 lipiec 2015 - 21:21
Ja ostatnio również się trochę doposażyłem
1. Koszulka Castelli Garmin z zeszłego roku (swoją drogą po dobrej cenie)
2. Kask Specialized Chamonix (przymierzałem różne modele, nawet kilka razy droższe i tylko ten leżał idealnie)
3. Okulary Uvex Sportstyle 203
#1711
Napisano 18 lipiec 2015 - 11:54
Miały być koła FSA Vision T42, ale bikecenter.pl nie mógł ich sprowadzić to wybrałem 4ZA Cirrus czarne i do tego kasetę Shimano Ultegra 6700 11-23.
#1712
Napisano 20 lipiec 2015 - 17:23
Kaseta 10 rz. Sram PG 1050 o rozstawie 12-36 http://oi61.tinypic.com/2qia1oz.jpg http://oi57.tinypic.com/10ydlwm.jpg
( Naprawiając zeszłoroczzny błąd i zmianę z 11-34 na 12-32 )
Może w kolarce wygląda to śmiesznie ale na strome takie +15% podjazdy typu Karkonoska jest jak znalazł. W porównaniu do mojej poprzedniej 12-32 kadencje jakieś 10-15 większa na tym ekstremalnym trybie.
Choć w przypadku Karkonoskiej element ,, siłowni'' zostaje bo w moim przypadku 60 / min to nie żaden młynek ale jedzie się jednak dużo przyjemniej. ( mam przerzutkę RD 5701 i działa)
#1714
Napisano 21 lipiec 2015 - 09:45
Właśnie się zastanawiałem nad takimi prętami, online deca już widzę (http://www.decathlon...id_8324326.html ) - jak wrażenia?
Big75 - jaka korba do tej monstrualnej kasety? Faktycznie przepychanie 60 obr/min młynkiem nazwać nie można...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1716
Napisano 21 lipiec 2015 - 10:46
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1717
Napisano 21 lipiec 2015 - 11:13
Wychodzi praktycznie na to samo bo dec ma darmową wysyłkę i towar był dostępny od ręki. Natomiast w innych miejscach trzeba było czekać do kilku dni na wysyłkę Wolałem dychę więcej dać i mieć "na jutro"
Zresztą nie jestem pewien czy to dokładnie to samo. Choć znaczenia nie ma to żadnego
#1718
Napisano 21 lipiec 2015 - 12:36
To i ja się pochwale bo długo zwlekałem z zakupem ale w końcu się zdecydowałem na nowe koła (na starych już strach jeździć)
Koła złożone na:
- piasty srebrne Novatec A291SB + F482B
- obręcze srebrne nitowane AlexRims AT-400
- szprychy Pillar PDB1417 stal nierdzewna Sandvic T302, cieniowane 2.0/1.5/2.0mm
- nyple ALU czerwone Pillar PT34
Waga kół bez zacisków
- przód: 664 gram
- tył: 828 gram
Ilość szprych: 32
- darekUFO lubi to
#1719
Napisano 21 lipiec 2015 - 13:03
Big75 - jaka korba do tej monstrualnej kasety? Faktycznie przepychanie 60 obr/min młynkiem nazwać nie można...
Mam (teoretycznie) 11 rzędową korbę Shimano 105 - symbol FC 5800, kompakt 50-34
Z tymi 15 obrotami jednak sporo przesadziłem -- różnica to ca 7-8 obr/min .Ale poprawa komfortu wyczuwalna.
Nie wiem czy link widoczny https://www.strava.com/activities/346759790/segments/8241147245 z nowymi trybami wysokczyło mi na pierwszym stromym kawałku 8,8 km avg 14% średnia kadencja 63
Ten sam kawałek z 12-32 https://www.strava.c...ents/8027431417 śednio kadencja 55
Albo końcówka
1,2 km avg 15% https://www.strava.c...ents/8241147328 średnia kadencja 58
i przy 12-32 https://www.strava.c...ents/8027431432 średnia kadencja 51
(Forma podobna- jazda z 12-32 na 3 dzień po 5 dniach w Alpach a na 12-36 jakiś tydzień później .
Na pierwszym kawałku czasy jazdy podobne na drugim na 12-36 jakieś 20 sekund szybciej.
Zmęczenie obiektywnie ciężko mi porównać ale za każdym razem starałem się jechać całą górę ,, swoim tempem'' bez jakiegoś sapania,katowania się.Max puls to jakieś kilka uderzeń powyżej progu.Pewnie miernik mocy by cos ciekawego pokazał , na razie takiego prawdziwego niestety nie mam-ale śledzę temat)
- Prozor lubi to