
Nasze rowerki...
#321
Napisano 17 marzec 2011 - 18:16
#322
Napisano 17 marzec 2011 - 18:25
#323
Napisano 17 marzec 2011 - 18:44

bikemaster, chyba muszę je nasmarować. Też się nieraz zastanawiałem dlaczego przyjmują różną pozycję w zależności jak sie je obróci. Może one są za lekkie i niewielkie opory smaru nie pozwalają im się obrócić? Czy ktoś też tak ma z pedałami Look Keo 2 max carbon? Czy też kapnąć troszkę oleju na łożyska?
#324
Napisano 17 marzec 2011 - 18:50
pzdr
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne

#325
Napisano 17 marzec 2011 - 19:09
#326
Gosc_dmnklg_*
Napisano 17 marzec 2011 - 21:13
#327
Napisano 18 marzec 2011 - 00:13
qqx, długo myślałem nad wysokością profilu, jednak trochę przestraszyły mnie liczne opinie, że jednak 50mm z przodu nieraz pogarsza sterowalność roweru. Wzląd praktyczny wiął jednak górę nad estetykę
bikemaster, chyba muszę je nasmarować. Też się nieraz zastanawiałem dlaczego przyjmują różną pozycję w zależności jak sie je obróci. Może one są za lekkie i niewielkie opory smaru nie pozwalają im się obrócić? Czy ktoś też tak ma z pedałami Look Keo 2 max carbon? Czy też kapnąć troszkę oleju na łożyska?
A kto Ci takich bzdur nagadał?

Co do pedałów - poprzeglądaj dokładnie internet - z tego co pamiętam pierwsze partie tych pedałów miały jakiś problem właśnie z łożyskami i dosyłali ludziom inne nakrętki i uszczelki które likwidowały problem (uszczelnienie łożysk było chyba ciut za duże i bardzo zwiększało tarcie).
#328
Napisano 18 marzec 2011 - 18:22
Tak właśnie jest z chyba pierwszą serią pedałów Look keo 2 max. Nie ułatwia to procesu wpinania bo jest raczej niedopatrzeniem producenta. Trzeba by jakoś przerobić/usunąć tą przeszkadzającą uszczelkę.uszczelnienie łożysk było chyba ciut za duże i bardzo zwiększało tarcie
Rower prosi się by przyjąc zupełnie czarną kolorystykę. Wraz z minimalistycznymi napisami,jak już to tylko coś w stylu czerwonej, białej cienkiej otoczki napisu, a nie pełnych kolorowych liter i jak najmniej ich.
#329
Napisano 18 marzec 2011 - 18:38
No nie do końca, właśnie wszystko zależy od wagi, jak ktoś jest lekki, a może być tu waga rzędu nawet 60kg to może bardziej czuje te podmuchy. Ja przy 72kg i profilu 45mm nie mam problemu.A kto Ci takich bzdur nagadał?
) Oczywiście wszystko zależy - z moją wagą (83-85)
#330
Napisano 18 marzec 2011 - 19:04

#331
Gosc_kluseczka85_*
Napisano 19 marzec 2011 - 12:46
#332
Napisano 19 marzec 2011 - 12:54


Rama:Koga-Miyata Prologue(prowdobodobnie '93r)
Korby:600+blat Dura-Ace
koła na piastach torowych i obręczach trekkingowych
Kierownica: przycięty Ritchey
Mostek 3ttt Record (kupinony od usera forum Dawidziu - polecam)
pozdrawiam aurox
#333
Napisano 19 marzec 2011 - 13:04
:roll:

#334
Napisano 19 marzec 2011 - 15:20
#335
Napisano 19 marzec 2011 - 19:05
jakie przełożenie?
#336
Napisano 19 marzec 2011 - 20:41
Przełożenie 44x16 (2,75)
#337
Napisano 19 marzec 2011 - 21:46
#338
Napisano 19 marzec 2011 - 21:52

#339
Napisano 19 marzec 2011 - 22:02
#340
Napisano 19 marzec 2011 - 22:26
Bartosz, odsyłam: http://pl.wikipedia....wiki/Ostre_koło
maciej1408, nie mieszkam w dużym mieście, ale bardzo często jestem w Lublinie i unikam centrum. To niema znaczenia czy szosa, MTB czy hulajnoga, tam gdzie jest dużo samochodów jest przede wszystkim niebezpiecznie. Jeżdżę po chodnikach, skracam sobie przez osiedla, park, po głównych prawie w ogóle nie jeżdżę, chyba że poza godzinami szczytu. Jeździ się tak samo jak na szosie, o przymusie pedałowania się zapomina. Co do hamowania: można blokować koło, ale to ma sens tylko na przyczepnej nawierzchni, albo tradycyjnie: coraz wolniej kręcić. Hamulec warto mieć, przynajmniej na początku