Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rowery Canyon


14 odpowiedzi w tym temacie

#1 satan

satan
  • Użytkownik
  • 73 postów
  • Skąd???

Napisano 07 czerwiec 2020 - 20:10

Na przyszły sezon planuję kupić nowy rower. Na tę chwilę najbardziej podoba mi się jeden z modeli firmy Canyon. Z zakupem mi się nie spieszy.

 

Czy firma Canyon organizuje coś takiego jakieś posezonowe wyprzedaże? Kiedy mniej więcej można się spodziewać jakichś promocji?



#2 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 07 czerwiec 2020 - 20:27

Jeśli polujesz na popularny model, w popularnym rozmiarze, to bez szans.



#3 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 07 czerwiec 2020 - 22:16

Bierz, nie czekaj. 

 

Chociaż szczegółów zero napisałeś. 



#4 hubertgal

hubertgal
  • Użytkownik
  • 119 postów
  • SkądWarszawa/Suchedniów

Napisano 07 czerwiec 2020 - 22:19

W okolicach sierpnia/września wyprzedają, jak wchodzi nowa kolekcja. Ale trzeba mieć refleks bo schodzą błyskawicznie. Np. Endurace na tarczach i z kołami "aero" był 2000 zł taniej, bo akurat szukałem ;)

 

Były też wyprzedaże z okazji Tour De France. A np. w marcu z newslettera:

 

Tylko przez 2 dni zaoszczędź 10% na 4 naszych najbardziej poszukiwanych rowerach: Lux, Endurace, Speedmax i Roadlite:ON. Te modele z pewnością będą szybko znikać: zdobądź je, zanim zdobędzie je ktoś inny. Dodatkowo: 40% zniżki na wybrany osprzęt.



#5 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 08 czerwiec 2020 - 01:34

W tym roku generalnie jest brak wszelkich rowerów na rynku, więc nie spodziewał bym wyprzedaży, bo nie będzie co wyprzedawać.

#6 satan

satan
  • Użytkownik
  • 73 postów
  • Skąd???

Napisano 08 czerwiec 2020 - 07:37

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

 

Rower który sobie upatrzyłem to Endurace CF 7.0, rozmiar S.

https://www.canyon.c...D/WH&quantity=1

 

Chcę żeby był karbon i geometria endurance. Jeżdżę tylko po płaskim i w dobrych warunkach pogodowych więc tarcz nie potrzebuję. Nie zależy mi też na lepszym osprzęcie, 105 jest ok. No i te czerwone malowanie jest piękne :wub:

 

Co myślicie o tym modelu?

 



#7 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 08 czerwiec 2020 - 08:38

Ten czerwony jest piękny, nie ma dyskusji. Nowa 105 też jest fajna. Moim zdaniem, jeśli masz kasę, to nie ma co czekać. Tego roweru nie doczekasz się na wyprzedaży, malutka szansa. I tak już teraz wysyłkę pokazuje na za 2.5 miesiąca. 



#8 hubertgal

hubertgal
  • Użytkownik
  • 119 postów
  • SkądWarszawa/Suchedniów

Napisano 08 czerwiec 2020 - 08:54

Miałem takiego 5 sezonów, kupiłem kolejnego tym razem na tarczach ;) Generalnie bezproblemowo, nawet stery 4 lata wytrzymały a teraz łożyska można już bez problemu kupić jako zamiennik za ułamek ceny oryginału. Sprzedałem go znajomemu, on wymienił ślizg przerzutki, bo pękł - 50 zł od Canyona bezpośrednio.

 

Nie byłem tylko zadowolony z kół, w tamtym roczniku były Mavic Aksium bo miały beznadziejny system kasowania luzu na łożyskach. W tym roczniku są już inne koła. Prócz tego jak w Canyonie - pełna grupa, dobre opony, nawet dętki były Conti Race Light.

 

Jak chcesz trochę taniej to patrz na ofertę outletu, pojawiają się rowery po zwrotach. Trzeba tylko regularnie obserwować.



#9 kudl4t4

kudl4t4
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 08 czerwiec 2020 - 09:48

Jedyny ból to obsługa klienta po zakupie.

 

Próbowałam się kiedyś dowiedzieć, o jakąś instrukcję jak powinno się owijać tę ciekawą kierownicę w Grail'u. 

Odpowiedź typu: "nie mamy instrukcji i co nam zrobisz, masz filmik z neta jak ktoś owija normalną kierownicę, czego jeszcze chcesz?".

To zniechęca.



#10 Gosc_Kuba__H_*

Gosc_Kuba__H_*
  • Gość

Napisano 08 czerwiec 2020 - 11:16

Jedyny ból to obsługa klienta po zakupie.

 

Próbowałam się kiedyś dowiedzieć, o jakąś instrukcję jak powinno się owijać tę ciekawą kierownicę w Grail'u. 

Odpowiedź typu: "nie mamy instrukcji i co nam zrobisz, masz filmik z neta jak ktoś owija normalną kierownicę, czego jeszcze chcesz?".

To zniechęca.

 

Generalnie narazie jestem szczęśliwym posiadaczem Trailowego Canyona, dlaczego szczęsliwym ? bo  nic mu nie dolega, a to co dolegało, udało mi sie ogarnac samemu. Dużym problemem jestt serwis ( nie działała mi blokada dampera - wyślij damper do serwisu - kilkanaście w PL). Jestem też na kilku grupach Canyona  i użytkownicy rowerów jak jeden mąż powtarzają super rowery, dopóki nie zaczniesz walczyć z serwisem gwarancyjnym... Zaniosłem kiedyś swojego na serwis u mnie w mieście, chłopak który go przyjmował w drugim zdaniu wymienił nazwisko głównego szefa/dystrybutora w PL z zapytaniem - "nie dogadałes się z nim? nie przejmuj się nie jesteś pierwszy", generalnie jestem zadowolony, ale nie chciałbym miec do czynienia z serwisem gwarancyjnym :). Pozatym w tych pieniądzach na normalnych heblach, kupisz praktycznie każdą markę zaczynając od krossa kończac na Scottach, Meridach i innych warto się rozejrzeć za dystrybutorem u siebie w mieście :) a nóż-widelec coś się spodoba i będziesz miała problem z ewentualnym serwisem z glowy bo blisko. 


  • alterego lubi to

#11 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1224 postów

Napisano 08 czerwiec 2020 - 11:24

Jeśli nie musi być ten Canyon i nie musi to być na już to ja bym poczekał aż minie bum na kupowanie wszystkiego co na półce i będziesz mógł spokojnie coś wybrać na przełomie sezonów.

#12 JHartman

JHartman
  • Użytkownik
  • 383 postów
  • SkądWarszaw

Napisano 08 czerwiec 2020 - 11:28

Kilka tygodni temu Canyon podniósł ceny. Myślę, że taniej już było - to mnie zdopingowało do złożenia zamówienia. Czas oczekiwania - 6 tygodni z możliwością opóźnienia.

Jeśli nowy rower dotrze do mnie to będzie to mój drugi Canyon. Z obecnym nie mam problemów ale akceptuję ryzyko z gorszą jakością obsługi klienta. Znam też opinię Hambiniego o dokładności wykonania rury suportu ale przyjrzę się temu jak nowy rower dotrze - zawsze mogę go odesłać.

Co do kół Mavic Aksium - mam, jeżdżę, uważam, że za tę cenę to są świetne koła, do momentu jak coś się nie zacznie z nimi dziać. Wtedy wychodzi, że tak na prawdę niska cena jest pochodną tego, że to są jednorazówki. Można coś tam próbować centrować, wymieniać łożyska itd ale ogólnie serwis sprawia trochę problemów.

Wiem, że według staropolskiego powiedzenia "tanie mięso jedzą psy" ale różnica między Canyonem a innym producentem (+ zniżki sklepowe) w moim przypadku była Ultegra Di2 vs mechaniczna Ultegra. Więc nie zastanawiałem się długo nad Canyonem.

Pozdrawiam, Jarek

#13 Jedi23

Jedi23
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • SkądŻarki Letnisko

Napisano 08 czerwiec 2020 - 12:08

Ja mam raczej dobre doświadczenia obsługą Canyona. W sierpniu 2018 kupiłem Ultimate SLX, dotychczas nie miałem z nim wiekszych problemów, poza skrzypiącą co jakiś czas sztycą wszystko jest ok.

Więcej problemów mialem z komponentami, pomijam beznadziejne kóła Mavic Cosimc Carbon, które po kilku tys km sprzedałem, ale od jesieni zeszłego roku zaczęła mi się zacinać lewa klamkomanetka, co zgłosiłem do Canyona, początkowo poradzili, aby sprawdzić regulację itd, co oczywiście już dawno zrobiłem, więc poprosili, aby wysłać do nich caly rower, ponieważ twierdzili, że przyczyna leży w złej regulacji. Na wysyłkę całego roweru się nie zgodziłem, gdyż problem dotyczył samej manetki, a nie złej regulacji, ostatecznie po kilku mailach zgodzili się, aby im wysłać samą klamkomanetkę albo przekazać ją bezpośrednio do Shimano. Tak też zrobiłem i po ok 2óch tygodniach dostałem nową.

No i zdarzyła im się jakaś pomyłka przy pakowaniu, bo rower przyszedł z innym siodełkiem niż powinno być i z uszkodzoną dętka, ale po zgłoszeniu tego problemu bardzo szybko przysłali kuriera po odbiór siodełka i za kilka dni wysłali właściwe wraz z nową dętką.

Ostatnio koledze z forum (chlebu) pękła rama, ale z tego co pisał to już mu zatwierdzili ją do wymiany i otrzyma nową, więc ja tu specjalnie nie widzę problemów z serwisem pogwarancyjnym Canyona.

 

Wszystkie sprawy były załatwiane dość sprawnie, na maile odpisywali szybko, także nie można się do niczego przyczepić. Oczywiście kupując Canyon'a trzeba zaakceptować taką a nie inną formę kontaktu, ponieważ prowadzą sprzedaż bezpośrednią.

 



#14 Gosc_Kuba__H_*

Gosc_Kuba__H_*
  • Gość

Napisano 08 czerwiec 2020 - 12:16

Pozatym ze trzeba to odsyłać, kontaktować się itd :) to mnie średnio przekonuje, bo np w moim przypadku weź zdemontuj amortyzator/damper i wyślij, co prawda słyszałem też że potrafią oddać za serwis "na mieście" pieniążki. 



#15 Jedi23

Jedi23
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • SkądŻarki Letnisko

Napisano 08 czerwiec 2020 - 12:33

Pozatym ze trzeba to odsyłać, kontaktować się itd :) to mnie średnio przekonuje, bo np w moim przypadku weź zdemontuj amortyzator/damper i wyślij, co prawda słyszałem też że potrafią oddać za serwis "na mieście" pieniążki. 

 

Więc własnie o tym napisałem na końcu, jak kogoś taka forma nie przekonuje, to niech nie kupuje Canyon'a :)


  • kudl4t4 lubi to



Dodaj odpowiedź