W tej cenie brałbym w ciemno =D
Napisano 20 październik 2022 - 07:29
Napisano 20 październik 2022 - 12:16
Ze swoje strony mogę polecić na klasyczne hamulce Prime RR-50 V3 Carbon Clincher Wheelset, 580 euro. Właścicielem Prime jest wiggle.com więc to przyzwoita jakość.
Jakoś mi ten związek logiczny się nie klei.
Napisano 05 listopad 2022 - 20:33
Które brać - te ze wstawki z piastami novateca, CSC na R13, Elite wheels na swoich piastach, są jeszcze z tego sklepu stożki 45 mm za 1940 pln na piastach no name. Ceny bardzo podobne - rozpiętość od 1900 do 2300 PLN. Waga (elite wheels 1650 g, te 45 mm ważą 1778g). Waga ciężka, Dlatego rozważam jeszcze Bontrager Aeolus Comp 5 TLR (są do wyrwania za 2,7k, nowe - ale to Alu Karbon i są jeszcze cięższe - w granicach 1800g). Wcześniej jeździłem na Rsenoldsach Assalut 45 mm (1350g) pytanie czy, aż tak odczuje te dodatkowe "pół kila" ?
Napisano 12 grudzień 2022 - 10:03
@beskidbike, żeby to było takie proste
Dzięki za informacje chyba zdecyduje się na te CSC, clincher na powerway r13, stożek 50mm i myślę czy brać 23mm czy 25mm bo mam nowe opony 23c, więc chciałbym je wykorzystać, co myślicie o tym ? Czy lepiej inną piastę ?
Z tego sklepu z Hiszpanii chcę zamówić : https://pl.aliexpres...archweb201603_
W tej cenie brałbym w ciemno =D
jest sens kupować te koła DXC na tych piastach novatec czy lepiej CSC na R13 ? ktoś ma, jeździł ?
jeżdżę na oponkach 28 mm i chciałbym przy nich zostać a tu szerokość zew. koła to aż 27 mm
https://www.bike24.com/p2597681.html
Piasty
Napisano 12 grudzień 2022 - 14:55
jest sens kupować te koła DXC na tych piastach novatec czy lepiej CSC na R13 ? ktoś ma, jeździł ?
jeżdżę na oponkach 28 mm i chciałbym przy nich zostać a tu szerokość zew. koła to aż 27 mm
https://www.bike24.com/p2597681.html
- Bezdętkowe gotowe - rozumiem że to ma być tubeless czy można dętki zakładać ?
- Wysokość obręczy 50 mm
- Szerokość obręczy (zewnętrzna) 27 mm
- Szerokość wewnętrzna 20 mm - na opony 28 mm będzie ok ?
Piasty
- Novatec D791SB-CL-12 (przednie koło) i D792SB-CL-X12-A4A-11S (tylne koło) - trochę negatywnych opinii o tych piastach jest
CSC R13 - to chyba piasty pod QR, a te w DXC - to pod sztywne osie. Koła DXC są tubless ready, ale żeby je zamleczyć trzeba wymienić taśmę (ta w zestawie jest pod dętkę). Zasada jest taka że szerokość obręczy powinna być najlepiej taka jak szerokość opony (wtedy są najbardziej aero). Co do CSC vs DXC - to za DCX na pewno przemawia serwis (jest bliżej i masz darmowa wysyłkę do bike24). Co do samych piast - nie wypowiem się - koła katuje w trenażerze (pogoda nie sprzyja wyjazdom ). Miałem swego czasu piastę novateca w przełaju i maja dość słabe uszczelnienia (po kilkunastu błotnych wyjazdach - musiałem wymieniać łożyska .