Masakrują, ale jeszcze mi 4 levele brakują Dropsy odłożone.
A czekam na oficjalną ofertę, bo chce zobaczyć jak bardzo nie będzie mnie stać na Aeroada na "tylko" Ultegrze
Posted 05 October 2020 - 10:03
Masakrują, ale jeszcze mi 4 levele brakują Dropsy odłożone.
A czekam na oficjalną ofertę, bo chce zobaczyć jak bardzo nie będzie mnie stać na Aeroada na "tylko" Ultegrze
Ribble R872 - Octane One Gridd
Posted 05 October 2020 - 10:33
A tego to nie wiem (pewnie będzie), a rzeczywiście mogłem wprowadzić w błąd swoim postem.
Ribble R872 - Octane One Gridd
Posted 05 October 2020 - 11:57
https://www.canyon.c...n-launch-event/
Czy Canyon jutro przedstawi w końcu oficjalnie nowe Aeroady, czy to event tylko pod te ich nowe ultra-śmiesznie-lekkie ramy?
A Mathieu juz na nim chyba jezdzi, bo widać w necie z ostatnich wyscigów.
Posted 06 October 2020 - 10:51
Obserwuję kilka aukcji tak Trek Madone jak i Trek Emonda, wszystkie są na szczękach i leżą kilka miesięcy wystawione. Niektóre nowe, niektóre używane z niskim przebiegiem. Nieraz wystawione za grosze w porównaniu do bazowej ceny.
Chyba nie jestem fanem aż tak brutalnego usunięcia szczęk z rynku, może jednak mogłyby współżyć z tarczami po prostu razem jakiś czas ... W sensie po prostu z jednej strony widać ogromne parcie na tarcze a z drugiej strony jeszcze najniższe grupy Shimanowskie tarcz nie mają. To prowadzi do takich wynalazków jak Sora na tarczach mechanicznych, którą widziałem ostatnio w Decathlonie - łączona z jakimiś zaciskami microshifta czy czegoś. Ewidentnie tarcze na siłę wepchnięte do roweru, który miałby się dobrze na szczękach.
Posted 06 October 2020 - 11:20
bo jest jeszcze segment tanich rowerów, takich do 3tys zł, tam hydrauliki pewnie jeszcze jakiś czas nie będzie, bo szczeki są tansze niż hydraulika
ale drogie maszyny i szczęki, takie jak 2018 SL6 ultralight za 50k dziś pójdzie za 10?..
Im wyższa kwota tym będzie gorzej opchnąć szczęki - a szkoda . Tak oczywiście miałem na myśli niskie segmenty, w końcu Sora, tylko to i tak drogie było - zwłaszcza w porównaniu do półki MTB, miałem Krossa Level, dobre kilka lat temu na hydraulicznych tarczach, osprzętowo mieszanka Alivio, Acera i Hayes - dobrze to hamowało, kosztowało nieco poniżej 3000zł. Na pewno lepiej hamowało niż taki Decathlon szosa bodaj za 2700zł na Sorze mechanicznych tarczach z komponentami.
Kwiatek w tym roku chyba jeszcze na szczękach się ścigał, nie?
@dmxzor no kilka takich w okolicy 10k-15k (czyli swoim wstępnym budżecie na "nowy rower przemyślany przez zdrowe kilka miesięcy" ) jest kilka Madonek, co leżakują acz raczej na Ultegrze mechanicznej chociaż z kołami. Dlatego napisałem, że jakbyś chciał szybko to pewnie musiałbyś lekko nad dychę niestety zejść z Di2 .
Posted 06 October 2020 - 11:39
zawsze się można zorientować wystawiając ogłoszenie, tylko trzeba wrzucić profi foty w plenerze, a nie gdzieś pod murkiem w cieniu. Ludzie kupują oczami, sam tak sprzedałem za niezłą kwotę ex Gianta, poszedł po 15h od wystawienia na pocz. 2018, to już był ostatni dzwonek żeby sprzedać rower na mechanicznych tarczach z postmount i bez thru axli...
myślę, że na piękną krwistą madonkę na Di2 jeszcze połasi się niejeden hejter tarcz