Kolega sprzedawał Emondę SL 6 na di2 chyba 2017 lub 2018 rok na szczękach .... poszła za 7 k, a i tak jakoś na nią nie było chętnych ... na stożkach 50 mm z no limited. Ceny są przeróżne, równie dobrze na mechanicznej ultegrze taką samą emondę na zwykłych kołach znajdziesz za 9 k. Madonka czerwona na szczękach z Wawy stoi już chyba z drugi miesiąc za 13 k i chętnych nie widać Jeśli da się zostawić w rozliczeniu a miałbym brac Tarmaca, to bym się nie wachał mnie pierdzielenia sie z kupującymi.
Nowości Rowerowe
#363
Napisano 06 październik 2020 - 14:42
Bullet mógłbyś poprawić interpunkcję (i inne jeżeli potrzebne) w tym zdaniu bo ciężko zrozumieć co miałeś na myśli .
Czy:
1. Sprzęt był "dobry" (czyli "niezły" a nie "nie zły") czy "zły"? Czy zły moralnie, ale to chyba do roweru kiepsko pasuje.
2. Czy może "nie zły a mało używany"? Pewnie zamiast przecinku chciałeś użyć pauzę, lub napisać pełną polszczyzną, w sensie może "niezłego i mało używanego"?
A tak pomijając wszystko to na tym forum tylko grzesiek32 oraz ten drugi od zdjęć raportują na bieżąco każdą przejażdżkę wliczając wręcz jazdy po bułki. Prawda? Więc też nie wiem skąd opinia, że ktoś mało jeździł (no chyba, że się blisko znacie ale to już nie wiem, nie wynika to z Twojej wypowiedzi).
#365
Napisano 06 październik 2020 - 16:21
Z tymi tarczami, to akurat gdybym jeździł wyłącznie po płaskim i nie ścigał się, to szczęki byłyby dla mnie więcej niż doskonałe - niesamowicie efektywne, proste w serwisowaniu i zwyczajnie pozbawione wad - i serio chętnie kupiłbym topowy model roweru na szczękach w super okazyjnej cenie. Tarcze byłyby mi wtedy potrzebne jak spoiler w polonezie. Wyłącznie do ozdoby.
#366
Napisano 06 październik 2020 - 17:01
Jak widac duzo ludzi lubi albo im wmowiono, ze polonezy ze spoilerami sa cool, szczegolnie te 8-9kg (bez pedalow)
- Ciachoorsky lubi to
#367
Napisano 06 październik 2020 - 17:06
#369
Napisano 06 październik 2020 - 17:17
Jak widac duzo ludzi lubi albo im wmowiono, ze polonezy ze spoilerami sa cool, szczegolnie te 8-9kg (bez pedalow)
Nie ma co zaczynać tematu, bo znowu się zacznie. Ja sam szukam teraz roweru z tarczami. Ostatecznie i jedne i drugie hamują. Miałem na myśli tylko to, że pewnie są i tacy, którzy mają teraz żniwa i mogą przebierać w rewelacyjnych rowerach, spełniających ich wszystkie wymagania techniczne, za niewiarygodnie niskie ceny. I ja tym osobom zazdroszczę.
#370
Napisano 06 październik 2020 - 17:19
Jak widac duzo ludzi lubi albo im wmowiono, ze polonezy ze spoilerami sa cool, szczegolnie te 8-9kg (bez pedalow)
Mnie tam UCI "nie płaci", więc niższa niż 8-9kg waga będzie dla mnie jedynie zaletą w trakcie przenoszenia roweru. Z domu na dach samochodu i z powrotem.
W SL kable na wierzchu...
A najtańszy z ukrytymi SLX za 23k.. Canyonowi podziękujemy. Zresztą.. SL 7 Disc na 105-tce kosztuje 15300zł ? Toż nowa Emonda nagle tania się zrobiła
#373
Napisano 06 październik 2020 - 17:44
#374
Napisano 06 październik 2020 - 17:44
No ja uważam, że tak i że ceny nie są kosmiczne. No widzę Aeroada SLX na Di2 z tarczami na wysokich kołach DT swissa, Z POCHOWANYMI KABLAMI, bo to tutaj teraz najważniejszy wyznacznik fajnego roweru, za 23 tysiące. No to chyba nie jest tak drogo? Odpowiednik Ultimate z niskimi kołami jest za 10 tys. więcej.
#375
Napisano 06 październik 2020 - 17:50
Ja tez sam sie oplacam ale zdecydowanie wole rower lzejszy niz ciezszy. Jak sadzisz, ze jedyna roznica pomiedzy lekkim rowerem i ciezkim jest moment przenoszenia na dach samochodu i z powrotem, to chyba nie mamy za bardzo o czym rozmawiac....
Canyon Aeorad, cztery lata "rozwoju", oczekiwan, zdjec z tu i tam i w koncu mamy ... przod przypominajcy sraczke z zatruciem pokarmowym, tragedia! Integracja spod znaku pijanego hydraulika i slepego stolarza.
- Ciachoorsky lubi to
#376
Napisano 06 październik 2020 - 17:56
Ja tez sam sie oplacam ale zdecydowanie wole rower lzejszy niz ciezszy. Jak sadzisz, ze jedyna roznica pomiedzy lekkim rowerem i ciezkim jest moment przenoszenia na dach samochodu i z powrotem, to chyba nie mamy za bardzo o czym rozmawiac....
No niska waga roweru szosowego to chyba istota tego roweru. Tak jak cienkie koła. Tak mi się zawsze wydawało. Czekać aż oprócz wagi również kierownice baranki staną się zbędne i nieistotne.
#377
Napisano 06 październik 2020 - 17:57
A to nei jest tak że Aeroada powinieneś bardziej do Madonki porównywać a nie do Emondy ?
No wiadomo, acz w tym roku skodo Emondy takie aero się zrobiły..
Ja tez sam sie oplacam ale zdecydowanie wole rower lzejszy niz ciezszy. Jak sadzisz, ze jedyna roznica pomiedzy lekkim rowerem i ciezkim jest moment przenoszenia na dach samochodu i z powrotem, to chyba nie mamy za bardzo o czym rozmawiac....
No racja, są inne wątki z wszelako rozumianą fizyką rowerową, masą rotującą, faktami jak i mitami - zgadzam się - nie wprowadzajmy tego tutaj bo szkoda śmiecić . Oczywiście noszenie to nie jedyna różnica
Canyon Aeorad, cztery lata "rozwoju", oczekiwan, zdjec z tu i tam i w koncu mamy ... przod przypominajcy sraczke z zatruciem pokarmowym, tragedia! Integracja spod znaku pijanego hydraulika i slepego stolarza.
No niestety, też liczyłem na więcej
#378
Napisano 06 październik 2020 - 18:01
W międzyczasie pojawiły się też nowe Look’i 795 Blade RS.
https://www.lookcycl...ite-grey-glossy
W sumie dobrze, że nie czekałem.
A Canyon cenowo nie wypada najgorzej. Terminy bez szaleństw, ciekawe jak się będą zmieniać z dnia na dzień.