Nowości Rowerowe
#1863
Posted 01 July 2022 - 06:23
Dali by go na szczękach za 30k na Ultrategrze i byłby popyt. Ja i tak jestem za słaby na taki rower. Ciekawe czy wejdzie tam 30c oponka?
Sam nie wiem co o tym myśleć, moim zdaniem to może pękać, ja wiem że inżynierowe policzyli ale....ci sami inżynierowie z S i T nie potrafili przez 10 lat zaprojektować supportu, Do tego Tarmac SL7. To nie budzi zaufania aby kupić te rowery w pierwszym roku.
#1865
Posted 01 July 2022 - 07:04
Ja z SL6 kupioną w pierwszym roku produkcji (2020, rocznik 2021) nie mam najmniejszych problemów, to nie są samochody aby nie kupować ich w pierwszym roku. No, zwłaszcza nie u Treka czy Speca, wiem, że niektóre marki miewają łamiące się kierownice czy podsiodłowe sztyce...
#1866
Posted 01 July 2022 - 07:33
Jeszcze za wczesnie zebys mial problemy, ale predzej czy pozniej one sie zaczna. Nie wiem jakie przebiegi robisz, jakiej korby uzywasz, bo to tez ma znaczenie, u mnie juz po kilkunastu tysiacach zaczely sie regularne trzaski z suportu, smarowania pomagaly na chwile, pozniej zalozylem wklad na klej bbinfinite bylo ok, ale stwierdzilem ze nie ma co odpuszczac i zlozylem reklamacje na owalizacje misek suportu i reklamacja zostala uznana. Przebieg 20kJa z SL6 kupioną w pierwszym roku produkcji (2020, rocznik 2021) nie mam najmniejszych problemów, to nie są samochody aby nie kupować ich w pierwszym roku. No, zwłaszcza nie u Treka czy Speca, wiem, że niektóre marki miewają łamiące się kierownice czy podsiodłowe sztyce...
Edit: SL6 zaczal byc produkowany w 2018r o ile mnie pamiec nie myli
#1869
Posted 01 July 2022 - 07:57
Rose XLITE - wersja na Ultegrze Di2 zeszła wyjątkowo szybko - https://www.rosebike...e/wyścig/xlite
#1872
Posted 01 July 2022 - 10:13
Rose bardzo fajne, schludne, zgrabne i lekkie. Cena oczywiście kosmos, ale przy tych cenach Treka to uważam ze niemal "okazja"
- bzx likes this
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#1880
Posted 02 July 2022 - 21:23
Ja z SL6 kupioną w pierwszym roku produkcji (2020, rocznik 2021) nie mam najmniejszych problemów, to nie są samochody aby nie kupować ich w pierwszym roku. No, zwłaszcza nie u Treka czy Speca, wiem, że niektóre marki miewają łamiące się kierownice czy podsiodłowe sztyce...
No właśnie akurat te dwie marki brałbym jako pierwsze pod lupę, bo zawsze starają się wymyślić coś co ma działać marketingowo. Wspomniany Tarmac SL7 byl po prostu niebezpieczny, Camyon i jego kierownice itp. Teraz Trek wrzuca coś nowego i trzeba poprostu uważać. To nie jest trzeszczący i słaby support , tutaj już rozgrywa się walka o zdrowie i życie. Wiem że Cervelo P5X mam "podobne rozwiązanie" ale jednak ja wolę chociaż rok poczekać.