Crux to przełaj.
Technicznie tak, praktycznie Spec opisuje w swoich materiałach ten rower jako "lightest gravel bike in the world".
Napisano 25 październik 2022 - 11:36
Napisano 25 październik 2022 - 11:43
No i dalej to nie zmienia faktu, że siodełko w tym konkretnym rowerze, porusza się w przód i tył o + - 30 mm, czyli twoja odległość od kierownicy jest zmienna.
Moim zdaniem to nie może być wygodne.
To tak jak w każdym fullu geometria się zmienia, ale nikt nie narzeka na brak wygody.
Napisano 25 październik 2022 - 12:26
Napisano 25 październik 2022 - 17:39
Napisano 25 październik 2022 - 17:41
Napisano 25 październik 2022 - 17:41
Napisano 25 październik 2022 - 20:17
Zgadnij gdzie swoje sztyce produkuje Canyon czy Ergon - bo to ten sam produkt.
Oczywiście że u majfrenda. "Drobna" różnica polega tylko na tym, że jeden produkt jest składany w fabryce z wytycznymi i kontrolą, a drugi w piwnicy pod fabryka, gdzie za kontrole bierze się Pan Lee i patrzy czy tylko jest proste.
I tak działa to lepiej niż w tym nowym Specialized bo tutaj przynajmniej siodełko pozostaje w poziomie, tzn nie zadziera nosa podczas ruchu do tyłu.
W specu można sobie zablokować ten cały F. Shock więc nic bujać nie będzie, a jest też umiejscowiony w dobrym miejscu, więc tutaj nie widzę problemu.
Oczywiście nie biorę w obronę tego dziwadła bo też nie podoba się dla mnie, ale do póki mamy jakiś wybór, to mogą nawet zrobić rower na gąsienicach .
Napisano 25 październik 2022 - 21:25
Napisano 28 październik 2022 - 09:05
Nowość od Gianta w atrakcyjnej (jak na dzisiejsze czasy) cenie. Gdzie jest haczyk?
https://www.giant-bi...disc-1plus-2023
Napisano 28 październik 2022 - 21:17
Server error
W linku pojawiła się dodatkowa spacja. Poprawny link to: https://www.giant-bi...disc-1plus-2023
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 10 listopad 2022 - 08:22