Nowości Rowerowe
#1963
Napisano 08 październik 2022 - 11:08
E tam.
Wygra ktoś na hardtailu mtb to w przyszłym roku się okaże, że twój dwuletni gravel jest przestarzały bo nie ma amora i koniecznie musisz zmienić na najnowszy, najlepszy (z amortyzatorem) i szybszy o 15% na trudniejszych odcinkach szutrowych.
BTW faceci elita to chyba dopiero jutro.
#1965
Napisano 17 październik 2022 - 10:19
Kwestię aerodynamiki w rowerach szosowych już od dawna traktuję wyłącznie w kategoriach zwykłej ciekawostki, bez jakiegokolwiek praktycznego i rzeczywistego przełożenia na korzyści i eksploatację roweru. Swoją drogą być może przykład Madonki pokazuje, że inżynieryjne możliwości w zakresie usprawnień aerodynamicznych są chyba ograniczone i wyczerpane przy obecnej formie rowerów.
5 watów różnicy przy 0 stopni i nawet weźmy te 9 watów przy 10 stopniach pomiędzy rowerami z dwóch przeciwnych końców skali w kategorii aerodynamika brzmi jak totalne nic.
#1966
Napisano 17 październik 2022 - 11:15
Też to tak odbieram. Szczerze mówiąc oczekiwałem, że różnica będzie większa, mam Gianta TCR i Canyona Aeroad - kdy stoją obok siebie to widać bardzo dużą różnicę w konstrukcji, ta madonka wygląda jeszcze kosmiczniej. Podsumowując, więcej zaoszczędzimy poprzez przybliżenie łokci do korpusu
#1971
Napisano 18 październik 2022 - 15:30
- lupus lubi to
#1972
Napisano 18 październik 2022 - 15:47
Na szczęście tylko 17 watów szybszy niż poprzednik. Zawodowcy będą musieli na nim jeździć. My możemy spokojnie dołożyć te 17 watów na progu i być tak samo szybkim na ładnym starym BianchiJezu, co za kasztan...
https://www.cyclingn...t-of-star-trek/
Wysłane z mojego motorola edge 20 przy użyciu Tapatalka
- slaweko lubi to
#1978
Napisano 19 październik 2022 - 06:49
Myślę że te otwory z przodu są po to, żeby Hambini mógł włożyć kamerkę do środka ramy w celach inspekcji jakości wykonania, bez potrzeby demontażu jakiegokolwiek elementu tego roweru.
- blackrain, lupus, cauchy i 1 inna osoba lubią to