Jak to jest z zakupami/gwarancją w ''Outlet'' cokolwiek to znaczy.
Kupiłem niecałe 2 lata temu zegarek Suunto Trainer Wrist HR....kosztował ca 800 pln, byłem przekonany że kupuję pełnowartościowy sprzęt z pełną gwarancją itd.
Wczoraj sam z siebie pasek odkleił/odkleił od wyświetlacza. Według strony Suunto na takie uszkodzenie jest 24 miesiące gwarancji.
Zacząłem grzebać tam na stronie, są formularze ,wypełnia się dane, potem wysyłka do Pragi ....i tu pierwszy Trick. Numer seryjny początkowe 2 cyfry jak się okazuje to jest rok produkcji .....i mam 16 czyli 2016.
Zegarek kupiłem w 2018 sklep Ząbkowice Śląskie.....jak się okazuje oni tytułują się Outletem i że mogą mieć krótsze gwarancje.
(Aukcja allegro- stara już w archiwum , jest tam info że sprzęt nowy , orginalnie zapakowany , o gwarancji nic nie jest napisane .....może wtedy coś było bo jak są nowe aukcje to jest automatem infoo gwarancji teraz nie mam do tego dostępu)
Kobieta z tego sklepu twierdzi oczywiście że oni są Outletem i '' mają wszystko w .....'' mogę ewentualnie bezpośrednio u producenta czyli Suunto.
Tylko co ja mam reklamować jak produkcja 2016 chyba, że ta data sprzedaży w 2018 jest dla nich istotna.
( można to samemu skleić ale chciałbym wiedzieć czy rzeczywiście nie ma szans na to żeby to oni naprawili)