Napisano 20 grudzień 2020 - 18:30
Ależ pełna z tym zgoda, po to jest kanał kontaktu z klientem, żeby odpowiadać na zapytania i udzielać możliwie jak najszybciej i jak najpełniej wyczerpującej odpowiedzi. Też uważam, że firmy, z którymi nie ma kontaktu lub jest on ekstremalnie trudny, eliminują się z wyborów same.
Podobnie jak wcale nie postuluję tutaj kupowania drogo i czekania długo, ani nie marzę o ustawieniu się w kolejce do firm, które by nas olewały. Gratuluję poziomu zakładania dobrej woli u każdego, kto odniósł takie wrażenie.
Chodziło mi o to, że produkcja ma swoje koszta - raz materiał, dwa sam proces wykonania (projekt, szycie), trzy koszty działalności (lokal, maszyny, podatki, wynagrodzenia, prąd, itp, itd), no i poza tym prowadzą tę działalność dla zysku, nie pro publico bono. Zatem jeśli ktoś chce dać nam 20% mniej, to po prostu to uszanowałbym i nie oburzał się, że to tyle co nic, bo to jednak jedna piąta ceny. Można wybrać kogoś, kto spuści nam więcej, ale jęczenie, że to nic, w moim prywatnym odczuciu zakrawa na żenadę. Ale spoko, widzę, że jestem tu jedyny, więc się tym nie sugerujcie, a ja po prostu grzecznie i po cichu wycofam swój udział z przedsięwzięcia i po kłopocie. 😉
Trafiłeś idealnie. Akurat pracuję w dziale Customer Service, szwedzkiej co prawda firmy, ale w Polsce. I chyba nie jestem w tej robocie taki tragiczny, bo całkiem nieźle mi z tego tytułu płacą. Ale pewnie to jakieś niedopatrzenie przełożonych. 🤣