Ja też, pewnie Uraz gifty wywalczył
[2021] Wspólne Zamówienie Ubrań Kolarskich
#1002
Posted 21 May 2021 - 09:12
Jak wyżej. Skarpety ido
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1006
Posted 21 May 2021 - 10:31
Uraz udało Ci się dowiedzieć od Raso co to za cyrk z tymi granatowymi spodenkami i kiedy jaśnie państwo mają zamiar zacząć wysyłki?
Nie dopytywałem w tej kwestii. Sam czekam na swoje zamówienie, zakładam że jak będzie gotowe to je przyślą.
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#1007
Posted 21 May 2021 - 10:35
- Grzesinek likes this
HDJ ROCKER PLATE - Platforma pod trenażer
https://rockerplate.pl - Shimano i Continental + Kolarskie motywy dla etui na telefon
#1014
Posted 21 May 2021 - 12:06
bo kolarstwo to stary prestiżowy sport, a on się zachowuje i żyje jak jakiś "raper"
Ale zdajesz sobie sprawę że jak nie pasuje do Twojego wyobrażenia, to jeszcze nie powód by tu wypisywać swoje frustrację.
- uraz likes this
#1016
Posted 21 May 2021 - 13:29
Ja rozumiem cierpliwosc po części... Ale skoro już 3 razy były deklarowane terminy wysyłek i nie zostały dotrzymane, sądzę że mozemy oczekiwać realnej odpowiedzi co jest z tymi ciuchami i kiedy mają naprawdę zamiar je wysłać.
Zapytam ale na prawdę nie wiem co to zmieni.
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#1017
Posted 21 May 2021 - 14:13
Zapytam ale na prawdę nie wiem co to zmieni.
Zwiększy presję Pracuje w ecommerce i zapewniam was że ignorowanie klientów jeszcze nigdy żadnej firmie w długim terminie nie wyszło na dobre... ich wybór.
Dziękuję i czekam na info
i może to zmieni moją ocenę z 1 gwiazdki na 2 w opiniach dla firmy po skończonym zamówieniu.
HDJ ROCKER PLATE - Platforma pod trenażer
https://rockerplate.pl - Shimano i Continental + Kolarskie motywy dla etui na telefon
#1018
Posted 22 May 2021 - 12:08
bo kolarstwo to stary prestiżowy sport, a on się zachowuje i żyje jak jakiś "raper"
Od kiedy to sport prestiżowy? I w jakim sensie? Może pomyliło ci się z golfem, albo jakimś krykietem ?
Ale zdajesz sobie sprawę że jak nie pasuje do Twojego wyobrażenia, to jeszcze nie powód by tu wypisywać swoje frustrację.
Gdybym to ja napisał, zaraz by była "jazda", że każdy może mieć swoje zdanie i żyć jak chce
Zwiększy presję Pracuje w ecommerce i zapewniam was..
Żartujesz? Raso i presja? Przecież trzeba mieć LUZ
A tutaj...masz się cieszyć, że w ogóle dostałeś ciuchy, nawet z dziurą
Zakaz narzekania!
#1019
Posted 22 May 2021 - 14:40
A tutaj...masz się cieszyć, że w ogóle dostałeś ciuchy, nawet z dziurą
Nie trzeba się cieszyć, nikt nas nie zmuszał do składania zamówienia. Pytałem czy ktoś chce się wycofać po nie dotrzymaniu pierwotnego kwietniowego terminu i z tego co pamiętam odzewu nie było.
Dziurka wielkości 5mm, zostanie naprawiona w ramach gwarancji. Przy takiej ilości ubrań jaką się tam szyje mogą się zdarzyć jakieś niedopatrzenia. Nie sądzę żeby krawcowa zrobiła to na złość.
Jeszcze w historii naszych zamówień nigdy nie było tak żeby obyło się bez mniejszych czy większych problemów.
W ramach przypomnienia i ciekawostki powiem, że tak zachwalane Santini przysłało kilkanaście bluz które były całkowicie niezgodne z projektem i trzeba je było odsyłać. Wcale tak ochoczo do tej wymiany nie podeszli tylko proponowali zniżkę kilka EUR. Na domiar złego po odesłaniu bluz stwierdzili że kilku sztuk brakuje i trzeba im było dopłacić...
Ubrania każdy dostanie tak jak co roku. Gwarantuję, że Raso nie potrzebuje dodatkowej presji i jeżeli by mogli rozesłać wszystkie przesyłki wcześniej to by tak zrobili bo na pewno zależy im na zakończeniu i rozliczeniu tego zamówienia nie mniej niż mi.
Będę wdzięczny za przeniesienie się z dyskusją niezwiązaną bezpośrednio z zamówieniem do osobnego tematu.
- beskidbike and dywyn like this
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#1020
Posted 22 May 2021 - 14:51
Gwarantuję, że Raso nie potrzebuje dodatkowej presji i jeżeli by mogli rozesłać wszystkie przesyłki wcześniej to by tak zrobili bo na pewno zależy im na zakończeniu i rozliczeniu tego zamówienia nie mniej niż mi
Ze wszystkim się zgadzam, ale jeśli nie mogą dotrzymać terminu, to trzeba mieć odwagę i napisać to wprost klientowi, a nie zbywać go, czy wręcz całkowicie olewać, nie odpisując na wiadomości