Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pedały Szosowe

szosa

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nevid

Nevid
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 19 marzec 2021 - 20:39

Witam, szukam dobrych pedałów szosowych z w dużą siłą wypięcia, w moich aktualnych przy mocniejszym depnięciu but wypina się z pedała co jest bardzo niebezpieczne, a sprężyna jest skręcona na maxa. 

Mam parę ofert na oku, ale nie mam zbyt dużego doświadczenia, więc proszę o pomoc może nawet i potencjalnych posiadaczy owych pedałów o wypowiedzenie się.

1. https://allegro.pl/o...366fdd6604cf017

2. https://allegro.pl/o...366fdd6604cf017

3. i trzecia propozycja trochę droższa, jesli nie ma róznicy w sile wypięcia preferuje dwie pierwsze.

https://www.sbike.pl...ne-o_14597.html

Scigam się i momentami wykręcam bardzo duze obciązenia na rowerze, szczegolnie po zakrętach, chciałbym mieć pewność ze but mi sie nie wypnie nawet przy największych sprintach czy przyspieszeniach, ale nie mam równiez nie wiadomo jakich srodków, pozdrawiam.



#2 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1224 postów

Napisano 19 marzec 2021 - 20:46

Jak na bloki look to proponuję Xpedo Thrust NXS.

#3 Severian

Severian
  • Użytkownik
  • 148 postów

Napisano 20 marzec 2021 - 09:27

Nr 2 ma plastikowy korpus,który wytrze ci się po 3 miesiącach i but będzie stukał na dziurach.Plus fabryczne luzy na łożyskach.Zdarzyło mi się w nich także przypadkowe wypięcie na nowych blokach.To jest badziew nie wart 20 pln.Obecnie mam nr3. chroniony stalową płytką i te polecam.Brałbym thrusty ale w czasie gdy szukałem pedałów nigdzie ich nie było.

 



#4 tadzikpl

tadzikpl
  • Użytkownik
  • 861 postów

Napisano 20 marzec 2021 - 21:40

Bierz nr 1. Nr 2 mi sie wypstrykały szybko, łożyska padły. Oczywiscie opcja nr 3 jest też git. Ewentulnie Deca 520.

#5 Medzamir

Medzamir
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 20 marzec 2021 - 21:45