Pisał ktoś kiedyś reklamację do Zwift?
W czwartek zrezygnowałem na wiosnę, a wczoraj pobrali mi kasę za następny miesiąc.
Jak się pisze reklamację?
Dzięki
Napisano 30 marzec 2021 - 08:33
Dokładnie - należy anulować subskrypcję.
Wstrzymanie jest ważne od 2 do 8 tygodni: https://support.zwif...rship-Byp4Rs06I
i nie dotyczy subskrypcji opłacanych przez sklepy apple/google.
Człowiek ciągle o tym zapomina, ale w przypadku gdy dopada go jakieś choróbsko, czy po prostu trzeba zrobić przerwę na jakiś czas, to warto wykorzystać wstrzymanie subskrypcji.
Jeśli jednak kończymy na wiosnę kręcenie na Zwift, to subskrypcję się anuluje https://support.zwif...rship-Sky82qONr
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Medrida HFS, Merida TFS
Napisano 30 marzec 2021 - 11:22
Anulowałem w piątek, a w poniedziałek przelali sobie kasę.
Stąd moje pytanie, gdzie się pisze reklamację?
https://www.zwift.com/contact-us
Napisano 30 marzec 2021 - 22:46