Skocz do zawartości


Zdjęcie

Reklamacja Zwift


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 chlebu

chlebu
  • Użytkownik
  • 651 postów
  • SkądKrosno

Napisano 30 marzec 2021 - 07:32

Pisał ktoś kiedyś reklamację do Zwift?

W czwartek zrezygnowałem na wiosnę, a wczoraj pobrali mi kasę za następny miesiąc.

 

Jak się pisze reklamację?

 

Dzięki



#2 EmPe

EmPe
  • Użytkownik
  • 1016 postów

Napisano 30 marzec 2021 - 07:42

No ciekawe ciekawe, też anulowałem subskrycję od kwietnia, mam nadzieje że takich jaj nie będzie... Daj znać jak się sprawy potoczyły

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

#3 mart66

mart66
  • Użytkownik
  • 74 postów

Napisano 30 marzec 2021 - 08:09

raczej trzeba anulować , wstrzymanie to tylko jest do końca cyklu, ja zawsze na wiosnę robię anulację, na jesieni opłacam i mam wszystkie kilometry i ustawienia jak przed anulacją.



#4 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8584 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 30 marzec 2021 - 08:33

Dokładnie - należy anulować subskrypcję. 

Wstrzymanie jest ważne od 2 do 8 tygodni: https://support.zwif...rship-Byp4Rs06I

i nie dotyczy subskrypcji opłacanych przez sklepy apple/google. 

Człowiek ciągle o tym zapomina, ale w przypadku gdy dopada go jakieś choróbsko, czy po prostu trzeba zrobić przerwę na jakiś czas, to warto wykorzystać wstrzymanie subskrypcji. 

Jeśli jednak kończymy na wiosnę kręcenie na Zwift, to subskrypcję się anuluje https://support.zwif...rship-Sky82qONr


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Medrida HFS, Merida TFS 

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#5 chlebu

chlebu
  • Użytkownik
  • 651 postów
  • SkądKrosno

Napisano 30 marzec 2021 - 08:40

Anulowałem w piątek, a w poniedziałek przelali sobie kasę.

 

Stąd moje pytanie, gdzie się pisze reklamację?



#6 heavy_puchatek

heavy_puchatek
  • Użytkownik
  • 481 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 30 marzec 2021 - 09:14

A ja myślałem, że coś źle zrobiłem bo mam to samo.

 

Chociaż nadal wydaje mi się, że po prostu kliknąłem odruchowo na koniec w ten wielki przycisk który oznacza tylko co "cancel" i po prostu jej nie anulowałem :)



#7 lupus

lupus
  • Użytkownik
  • 337 postów

Napisano 30 marzec 2021 - 11:22

Anulowałem w piątek, a w poniedziałek przelali sobie kasę.

 

Stąd moje pytanie, gdzie się pisze reklamację?

 

https://www.zwift.com/contact-us



#8 chlebu

chlebu
  • Użytkownik
  • 651 postów
  • SkądKrosno

Napisano 30 marzec 2021 - 11:33

Fajnie, tylko nie można napisać maila.



#9 lupus

lupus
  • Użytkownik
  • 337 postów

Napisano 30 marzec 2021 - 11:44

Jak klikniesz w e mail otwiera sie info z chatem online. Pisz na czacie.



#10 marb

marb
  • Użytkownik
  • 288 postów
  • Skądsouth

Napisano 30 marzec 2021 - 11:47

A jak jest w przypadku gdy podpięta pod konto jest pusta (tzn. bez środków)karta? Po np.pół roku można ją doładować i pobierze jakby nigdy nic?

#11 samuraj_84

samuraj_84
  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 30 marzec 2021 - 22:46

Przez tydzień po upływie miesiąca system będzie próbował pobrać kasę (w tym czasie subskrypcja cały czas będzie działać), gdy to się nie uda subskrypcja zostanie anulowana, aby ją wznowić trzeba będzie ręcznie zapłacić przez stronę Zwift.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

#12 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 30 marzec 2021 - 23:38

Po tygodniu braku środków na koncie już jest konto z ograniczeniem do 25 km.



Dodaj odpowiedź