Jump to content


Photo

rama karbonowa do 5000pln


529 replies to this topic

#221 spros

spros
  • Użytkownik
  • 663 posts
  • Skądpolska

Posted 09 January 2009 - 20:44

rzeczywiście, gnie sie jak cholera. specjalnie takie cuda robili, żeby pokazać, ze najlepszy na byle g... też potrafi wygrać TdF.

#222 nick

nick
  • Użytkownik
  • 2,254 posts
  • Skądkrakow

Posted 10 January 2009 - 14:47

tak, tak - spros. A cała grupa Discowery to były po prostu dupki, i nigdy tego nie odkryli,że startowali na szjsie. pozdr

#223 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 posts
  • Skądzupelnie blisko

Posted 10 January 2009 - 16:08

Czyli cala marka Trek to tylko pusty marketing, bez zadnego przelozenia na jakosc produktow?! Mialem nadzieje, ze tak wiele lat doswiadczenia pozwolilo tej firmie na rozwoj technologi. Zmarnowali swoja szanse!

#224 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Posted 10 January 2009 - 22:15

Przełożenie na jakość jest, ale nie są to ramy górnych lotów.

#225 maciek_xc

maciek_xc
  • Użytkownik
  • 46 posts
  • Skądgórny śląsk

Posted 10 January 2009 - 22:34

Przełożenie na jakość jest, ale nie są to ramy górnych lotów.


szkoda że Armstongowi o tym nie napisałeś w mailu , nie męczył by się biedak na TdF , tylko kupił to co Ty masz :mrgreen:

#226 Gosc_hautacam_*

Gosc_hautacam_*
  • Gość

Posted 10 January 2009 - 22:49

zgadzam sie z felipe, organoleptycznie sprawdzilem wyzszosc mojej starej ramy Trek 1500 nad madone na ostatnim treningu. ten dzwięk pracy lancucha na sankach przerzutki przedniej podczas interwalow. przynajmniej wiadomo, ze jade. a w madone, coz plastyk i brak chocby takich wyzej wymienionych wrazen dzwiekowych. w tym tygodniu wsadzam zimowy osprzet w wlokno i zaczynam dzielo zniszczenia wszechswiata, bo to chyba jedyne wlasciwe implikacje w tym wypadku.

pojecie empiryzmu jest jak mi sie wydaje, calkowicie ci obce. a przydaloby sie najpierw cos sprawdzic, zeby potem miec choc czym szermowac.

pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: Karbon: 2009-01-11, 12:11 ]
Popraw swoje posty - wstaw duże litery tam gdzie powinny być.

#227 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1,010 posts
  • SkądLublin

Posted 11 January 2009 - 01:32

hautacam, sorry za OT, ale mam jedno pytanie - jesteś studentem filozofii?

#228 Gosc_hautacam_*

Gosc_hautacam_*
  • Gość

Posted 11 January 2009 - 10:04

nie widze zwiazku. chodze do liceum.

#229 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 posts
  • SkądGOP - Będzin

Posted 11 January 2009 - 10:12

No faktycznie chłopcy, Madone to ostre gówno, właściwie to dlaczego ludzie je kupują?
Ale, chwilunia! Na czym jeździ Astana? Czyż nie na takim rowerze sięga się po najwyższe cele, jak TDF, Giro, Vuelta? I nie wmówicie mi, że na treku 1000 też by to się udało, bo sprzęt jest bardzo ważny.
Takie skreślanie rzeczy, jak np. tej ramy, nie mając z nią zazwyczaj nawet kontaktu jest błędne. Stek bzdur i kłamstw. I to tyczy się nie tylko ramy, ale wszystkich komponentów, jakbyśmy się uważali za władców tego świata.


Felipe, masz tę ramę? Jak tak to napisz coś więcej, podaj jakieś sensowne argumenty, może wtedy się przekonasz?

#230 Gosc_hautacam_*

Gosc_hautacam_*
  • Gość

Posted 11 January 2009 - 10:24

dokladnie tak. nie jestem bogiem mocy, ale nigdy nie odczulem tej domniemanej plastycznosci wlokien.

#231 spros

spros
  • Użytkownik
  • 663 posts
  • Skądpolska

Posted 11 January 2009 - 10:39

ale nigdy nie odczulem tej domniemanej plastycznosci wlokien.

ooo! ja tez do bogow mocy sie nie zaliczam, ale odczulem plastycznosc ramy. otoz mam taka swaja traske na ktorej jest okolo 10km fatalnej drogi i strasznie trzesie.
znaczy az do czasow madone uwazalem, ze droga jest kiepska. teraz wiem ze to nie droga byla kiepska ale rower na ktorym jezdzilem. ot co.

#232 Gosc_hautacam_*

Gosc_hautacam_*
  • Gość

Posted 11 January 2009 - 10:46

nie mialem innej ramy z kompozytu niz madone, ale nie wydaje mi sie, zeby w dziedzinie tlumienia drgan byla asem. nacisk polozony jest bardziej na sportowe wlasciwosci jezdne i wyzej wymieniona charakterystyczna dla, zaznaczam rozgrzanej plasteliny, sztywnosc.

#233 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1,876 posts
  • SkądŁódź

Posted 11 January 2009 - 12:32

Dziwicie się, że bardzo dobra rama Canyon CF10 jest tak tania. Ale te ramy są sprzedawane detalicznie przez samego producenta, bez pośrednictwa innych dorobkiewiczów.
Dla przykładu: rama Jamis Xenith kosztująca detalicznie 9000 zł u polskiego dystrybutora - Pol Sport kosztuje ~6000 zł hurtowo. Więc sklep zarabia na takiej 1/3 ceny detalicznej, dystrybutor też, oraz producent ma jedynie 1/3 ceny detalicznej.
Jeśli więc producent sprzedaje sam swoje ramy to zarobi znacznie lepiej niż by je sprzedawał dystrybutorom, a i odbiorcy końcowi są zadowoleni kupując ramą o kilkadziesiąt % taniej niż by kosztowała w sklepie, po przejściu całej drogi dystrybucji.

#234 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Posted 12 January 2009 - 11:49

hautacam, nie muszę sprawdzać ram Madone, aby wyrażać opinię na ich temat. Ramy te są bardzo drogie, a mistrzami w jakiejkolwiek dziedzinie prócz marketingu i mieszania ludziom Trek nie jest. Wystarczy POCZYTAĆ TESTY i UCZĘSZCZAĆ NA ZACHODNIE FORA DYSKUSYJNE, aby przekonać się o tym.

nie mialem innej ramy z kompozytu niz madone, ale nie wydaje mi sie, zeby w dziedzinie tlumienia drgan byla asem.


Nie miałeś, ale stawiasz tezę. Brak logiki.

Karbon, co do dystrybucji Canyona, to wspominałem o tym temacie wcześniej.

Felipe, masz tę ramę? Jak tak to napisz coś więcej, podaj jakieś sensowne argumenty, może wtedy się przekonasz?


Jak znajdę test który czytałem, to po raz kolejny Was dokształcę :)


BTW, to sam jeżdżę na Treku. Na dość popularnej w kraju ramie 1500 SLR, zrobionej z najbardziej zaawansowanego technologicznie aluminium. Kupiłem ją z rozsądku, nie dla pokazania się. Troszkę też z sentymentu do USPS ;) Zakochany w niej jednak nie jestem tak mocno, aby bronić jej za wszelką cenę i robić z niej mistrzostwo świata.

W momencie gdy będę robić maksymalnie wypasiony rower do ścigania się na bazie ramy z włókna węglowego, to na pewno nie będzie to Trek. Wszystko obecnie stawia na Canyona. Jedyny problem z niemieckimi ramami, to wybijające się stery, które samemu jest ciężko naprawić. Muszę jeszcze dotrzeć do dokładniejszych testów ramy Focus Izalco Team, głównie z ciekawości.

#235 Gosc_hautacam_*

Gosc_hautacam_*
  • Gość

Posted 12 January 2009 - 14:09

Nie miales, a wiesz, ze Canyon robi najlepsze ramy. Piszac o własciwosciach tlumiacych, odnosilem sie do wrazen z jazdy na aluminium Superlight Race, Treka - brak znaczacej roznicy w pochlanianiu drgan. Ok nie zaznaczylem tego. Z reszta nvmd.

#236 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Posted 12 January 2009 - 15:17

Gdzie napisałem, że Canyon robi najlepsze ramy? "Najlepszy" to pojęcia bardzo względne. Trek jest strasznie drogi i na dalekich pozycjach w testach właściwości fizycznych, ale za to bardzo dobry w prowadzeniu. Canyon jest przystępny cenowo dzięki pominięciu sieci dystrybutorów, ale ma problem ze sterami.

CZYTAMY ZE ZROZUMIENIEM

#237 Gosc_hautacam_*

Gosc_hautacam_*
  • Gość

Posted 12 January 2009 - 21:17

WIELKIE DZIĘKI, WUJKU DOBRA RADA.

#238 Barol

Barol
  • Użytkownik
  • 121 posts
  • SkądBochnia/Małopolska

Posted 19 January 2009 - 18:24

Witam!

Mam nadzieje że mozna sie podłączyć w tym temacie
Mam prośbę o opinie w sprawie tytułowej ramy Cannondale Synapse Carbon SL.Czy geometria tej ramy w jakiś sposób charakteryzuje jej wykorzystanie ?.Na stronie cannona zawarta jest ona w przedziale "performance".Czy ktoś jeździ lub jeździł na tej ramie.?
A oto link do aukcji na Allegro http://allegro.pl/it..._56cm_nowa.html

#239 spros

spros
  • Użytkownik
  • 663 posts
  • Skądpolska

Posted 19 January 2009 - 18:34

w opisie jest napisane full karbon, a ja widze aluminiowa rure sterowa. ale ja mam -10 dioptrii wiec moge widziec krzywo. chociaz gdyby to byla prawda to jak mniemam i tak jest to z korzyscia dla kupujacego ;)

#240 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1,010 posts
  • SkądLublin

Posted 19 January 2009 - 19:02

Barol, niby Cannon to jakość i w ogóle, ale Jarek pisał, że ostatnio dużo Cannonów dostaje do naprawy

spros, jest Reynolds Steel, jest Full Carbon ;-)



Reply to this topic