rama karbonowa do 5000pln
#226 Gosc_hautacam_*
Posted 10 January 2009 - 22:49
pojecie empiryzmu jest jak mi sie wydaje, calkowicie ci obce. a przydaloby sie najpierw cos sprawdzic, zeby potem miec choc czym szermowac.
pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: Karbon: 2009-01-11, 12:11 ]
Popraw swoje posty - wstaw duże litery tam gdzie powinny być.
#229
Posted 11 January 2009 - 10:12
Ale, chwilunia! Na czym jeździ Astana? Czyż nie na takim rowerze sięga się po najwyższe cele, jak TDF, Giro, Vuelta? I nie wmówicie mi, że na treku 1000 też by to się udało, bo sprzęt jest bardzo ważny.
Takie skreślanie rzeczy, jak np. tej ramy, nie mając z nią zazwyczaj nawet kontaktu jest błędne. Stek bzdur i kłamstw. I to tyczy się nie tylko ramy, ale wszystkich komponentów, jakbyśmy się uważali za władców tego świata.
Felipe, masz tę ramę? Jak tak to napisz coś więcej, podaj jakieś sensowne argumenty, może wtedy się przekonasz?
#231
Posted 11 January 2009 - 10:39
ooo! ja tez do bogow mocy sie nie zaliczam, ale odczulem plastycznosc ramy. otoz mam taka swaja traske na ktorej jest okolo 10km fatalnej drogi i strasznie trzesie.ale nigdy nie odczulem tej domniemanej plastycznosci wlokien.
znaczy az do czasow madone uwazalem, ze droga jest kiepska. teraz wiem ze to nie droga byla kiepska ale rower na ktorym jezdzilem. ot co.
#232 Gosc_hautacam_*
Posted 11 January 2009 - 10:46
#233
Posted 11 January 2009 - 12:32
Dla przykładu: rama Jamis Xenith kosztująca detalicznie 9000 zł u polskiego dystrybutora - Pol Sport kosztuje ~6000 zł hurtowo. Więc sklep zarabia na takiej 1/3 ceny detalicznej, dystrybutor też, oraz producent ma jedynie 1/3 ceny detalicznej.
Jeśli więc producent sprzedaje sam swoje ramy to zarobi znacznie lepiej niż by je sprzedawał dystrybutorom, a i odbiorcy końcowi są zadowoleni kupując ramą o kilkadziesiąt % taniej niż by kosztowała w sklepie, po przejściu całej drogi dystrybucji.
#234 Gosc_felipe_*
Posted 12 January 2009 - 11:49
nie mialem innej ramy z kompozytu niz madone, ale nie wydaje mi sie, zeby w dziedzinie tlumienia drgan byla asem.
Nie miałeś, ale stawiasz tezę. Brak logiki.
Karbon, co do dystrybucji Canyona, to wspominałem o tym temacie wcześniej.
Felipe, masz tę ramę? Jak tak to napisz coś więcej, podaj jakieś sensowne argumenty, może wtedy się przekonasz?
Jak znajdę test który czytałem, to po raz kolejny Was dokształcę
BTW, to sam jeżdżę na Treku. Na dość popularnej w kraju ramie 1500 SLR, zrobionej z najbardziej zaawansowanego technologicznie aluminium. Kupiłem ją z rozsądku, nie dla pokazania się. Troszkę też z sentymentu do USPS Zakochany w niej jednak nie jestem tak mocno, aby bronić jej za wszelką cenę i robić z niej mistrzostwo świata.
W momencie gdy będę robić maksymalnie wypasiony rower do ścigania się na bazie ramy z włókna węglowego, to na pewno nie będzie to Trek. Wszystko obecnie stawia na Canyona. Jedyny problem z niemieckimi ramami, to wybijające się stery, które samemu jest ciężko naprawić. Muszę jeszcze dotrzeć do dokładniejszych testów ramy Focus Izalco Team, głównie z ciekawości.
#235 Gosc_hautacam_*
Posted 12 January 2009 - 14:09
#236 Gosc_felipe_*
Posted 12 January 2009 - 15:17
CZYTAMY ZE ZROZUMIENIEM
#238
Posted 19 January 2009 - 18:24
Mam nadzieje że mozna sie podłączyć w tym temacie
Mam prośbę o opinie w sprawie tytułowej ramy Cannondale Synapse Carbon SL.Czy geometria tej ramy w jakiś sposób charakteryzuje jej wykorzystanie ?.Na stronie cannona zawarta jest ona w przedziale "performance".Czy ktoś jeździ lub jeździł na tej ramie.?
A oto link do aukcji na Allegro http://allegro.pl/it..._56cm_nowa.html