Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sensa Giulia G3 Disc Cherry Red


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michu32

Michu32
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 04 maj 2021 - 15:11

Cześć wszystkim,
 
od 3 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Giulii G3 Disc w nieziemskim kolorze Cherry Red. Kolor w słońcu robi mega robotę i nie mogę się na niego napatrzeć. Zrobiłem już ok. 900km i jestem bardzo zadowolony po przesiadce z aluminiowego Marina Argenta Elite.
 
Specyfikacja:

Model: SENSA Gulia G3 Disc
Kolor: Cherry Red
Rozmiar: 55 cm
Rama: Monocoque G5 carbon fiber – Zero void curing – Aero Evo
Widelec przedni: Supra full carbon monocoque – Airflow Evo – Tapered 1.5
Grupa osprzętu: Shimano Shimano 105 Disc
Koła: Supra Ra Pro Disc
Sztyca: Supra Speed Line
Opony: Schwalbe One Performance 25mm
Kokpit: Supra Speed Line Alu
Siodło: San Marco Shortfit Wide Open
 
Waga: bez dodatków ok 9kg.
 
Specyfikacja nie jest TOP, ale za to jest miejsce na upgrade i szansa na pogrzebanie przy rowerze

07.05 ide na Bikefitting, po tym będę wiedział co wymieniac. Chciałbym zejść trochę z wagą(nowe kola muszą trochę poczekac).8b9a9ee6aa091acb38a592393ee452ec.jpg251cfc7adfe8363138a98c1021d0e075.jpgac128c99dcfbeb23bd98c0e30bdce23a.jpg7a80a831f1310ab2982507461b5dbd10.jpg64ccfd36636dbe2f8142e22f2249d9ac.jpge6689a71ae1bd9cbb9e6f535daf1b5cc.jpg

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

#2 mareq

mareq
  • Użytkownik
  • 189 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 04 maj 2021 - 15:47

No, śliczna jest. Generalnie Sensy mi się podobają a najbardziej Giulia Evo. Oczywiście też czerwona.



#3 Michu32

Michu32
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 04 maj 2021 - 15:51

No, śliczna jest. Generalnie Sensy mi się podobają a najbardziej Giulia Evo. Oczywiście też czerwona.

Nigdy nie chciałem czerwonego, ale jak zobaczyłem ten na żywo to.sie zakochałem:)

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

#4 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 1834 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 maj 2021 - 15:53

bardzo ładny, klasyczne kształty i mam nadzieję bez kosztownych patentów :) 



#5 Michu32

Michu32
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 04 maj 2021 - 16:03

bardzo ładny, klasyczne kształty i mam nadzieję bez kosztownych patentów :)

Dzięki, tak się złożyło, że wszystko mi się zgrało: kształty, kolor bardzo mi się podobają. Do tego byla dostępna od ręki w moim rozmiarze.
Klasyczny pod każdym względem żadnych "mega technologii" poprawiających wszystko po kolei tutaj nie ma, moze oprócz wewnętrznego prowadzenia linek(ale to juz chyba standard), ale zawsze chciałem mieć. Najwyżej przy wymianie pójdzie parę brzydkich słów więcej, niż normalnie.

Po przesiadce z aluminiowego Marina jest bajka. Po asfalcie się płynie, a to jak czuć przekazanie mocy z nóg na rower jest dla mnie niesamowite i za każdym razem wywołuje usmiech na twarzy.

Generalnie czuje jakby stal i czekał właśnie na mnie

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

#6 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 924 postów
  • SkądWrocław

Napisano 04 maj 2021 - 16:24

Bardzo mi się ta Giulia zawsze podobała! Fajna maszyna! Jeszcze gdyby podkładki uciekły spod mostka i komin został ucięty to wyglądałaby bardzo wyścigowo. Gratulacje



#7 ibanezz

ibanezz
  • Użytkownik
  • 96 postów

Napisano 04 maj 2021 - 16:36

Gratulacje. Rama jest bardzo fajna. Kolor faktycznie piekny i to już na zdjęciach widać.

Spróbuj wrzucić do niej lateksowe dętki w przyszłości. Moja Giulia po tej akcji tylko zyskała, a tak jak piszesz zbiera się ostro do jazdy :)

 

Sztyca, siodło i dętki to jakieś 300-350g w dół, bez pakowania się w koszty jak będziesz z aliexpress brał. 

Kierownica z mostkiem nie są jakieś przesadnie ciężkie i tam znacząco nie urwiesz. Jeszcze w opcji będzie 60-80g na oponach.

 



#8 Michu32

Michu32
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 04 maj 2021 - 17:30

Bardzo mi się ta Giulia zawsze podobała! Fajna maszyna! Jeszcze gdyby podkładki uciekły spod mostka i komin został ucięty to wyglądałaby bardzo wyścigowo. Gratulacje


Dzieki!
Wylecą wylecą, mam nadzieję, że już w piątek podczas bikefittingu. Wolałem jednak zostawić narazie wiecej "na wszelki wypadek"

Gratulacje. Rama jest bardzo fajna. Kolor faktycznie piekny i to już na zdjęciach widać.
Spróbuj wrzucić do niej lateksowe dętki w przyszłości. Moja Giulia po tej akcji tylko zyskała, a tak jak piszesz zbiera się ostro do jazdy :)

Sztyca, siodło i dętki to jakieś 300-350g w dół, bez pakowania się w koszty jak będziesz z aliexpress brał.
Kierownica z mostkiem nie są jakieś przesadnie ciężkie i tam znacząco nie urwiesz. Jeszcze w opcji będzie 60-80g na oponach.

Dzięki!
Mówisz o detkach tubolito czy jeszcze o czymś innym?
Z siodlem tez czekam na bikefitting. Zobaczymy co się okaże najlepsze dla moich 4 liter
Właśnie przejrzałem Twój temat masz jakąś kiere i Sztyca do polecenia? Bo wszedzie czyta się tylko o tym, że z Ali to strach itd.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

#9 dmxzor

dmxzor
  • Użytkownik
  • 928 postów
  • SkądKonstancin-Jeziorna

Napisano 04 maj 2021 - 17:40

Co do siodła, to fajnie jak fitter ma matę tensometryczną. Tam to dopiero widać czy winne jest siodło, czy może jednak mięśnie :-)



#10 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 1515 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 maj 2021 - 17:47

Ładny kolor :) Ciekawe czemu zastosowali łączenie tylnych widełek? Przecież konieczność stosowania tego elementu umarła razem w hamulcami obręczowymi.

#11 Michu32

Michu32
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 04 maj 2021 - 17:59

Co do siodła, to fajnie jak fitter ma matę tensometryczną. Tam to dopiero widać czy winne jest siodło, czy może jednak mięśnie :-)

ide do salonu NaSzosie w Starej Miłosnej. Mam nadzieję, że tam wszystko mają. Jeździłem z kilkoma osobami co się tam ustawiało i wszyscy zadowolni.

 

Ładny kolor :) Ciekawe czemu zastosowali łączenie tylnych widełek? Przecież konieczność stosowania tego elementu umarła razem w hamulcami obręczowymi.

 

Też się nad tym zastanawiałem, wydaje mi się, że to przez oszczędność. Nie musieli projektować nowego tylnego trójkąta, tylko zrobić podejście do tylnego zacisku, a reszta została bez zmian.

 

Nie ma się co oszukiwać. Cena Sens jest dużo niższa niż światowych gigantów na tym samym osprzęcie (różnica jest ok. 2-4 tysięcy). Dla takiej oszczędności jestem w stanie pójść na pewne kompromisy.

 

Z drugiej strony marka w Polsce jest niszowa, staje się coraz bardziej popularna (więc oprócz sytuacji na rynku cena też pewnie będzie rosnąć jako marki samej w sobie) ciekawą kwestią jest, że rok temu był 1 dystrybutor w  Polsce, a teraz pojawiło się 2-3 kolejnych.

 

Natomiast w krajach niderlandzkich, jest bardzo popularna i zbiera bardzo dobre opinie.



#12 ibanezz

ibanezz
  • Użytkownik
  • 96 postów

Napisano 04 maj 2021 - 18:09

Dzięki!
Mówisz o detkach tubolito czy jeszcze o czymś innym?
Z siodlem tez czekam na bikefitting. Zobaczymy co się okaże najlepsze dla moich 4 liter
Właśnie przejrzałem Twój temat masz jakąś kiere i Sztyca do polecenia? Bo wszedzie czyta się tylko o tym, że z Ali to strach itd.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Co do dętek to te które miałem oryginalnie ważyły 115g/szt. Bez problemu i za małe pieniądze dostaniesz coś 70-75g/szt. Miałem butylowe Schwalbe light, a teraz Vittoria latex.

Sztycę wziąłem ElitaOne i to była największa korzyść. Koło 130g jak pamiętam. koszt 90zł. Kierownica niewielka różnica, ale tu tylko ze względy na wygląd i karbon brałem. Na Ali masz ich spory wybór. koło 320zł płaciłem. Nie chciałem zbyt wylajtowanej, żeby się przykro nie zdziwić. Wybrałem ten model, bo ma prowadzenie linek w rowku pod kierownicą. Wymiana odbywa się bez rozpinania przewodów. 

Siodełko z Ali 120g za 100zł. Trafiłem i śmiga mi się na nim super. koło 1000km na nim nakręciłem.

Co do kierowicy i sztycy również jestem zadowolony. Po około 500km tylko plusy jak dla mnie. 

Na Ali sprawdzaj opinię innych kupujących, no i nie bierz najtańszych, bo to najczęściej popelina.



#13 tomek232

tomek232
  • Użytkownik
  • 68 postów

Napisano 05 maj 2021 - 08:38

Ciekawe czemu zastosowali łączenie tylnych widełek?

A błotnik to do czego przymocujesz? ;)



#14 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 2339 postów

Napisano 05 maj 2021 - 09:21

Nie wiem ile ważą poszczególne komponenty w Twoim rowerze, ale gdyby okazały się ciężkie i miałbys ochotę na zmianę to:

- stosunkowo lekka jest aluminiowa kierownica Cinelli Dinamo - mój egzemplarz o szerokości 420 mm waży minimalnie poniżej 220 gramów.

- lekkie, sprawdzone i tanie są mostki Kalloy Uno.

- z lekkich butylowych dętek Maxxis Ultralight ważą poniżej 70 gramów.


"To, że jesteśmy w dupie to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać".

Stefan Kisielewski


#15 Michu32

Michu32
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 05 maj 2021 - 10:05

Nie wiem ile ważą poszczególne komponenty w Twoim rowerze, ale gdyby okazały się ciężkie i miałbys ochotę na zmianę to:
- stosunkowo lekka jest aluminiowa kierownica Cinelli Dinamo - mój egzemplarz o szerokości 420 mm waży minimalnie poniżej 220 gramów.
- lekkie, sprawdzone i tanie są mostki Kalloy Uno.
- z lekkich butylowych dętek Maxxis Ultralight ważą poniżej 70 gramów.

Wielkie dzięki za propozycję!

Zmieniac będę coś na pewno. Najpierw pewnie od najtańszych rzeczy jednak kupno roweru o 6 miesięcy za wcześnie od pierwotnie planowanej daty (planowałem kupić we wrześniu, jednak sytuacja na rynku i dostępność tego modelu od ręki zmieniła moja decyzję) ogranicza poczatkowe pole manewru przy modach.

Aktualnie idą do mnie pedaly Look Keo Blade, a po bikefittingu zrobię listę rzeczy, które muszę wymienić, bo na pewno coś będzie do wymiany.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka