Cześć,
Z tego co widziałem, to na forum nie ma opisanego Supersixa w ostatnim wcieleniu, więc pomyślałem, że założę taki temat.
Rower kupiony jako fabrycznie nowy w maju tego roku, w rozmiarze 54 na pełnej 105 poza korbą Cannondale. To co się w międzyczasie zmieniło:
- upgrade na Di2: przerzutki Ultegra 8050, klamkomanetki na....GRX nietypowe kombo w tym rowerze, ale tylko takie były na stanie, mam pewnie jedynego Supersixa z takim osprzętem na świecie. Wagowo się to od Ultegry nie różni, więc stwierdziłem, że co mi tam, napisem na klamce nie jeżdżę. Do kompletu wleciały zaciski GRX800 w miejsce ori 105. Nie wiem czy jedne od drugich się czymś różnią, ale chciałem mieć komplet z klamkami. Złącze A wsadzone w dolnej rurze ramy.
- koła: chińskie karbony CSC 50mm, piasty pod tarcze na 6 śrub. Ciężkie klocki, blisko 1800g. Do tego ultralekkie tarcze Dartmoora które z hamowaniem nie mają za wiele wspólnego oraz Conti GP5000 w rozmiarze 28mm.
- siodło EC90, chińska kopia Speca Powera. O dziwo podchodzi mi bardziej niż oryginał i jest 30g lżejsze.
- kierownica Bontragera Elite Aero w rozmiarze 38mm. Jedna z niewielu na rynku kierownic alu z otworami przy manetkach, co pozwala na prawie pełną integrację przewodów. Do wymiany ze względu na bardzo duży reach, nie sprawdziłem tego przed zakupem.
-pomiar mocy Favero Uno
-karbonowa sztyca
Rower w takim konfigu jak na zdjęciach waży 8,4kg. Na dniach będę wprowadzał następujące zmiany:
- korba Sram Red 50/34 ze względu na wagę i emeryckie przełożenie
- koła ICAN Aero 40mm + Veloflex Corsa 25mm + Tubolito + tarcze Galfera
- siodło Berk/San Marco Concor
- kierownica karbonowa XLC
- wymiana kasety na ZTTO 11-32
- mostek KAlloy Uno 80mm z Ali
- nowy fabryczny widelec. Obecny dociąłem zbyt mocno i moje plecy tego nie wytrzymują, a nie chce dawać mostka na plus.
- koszyki "Bontragera XXX" z Ali
Po tych zabiegach waga powinna się zatrzymać na ok. 7,2kg z ciężkimi pedałami, co jak na moje potrzeby będzie w zupełności wystarczające.
To chyba tyle