Swoją przygodę z projektem Supersixa zakończyłem, rower trafił na olxa i czeka na nowego właściciela. W zamian do garażu trafiła taka fura:
Spec Tarmac SL6 Comp - retro szosa jak na dzisiejsze czasy, kable na wierzchu, brak integracji, mechanika możnaby rzec, że downgrade w stosunku do Supersixa na DI2, z pochowanymi kablami itd. Sęk w tym, że jestem chyba jedyną osobą której DI2 nie porwało, nie zmieniło mojego życia itd. Z mechanicznych przerzutek jestem tak samo zadowolony. A integracja? Jak wyżej - te kabelki na wierzchu nie drażnią specjalnie mojego zmysłu estetyki. A to jednak spore ułatwienie w serwisie itp.
Ze zmian:
1. Koła ZIPP 303S hookless + Continental GP 5000 S TR. Koła trafiłem w mega cenie, wyszły taniej niż Evanlite itp. "polskie" wyroby. Do tego opony Conti GP 5000 S TR. Montaż banalny, ale mam pewne problemy z uszczelnieniem przedniego koła - gubi po jakimś czasie ciśnienie. Pojeżdżę, ułożę oponę i najwyżej będę kombinował co z tym dalej zrobić.
2. Kierownica Giant Contact SLR + mostek K Alloy 80mm. Łączna masa kokpitu to 250g, więc całkiem przyjemnie.
4. Tarcze Duraace - bo ładniejsze od srebrnej Ultegry, jedyny powód wymiany.