Wczoraj pękła mi żyłka/linka Boa w bucie Bontager (dawno po gwarancji). Pokrętło jest sprawne.
Przegląm Allegro I OLX i nie widzę ofert żyłek
Czy pozostaje mi tylko pisać do producenta systemu czy jest szansa kupić to szybciej u nas?
Posted 18 April 2022 - 11:05
Kiedyś gdy strzeliła mi linka żeby nie czekać jakoś to połączyłem (chyba na mały supełek) i poprzeciągałem tak, żeby łączenie ukryło się pod pokrętełkiem. To było dawno temu, nadal mam te buty i działa. Do BOA nie chciało mi się pisać, ale można połączyć drutowanie z napisaniem do nich
EDIT
Z tym, że jeżeli strzeliło gdzieś w połowie to może się nie udać tego schować. U mnie to było blisko zapięcia.
Posted 18 April 2022 - 11:56
https://allegro.pl/o...s-m-11713681391
https://allegro.pl/o...taw-10161222419
Nie wiem, który z nich by pasował, ale ten drugi jest dość drogi, raczej pisałbym do BOA, żeby mi mimo wszystko przysłali jakiś repair kit.
A gdybym potrzebował czegoś na szybko / tymczasowo, to chyba spróbowałbym z jakimiś żyłkami (wędkarskimi?) o podobnej grubości. Sama wymiana jest prosta.
Posted 18 April 2022 - 21:27
Nie trzeba do nikogo pisać, wypełnia się formularz na stronie i po kilku dniach 2 nowe zestawy są w domu. Nawet polecam to robić profilaktycznie zanim się jeszcze coś urwie to wtedy ma się zapas.
A nie wymagają zdjęcia uszkodzeń? Patrzyłem chyba kiedyś jak kupiłem moje buty Fizika i chyba trzeba było dodać fotkę uszkodzenia.
Posted 18 April 2022 - 21:56
Zdjęcie buta trzeba dołączyć ale nie musi być w nim nic urwane czy uszkodzone (zawsze mogło się zepsuć pokrętło). Nie będę namawiał do złego. W każdym razie cała ta akcja gwarancyjna jest szybka, prosta i nie wymaga rozmawiania z obsługą.
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
Posted 19 April 2022 - 17:46
Potwierdzam. Zdjęcie jest im potrzebne bardziej jako weryfikacja typu pokrętła. Kilka dni i pokrętło przyszło pocztą.Zdjęcie buta trzeba dołączyć ale nie musi być w nim nic urwane czy uszkodzone (zawsze mogło się zepsuć pokrętło). Nie będę namawiał do złego. W każdym razie cała ta akcja gwarancyjna jest szybka, prosta i nie wymaga rozmawiania z obsługą.