Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opony Szosowe Duro Stinger 25C


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paweł TdP

Paweł TdP
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 28 kwiecień 2022 - 07:15

Witam, kupiłem opony jak w opisie, jaka może być realna waga, podają na różnych str od 194,204-210 g czy ktoś ma doświadczenie z tymi oponami, jak trzymają się asfaltu na suchym i mokrym, ile km można zrobić, zależy wiadomo od wagi użytkownika, nie chciałem przepłacać za droższe, drogi są wciąż w remontach, a ich stan nie zadowala więc szkoda by mi było wydać za komplet super opon 400-500 zł

#2 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 239 postów

Napisano 28 kwiecień 2022 - 08:21

Mam stingera od 2000 km więc dużo się nie wypowiem, ale cały tamten sezon katowałem Duro Hypersonic - bardzo podobna opona. Waga około 200 g realnie +- 5 zależnie od egzemplarza. Mi tył wytrzymał jakieś 7 tysiecy km (padły przy ostrym hamowaniu na kamyczkach na asfalcie (mój błąd bo zablokowałem koło) - po prostu się przetarły na wylot) - przód 10 tysięcy i jeszcze śmiga. Na suchym trzymają ok - na mokrym - słabo :D - nie polecam hamować, ani wykonywać gwałtownych ruchów. Piszę o oponach 23C - ale myślę że 25 niewiele się różnią (poza wagą). 



#3 Paweł TdP

Paweł TdP
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 28 kwiecień 2022 - 14:38

Ok, powinienem wymienić na lepsze droższe czy bez obawy użyć tych stinger,różnica między szer 23 a 25 mm jest odczuwalna, kiedyś miałem 23C, strasznie się jeździło, na prostym odcinku ok :-)

#4 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 28 kwiecień 2022 - 14:40

Ja ze swojej strony polecam Duro Slickster (zwykła wersja).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#5 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 239 postów

Napisano 28 kwiecień 2022 - 14:46

Ok, powinienem wymienić na lepsze droższe czy bez obawy użyć tych stinger,różnica między szer 23 a 25 mm jest odczuwalna, kiedyś miałem 23C, strasznie się jeździło, na prostym odcinku ok :-)

 

Jako treningowe - dają radę. Też bym jeździł na 25 albo nawet 28 :) , ale rama nie pozwala :D

W porównaniu np. budżetowych Conti Ultra Sport - Duro są lepsze. Na Conti co chwilę łapałem gumy + było czuć że są cięższe i wolniejsze. 



#6 Paweł TdP

Paweł TdP
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 28 kwiecień 2022 - 14:58

:-)
  • Paweł TdP lubi to

#7 Paweł TdP

Paweł TdP
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 28 kwiecień 2022 - 15:00

:-)

#8 Paweł TdP

Paweł TdP
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 28 kwiecień 2022 - 15:17

:-)

#9 Paweł TdP

Paweł TdP
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 05 czerwiec 2022 - 08:10

Jak ktoś zainteresowany to mogę sprzedać, olx opony szosowe duro stinger 25C, nie mają wkładki antyprzebiciowej, wystawiłem z ciekawości, jeszcze nie użyte, stare gumy jeszcze są ok

#10 Mattpl

Mattpl
  • Użytkownik
  • 88 postów

Napisano 08 sierpień 2023 - 09:43

Pytanie do posiadaczy stingerów (posiadam je również ), opona nie jest kierunkowa (brak oznaczeń) natomiast sprzedawca w opisie stwierdził, że jest i należy założyć ją tak jak na zdjęciu https://sklep.rowery...stinger-700x25c

Teraz pytanie do użytkowników jak ją założyliście :) Bo 1 zdjęcie prezentuje kanaliki które w formie półksiężyca skierowane w dół a drugie zdjęcie z zoomem na logo duro prezentuje kanaliki w górę :D

 

Pytam z ciekawości bo ostatnio na mokrym asfalcie wyrżnąłem porządnego szlifa na tych oponach i zastanawiam się 

a) czy jednak dobrze założyłem opony - mam wersje nr 1 półksiężyc skierowany w dół, wydaje mi się, że w takim układzie woda ze środka odprowadzana jest wówczas na zewnątrz opony
 
 

b ) czy one są tak fatalne na mokrym 

 

STINGER-OPONA-BIEZNIK.jpg



#11 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 239 postów

Napisano 08 sierpień 2023 - 09:50

Tak one są kierunkowe i tak są fatalne na mokrym :) Też się na nich wyj... raz na rondzie - piękny szlif 😂. Podstawa to nie hamować ostro :) i nie jeździć w deszczu. 


  • Mattpl lubi to

#12 Mattpl

Mattpl
  • Użytkownik
  • 88 postów

Napisano 08 sierpień 2023 - 09:52

Tak one są kierunkowe i tak są fatalne na mokrym :) Też się na nich wyj... raz na rondzie - piękny szlif 😂. Podstawa to nie hamować ostro :) i nie jeździć w deszczu. 

 

nie hamowałem właśnie, złożyłem się w zakręt i poniosło :D a że świeżutko deszczyk napadał a ja full ogień na korby bo przecież w tym zakręcie zawsze było ok i idealnie prosto przed siebie szlif, jak na lodzie. Gorzej tylko, że po tym szlifie mam taki blok w głowie, bo nie wiem czy to opony ciulowe czy po prostu było tak mokro że i na innych oponach bym się nie wybronił.

 



#13 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 239 postów

Napisano 09 sierpień 2023 - 09:11

nie hamowałem właśnie, złożyłem się w zakręt i poniosło :D a że świeżutko deszczyk napadał a ja full ogień na korby bo przecież w tym zakręcie zawsze było ok i idealnie prosto przed siebie szlif, jak na lodzie. Gorzej tylko, że po tym szlifie mam taki blok w głowie, bo nie wiem czy to opony ciulowe czy po prostu było tak mokro że i na innych oponach bym się nie wybronił.

 

No niestety mam to samo - w sensie blokadę po wyj#@!# I nie składam się mocno na zakrętach, a na rondzie to już w ogóle :( Chyba przejdę na Conti Ultrasporty 28. 



#14 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2199 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 sierpień 2023 - 10:44

Na taką „blokadę” najlepszy jest wyjazd w góry. Za każdym razem jak wracam z takiego wyjazdu to jestem mocno zaskoczony jak składam się w zakręty na mazowieckim płaskoziemiu.

Niestety dosyć szybko ten efekt przemija i znów jeżdżę jak trzepak :(
  • ogreczek lubi to

#15 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1383 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 09 sierpień 2023 - 12:50

No niestety mam to samo - w sensie blokadę po wyj#@!# I nie składam się mocno na zakrętach, a na rondzie to już w ogóle :( Chyba przejdę na Conti Ultrasporty 28.

Conti polecam. Jako gumy treningowe są genialne. Ciężkie ale niosą nieźle a w zakrętach trzymają rewelacyjnie. I na suchym i na mokrym. Duro mają niezłą cenę i świetną wagę i na tym ich zalety się niestety kończą. Jak ktoś jeździ po dobrej jakości asfaltach i raczej na płaskim to będzie zadowolony. Na gorszy teren czy w góry zabrał bym Conti.

Wysłane z mojego motorola edge 20 przy użyciu Tapatalka

#16 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 239 postów

Napisano 09 sierpień 2023 - 13:57

Conti polecam. Jako gumy treningowe są genialne. Ciężkie ale niosą nieźle a w zakrętach trzymają rewelacyjnie. I na suchym i na mokrym. Duro mają niezłą cenę i świetną wagę i na tym ich zalety się niestety kończą. Jak ktoś jeździ po dobrej jakości asfaltach i raczej na płaskim to będzie zadowolony. Na gorszy teren czy w góry zabrał bym Conti.

Wysłane z mojego motorola edge 20 przy użyciu Tapatalka

 

Mam zapasowe Ultrasporty, ale w rozmiarze 700x28C. Przechodziłem z 23 na 25 - czy 28, to nie jest już za dużo ? :) Staram się jeździć raczej ciut szybciej niż wolniej - przelotowa 36-40. Czy te 110 g na kole będzie odczuwalne ? Duro waży 200g w rozmiarze 25C. Ewentualnie czy da się coś kupić do 100 pln sztuka zwijanego i lekkiego i posiadającego jako takie właściwości jezdne na mokrym ? :) 



#17 OpaQ

OpaQ
  • Użytkownik
  • 185 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 11 sierpień 2023 - 12:36

przelotowa 36-40.

Z czystej ciekawości, jak długo jedziesz z takimi prędkościami przelotowymi?



#18 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 239 postów

Napisano 11 sierpień 2023 - 12:44

Z czystej ciekawości, jak długo jedziesz z takimi prędkościami przelotowymi?

 

na pętli 100 km jak wieje w plecy to tak połowa z tego, a w płaskopolsce wieje dość często...  



#19 liftlodz

liftlodz
  • Użytkownik
  • 190 postów

Napisano 11 sierpień 2023 - 19:32

Mam zapasowe Ultrasporty, ale w rozmiarze 700x28C. Przechodziłem z 23 na 25 - czy 28, to nie jest już za dużo ? :) Staram się jeździć raczej ciut szybciej niż wolniej - przelotowa 36-40. Czy te 110 g na kole będzie odczuwalne ? Duro waży 200g w rozmiarze 25C. Ewentualnie czy da się coś kupić do 100 pln sztuka zwijanego i lekkiego i posiadającego jako takie właściwości jezdne na mokrym ? :)

Te 110g to ważne są przy sprincie lub rozpędzaniu roweru, przy jeździe ze stałą prędkością nie ma to żadnego znaczenia.
  • ogreczek lubi to



Dodaj odpowiedź