Opony Szosowe Duro Stinger 25C
#1
Posted 28 April 2022 - 07:15
#2
Posted 28 April 2022 - 08:21
Mam stingera od 2000 km więc dużo się nie wypowiem, ale cały tamten sezon katowałem Duro Hypersonic - bardzo podobna opona. Waga około 200 g realnie +- 5 zależnie od egzemplarza. Mi tył wytrzymał jakieś 7 tysiecy km (padły przy ostrym hamowaniu na kamyczkach na asfalcie (mój błąd bo zablokowałem koło) - po prostu się przetarły na wylot) - przód 10 tysięcy i jeszcze śmiga. Na suchym trzymają ok - na mokrym - słabo - nie polecam hamować, ani wykonywać gwałtownych ruchów. Piszę o oponach 23C - ale myślę że 25 niewiele się różnią (poza wagą).
#5
Posted 28 April 2022 - 14:46
Ok, powinienem wymienić na lepsze droższe czy bez obawy użyć tych stinger,różnica między szer 23 a 25 mm jest odczuwalna, kiedyś miałem 23C, strasznie się jeździło, na prostym odcinku ok :-)
Jako treningowe - dają radę. Też bym jeździł na 25 albo nawet 28 , ale rama nie pozwala
W porównaniu np. budżetowych Conti Ultra Sport - Duro są lepsze. Na Conti co chwilę łapałem gumy + było czuć że są cięższe i wolniejsze.
#10
Posted 08 August 2023 - 09:43
Pytanie do posiadaczy stingerów (posiadam je również ), opona nie jest kierunkowa (brak oznaczeń) natomiast sprzedawca w opisie stwierdził, że jest i należy założyć ją tak jak na zdjęciu https://sklep.rowery...stinger-700x25c
Teraz pytanie do użytkowników jak ją założyliście Bo 1 zdjęcie prezentuje kanaliki które w formie półksiężyca skierowane w dół a drugie zdjęcie z zoomem na logo duro prezentuje kanaliki w górę
Pytam z ciekawości bo ostatnio na mokrym asfalcie wyrżnąłem porządnego szlifa na tych oponach i zastanawiam się
b ) czy one są tak fatalne na mokrym
#12
Posted 08 August 2023 - 09:52
Tak one są kierunkowe i tak są fatalne na mokrym Też się na nich wyj... raz na rondzie - piękny szlif 😂. Podstawa to nie hamować ostro i nie jeździć w deszczu.
nie hamowałem właśnie, złożyłem się w zakręt i poniosło a że świeżutko deszczyk napadał a ja full ogień na korby bo przecież w tym zakręcie zawsze było ok i idealnie prosto przed siebie szlif, jak na lodzie. Gorzej tylko, że po tym szlifie mam taki blok w głowie, bo nie wiem czy to opony ciulowe czy po prostu było tak mokro że i na innych oponach bym się nie wybronił.
#13
Posted 09 August 2023 - 09:11
nie hamowałem właśnie, złożyłem się w zakręt i poniosło a że świeżutko deszczyk napadał a ja full ogień na korby bo przecież w tym zakręcie zawsze było ok i idealnie prosto przed siebie szlif, jak na lodzie. Gorzej tylko, że po tym szlifie mam taki blok w głowie, bo nie wiem czy to opony ciulowe czy po prostu było tak mokro że i na innych oponach bym się nie wybronił.
No niestety mam to samo - w sensie blokadę po wyj#@!# I nie składam się mocno na zakrętach, a na rondzie to już w ogóle Chyba przejdę na Conti Ultrasporty 28.
#14
Posted 09 August 2023 - 10:44
Niestety dosyć szybko ten efekt przemija i znów jeżdżę jak trzepak
- ogreczek likes this
#15
Posted 09 August 2023 - 12:50
Conti polecam. Jako gumy treningowe są genialne. Ciężkie ale niosą nieźle a w zakrętach trzymają rewelacyjnie. I na suchym i na mokrym. Duro mają niezłą cenę i świetną wagę i na tym ich zalety się niestety kończą. Jak ktoś jeździ po dobrej jakości asfaltach i raczej na płaskim to będzie zadowolony. Na gorszy teren czy w góry zabrał bym Conti.No niestety mam to samo - w sensie blokadę po wyj#@!# I nie składam się mocno na zakrętach, a na rondzie to już w ogóle Chyba przejdę na Conti Ultrasporty 28.
Wysłane z mojego motorola edge 20 przy użyciu Tapatalka
#16
Posted 09 August 2023 - 13:57
Conti polecam. Jako gumy treningowe są genialne. Ciężkie ale niosą nieźle a w zakrętach trzymają rewelacyjnie. I na suchym i na mokrym. Duro mają niezłą cenę i świetną wagę i na tym ich zalety się niestety kończą. Jak ktoś jeździ po dobrej jakości asfaltach i raczej na płaskim to będzie zadowolony. Na gorszy teren czy w góry zabrał bym Conti.
Wysłane z mojego motorola edge 20 przy użyciu Tapatalka
Mam zapasowe Ultrasporty, ale w rozmiarze 700x28C. Przechodziłem z 23 na 25 - czy 28, to nie jest już za dużo ? Staram się jeździć raczej ciut szybciej niż wolniej - przelotowa 36-40. Czy te 110 g na kole będzie odczuwalne ? Duro waży 200g w rozmiarze 25C. Ewentualnie czy da się coś kupić do 100 pln sztuka zwijanego i lekkiego i posiadającego jako takie właściwości jezdne na mokrym ?
#19
Posted 11 August 2023 - 19:32
Te 110g to ważne są przy sprincie lub rozpędzaniu roweru, przy jeździe ze stałą prędkością nie ma to żadnego znaczenia.Mam zapasowe Ultrasporty, ale w rozmiarze 700x28C. Przechodziłem z 23 na 25 - czy 28, to nie jest już za dużo ? Staram się jeździć raczej ciut szybciej niż wolniej - przelotowa 36-40. Czy te 110 g na kole będzie odczuwalne ? Duro waży 200g w rozmiarze 25C. Ewentualnie czy da się coś kupić do 100 pln sztuka zwijanego i lekkiego i posiadającego jako takie właściwości jezdne na mokrym ?
- ogreczek likes this