Masz rację. Na Allegro: https://allegro.pl/o...ak-12559129656 więc pewnie spokojnie da się znaleźć jeszcze taniej. Różnice? Są diametralne, 8000 zmienia biegi aksamitnie i równie szybko co 6800 To tak, jakbyś z malucha wsiadł do Mercedesa. Ta 6800 ma co prawda taki bolczyk (zwany szumnie switchem) który można przestawić poprzez włożenie go w drugą dziurę, ale wtedy przerzutka działa albo jak większy "kołek", albo mniejszy. 8000 wyregulujesz tak, że nie będzie w żadnym położeniu łańcucha ocierania o prowadnicę, co się niektórym wydaje wręcz nieprawdopodobne. A jednak... (nie używasz w ogóle trymowania) W 6800 nie masz szans. Tu masz filmik: https://www.youtube.com/watch?v=E2O7K9Hsz_w i wg niego postępuj. Ważny jest ten moment, gdzie na największej trymujesz i wtedy zgrywasz dwie białe linie. Po zakończeniu procedury, oczywiście jak w każdym takim mechanizmie leciutkie korekty. Śrubą L i H to ustawiasz z dokładnością do piczego włosa. Jedna wada tej przerzutki to taka płytka, która jest zderzakiem dla śruby napinającej (też bardzo ciekawy patent) ) Trochę ciężko ja zaklinować śrubą, trzeba się trochę pobawić, bo oczywiście klej jej nie utrzymał na ramie. Do zrobienia! Pewnie masz doświadczenie, to wiesz że cały pic właśnie w przedniej przerzutce jest. Tylną to nawet z niskiej grupy jak ustawisz perfekcyjnie i linki, hak itd. będą poprawne, to działać będą podobnie i tak samo dobrze, natomiast z przednią przy tak dużych skokach już tak prosto nie jest. Reasumując, troszkę wymaga zabawy i cierpliwości, ale odpłaci się.