
Defekt Schwalbe Ultremo R1
#22
Napisano 22 czerwiec 2012 - 10:09
https://picasaweb.go...23831/UltremoZX
#23
Napisano 22 czerwiec 2012 - 10:17
Cytat
Podepnę się pod temat. Mam pytanie czy to normalne że opony Shwalbe Ultremo ZX tak wyglądają po 2800km? Całe są spękane, miejscami wystają jakieś sznurki.
https://picasaweb.go...23831/UltremoZX
Coś się fotka nie wyświetla, ale niestety te opony są raczej na małe przebiegi i lepiej używać ich tylko na wyścigi.
Jak już Ci się sznureczki pokazują to koniecznie wymień, ja chciałem pojechać jeszcze jeden wyścig właśnie jak już się sznureczki pojawiały i skończyło się na zupełnym przetarciu i DNF...
pzdr
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne

#25
Napisano 22 czerwiec 2012 - 10:28
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne

#27
Napisano 22 czerwiec 2012 - 13:54
#28
Napisano 22 czerwiec 2012 - 15:29
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne

#29
Gosc_marvelo_*
Napisano 22 czerwiec 2012 - 15:53
Cytat
Potwierdzam. Miałem Stelvio Light i od początku miała bicie ale jeździłem. Po ok. 6000 km rozlazła się na boku (rozwarstwiła się) i nagle strzeliła.Jak masz bicie to już pora wymienić, niestety Schwalbe tak właśnie mają, że się potrafią dziwnie wybrzuszać.
Po swoich doświadczeniach i tym co tu czytam, już nigdy szosowych opon Schwalbe nie kupię. Choć trzeba przyznać, że sam bieżnik ścierał się powoli.
#30
Napisano 22 czerwiec 2012 - 20:40
#31
Napisano 30 maj 2013 - 13:19
#33
Napisano 03 wrzesień 2013 - 09:29
ZXy tak mają że delikatnie pękają na bokach ale w niczym to im nie szkodzi - oplot jest od tego aby opona trzymała się w kupie, dodatkowo przy feldze odwarstwia się tkaninana 2-3mm, też nic się nie dzieje z tego powodu. Moje mają już prawie 10 tysięcy i są nadal do jazdy. Jedyny zabieg "oszczędzający" jaki zrobiłem to zamiana przodu z tyłem po 2700km. Nie złapałem żadnej gumy na nich.
#34
Napisano 03 wrzesień 2013 - 09:49
Ja nie polecam nikomu SCHWALBE LUGANO.Straszny szmelc.Nie wiem czy SCHWALBE robi to celowo czy po prostu schodzi na psy.
Mam Lugano w drucie 700x23C i wyglądają jakby przejechały z 10 000km a mają zrobione 3000km.
Przód popękał i złapałem PIĘĆ kapci pod rząd w ciągu tygodnia.Wszystko wchodzi w nie jak w masło.
Ja rozumiem że nie ma czego się spodziewać w cenie 40zł/szt. ale bez przesady.
Widzę z resztą że i wyższe modele nie sprawują się lepiej.
#35
Napisano 03 wrzesień 2013 - 14:33
det0maso, dnia 03 Wrze 2013 - 08:49, napisał:
Widzę z resztą że i wyższe modele nie sprawują się lepiej.
Nie do końca zależy jaka seria opon sie trafi, co do schwalbe lugano juz lepiej wybrać coś tańszego np z modelu vittoria, bardziej zywotne oponki mniej problemow z kapciami
Dodaj odpowiedź
