Giant TCR Advanced
#21
Napisano 20 maj 2011 - 11:34
Mnogość napisów zupełnie nie pode mnie jednak i tak składam pokłon.
Jedna rzecz mnie tylko zastanawia. Wzorowa dbałość o szczegóły - dopasowanie długości i wysokości mostka itd, a siodełko wygląda jakby dbałości o wygodę zabrakło.
Zaraz się pewnie dowiem, że tylko ja nie lubię desek
#22
Napisano 20 maj 2011 - 11:45
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#23
Napisano 20 maj 2011 - 11:48
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
#24
Napisano 20 maj 2011 - 12:03
#25
Napisano 20 maj 2011 - 12:19
Sam "chorowałem" swego czasu na tą ramę - śliczna.
Malik, jeździłeś wcześniej na Tufo s33 pro? Jak pojeździsz na s3 Lite daj znać o odczuciach ze zmiany szytek.
#26
Napisano 20 maj 2011 - 12:43
3T raczej odpada z głupiego powodu. Niemal wszyscy znajomi mają graty tejże firmy.
Mostka raczej już nie zmienię, prędzej kierownicę na bardziej wygodną.
W tym sezonie zmian na pewno już żadnych nie będzie. ;-)
S3 Lite to moje pierwsze szytki w szosówce. Wcześniej miałem krótką przygodę przy rowerze zimowym z Vittorią Rally, której nie wspominam zbyt dobrze.
Dzisiaj jadę na krótki trening ok 1,5h. Natomiast jutro już będzie nieco więcej (dst 100, avs 35-38) i mocniej.
#27
Napisano 20 maj 2011 - 13:24
#28
Napisano 20 maj 2011 - 13:26
Z chęcią założyłbym jakąś inną włoszczyznę typu deda newton, ale niestety drogie to jak szlag i niedostępne (od ręki).
3T raczej odpada z głupiego powodu. Niemal wszyscy znajomi mają graty tejże firmy.
Bardzo ladny rower ci wyszedl szczegolnie , na tej ramie co do mostka moze pomysl nad mostkiem 3t Team garmin idelanie by sie kolorystycznie zgral , rowerek pierwsza klasa ;-)
#29 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 20 maj 2011 - 13:48
Ale rower przyjemny dla oka, pewnie dla nóg również
#30
Napisano 20 maj 2011 - 14:50
Na szczęście to tylko naklejki, a więc jeśli coś mi się nie spodoba to je po prostu pozrywam ;-)
Co do kół.
Wcześniejsze modele T50 były na szprychach CX Ray. W tych moich są... cholera wie jakie, ale są znacznie grubsze od sapimów.
#32
Napisano 20 maj 2011 - 17:20
Raz że lubię Gianty, dwa że to zestawienie osprzętu Campy jest wg mnie po prostu świetne. Stara (powiedzmy ;-) ), dobra Campa a nie te nowe plastikowe, mało trwałe 11s.
Ja bym tylko założył tutaj dwa takie same ładne koszyki na bidony i pewnie założył coś pod kolor w stylu niebieskiego lockringu KCNC.
:-P
#33
Napisano 20 maj 2011 - 19:19
#34 Gosc_łukasz_*
Napisano 20 maj 2011 - 22:12
#35
Napisano 21 maj 2011 - 06:13
Jestem już po pierwszej jeździe.
I cóż.. brak mi słów, aby opisać jak te koła i szytki niosą.
Przekraczając 40kmh zaczynam wchodzić w inny wymiar noszenia, kilka machnięć pedałami dalej mam już prawie 60kmh i gdyby nie przełożenia to można by się jeszcze bardziej rozpędzić.
Coś niesamowitego. Nigdy wcześniej nie jeździłem na wysokim profilu (więcej jak 5min).
Wczoraj jechałem na ok 9 atm, a dzisiaj zapodam ok 10-11 i zobaczymy czy będą jakieś zmiany.
#36
Napisano 21 maj 2011 - 07:40
Teraz patrz na ograniczenie prędkości na znakach jak tak lekko suniesz po 60km/h :mrgreen:
#37
Napisano 21 maj 2011 - 09:38
Tak w ogóle wczoraj byłem lekko załamany, ponieważ podczas mocniejszego duszenia w korby oraz podczas przechylania roweru na bok coś mi z tyłu strzelało :-/
Wiadomo jak takie odgłosy na nas wpływają, a tym bardziej w nowych nie takich tanich kółkach :-/
I cóż się okazało... otóż redukcja od wentylka ocierała się o brzegi otworu w obręczy ;-)
Trochę taśmy teflonowej i po sprawie. UF. Już się bałem, że cza będzie szprychy podciągać ;-)
#38
Napisano 21 maj 2011 - 14:58
#39
Napisano 21 maj 2011 - 19:01
Rewelacja. Dzisiaj jechałem na 11 atm i póki było równo to jechało się super. Niestety jak tylko zaczynał się dziurawy asfalt albo bruk to stawałem niemal w miejscu ;-)
Raz nawet mi bidon wyleciał co nigdy mi się jeszcze nie przytrafiło.
Ja ważę w chwili obecnej coś ok 82kg. Normalnie ważę 78-80kg. Z 2-3 tygodnie treningów i zejdę do właściwej wagi. ;-)
Zakup uważam za bardzo udany. Nigdy więcej opon ;-)
#40
Napisano 21 maj 2011 - 19:26