Koła gotowe firmowe
#181
Napisano 28 maj 2012 - 12:28
Waga - 74kg
mieszkam na południe od Krk więc dużo podjazdów stromych lub mniej
zastanawiam się nad Mavic Ksyrium Equipe albo Fulcrum racing 3
co o nich sądzicie ? i którego na które ksyriumy mam uważać ? (który model był wadliwy)
pozdro
max dst:
412 km Kraków - Warszawa (2020)
#184
Napisano 28 maj 2012 - 18:55
#185
Napisano 28 maj 2012 - 20:29
nie da sie zrobić 25 tysiaków nie zcierając obręczy , a na naszych drogach to koła dostają tak że szkoda gadać.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#186
Napisano 03 czerwiec 2012 - 09:23
Które wybrać ?
Easton EA 70 cena ok 1600
czy :
http://www.bikestacj...er-p-27867.html
waga 90kg,płaskie drogi zachodniopomorskiego.
Pozdrawiam.
#188
Napisano 13 czerwiec 2012 - 20:56
#189
Napisano 14 czerwiec 2012 - 20:28
Witam.
Które wybrać ?
Easton EA 70 cena ok 1600
czy :
http://www.bikestacj...er-p-27867.html
waga 90kg,płaskie drogi zachodniopomorskiego.
Pozdrawiam.
Ja wybrałem w tej cenie te:
http://centralbike.p...?id_product=358
Póki co po zmianie z Aksium Race różnica bardzo wyczuwalna na plus oczywiście. Sztywniejsze, szybsze, ładniejsze...
#190
Napisano 15 czerwiec 2012 - 21:03
Ksyrium equipe dobre kola może nie są super lekkie ale wytrzymałe jeżdziłem na nich dwa sezony po górkach i nie tylko ,moja waga ok 95kg nie centrowałem ani razu ,szczególnie tez o nie nie dbałem .
ano , a Mavic poleca przynajmniej raz - dwa razy w roku poruszać nyplami w kołach Mavica, niezależnie od modelu , bo znam takich co teraz płaczą , bo nypla za ........... nie można ruszyć bez kasacji szprychy.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#191
Napisano 20 czerwiec 2012 - 15:16
http://www.cyklotur....WH-R501-SHIMANO
oczywiście chodzi o nowe koła.
#192
Napisano 24 czerwiec 2012 - 21:13
http://allegro.pl/pi...2427109601.html
do tego koła :
http://allegro.pl/ko...2414703324.html
Myśle , ze nie ,ale spytam , bo łebki szprych są chyba takie same w obu przypadkach , tylko długosc przy zaplocie od strony lewej pewnie będa do tej piasty za krotkie ,co o tym sądzicie ?
#195
Napisano 14 lipiec 2012 - 10:31
Warto dopłacać około 1000zł do piast DT240 w kołach FFWD?
Koła FFWD na piastach FFWD kosztują 3100zł, a na DT240 już 4100zł. Te same obręcze, szprychy.
Wedlug mnie nie ma sensu doplacac , chyba ze chcesz miec swiadomosc ze masz cos lepszego w tych FFWD i tak sa dobre lozyska dobre kola ale zdeka ciezkawe ;-)
Mialem w recach kola na zwyklych piastach i kreca, sie bardzo ladnie o jakim stozku chcialbys kupic kola ? :-D
#196
Napisano 14 lipiec 2012 - 10:49
- koła będą użytkował głównie w wyścigach pagórkowatych i górskich
- tubular
- ważę około 60-62kg
Na zjazdach jestem dość słaby technicznie i boję się, że wysoka obręcz jeszcze mi to będzie utrudniała przy większych wiatrach.
Szczerze sam nie jestem przekonany do tych DT240 mam takie w MTB i po 1,5 sezonu łożysko poszło w tylnej piaście. Co prawda koszt naprawy około 6zł W DT fajne jest głośne cykanie tylnej piasty. Wiecie jak cykają piasty FFWD?
Po doświadczeniach w mtb moge powiedzieć że nie... Nie widze różnicy między DT a lepszym novateckiem.
Do piast novetacka nie jestem przekonany, kolega z klubu takie zajechał w MTB, a jest lekki i ich nie katował.
#197
Napisano 14 lipiec 2012 - 12:07
DT240 raz ze ciezkie, dwa, piasty jak wiele innych sporo tanszych.
Pod jakie ogumienie planujesz te kola? 38mm pod szytke, wagowo wypadaja calkiem przyzwoicie.
#200
Napisano 14 lipiec 2012 - 16:25