Koła gotowe firmowe
#221
Napisano 09 styczeń 2013 - 19:46
mam dostęp do rożnych obręczy ostatnio ...moze , moze , a zmierz profil wysokość, ja chyba mam przód od Aksiuma przerobiony w treningowym , aha jeszcze kolor i na Pw wszystko
milio, do 2 tysiaków skłąda sie piękne aluminiaki 30 mm , albo ładne karbony np 38/50 i jazda
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#222
Napisano 24 styczeń 2013 - 18:29
a cena 4 razy większa czy tu się płaci za nazwę ? nie sądzę aby te fulcrumy tak bardzo odstawały
chętnie posłucham waszych spostrzeżeń
#224
Napisano 24 styczeń 2013 - 18:51
#225
Napisano 24 styczeń 2013 - 19:00
Nie można ich porównywać do przedstawionych kół Dura Ace, bo Fulcrum Racing Quattro mają obręcz wykonaną z aluminium, Dura Ace - aluminium + karbon, więc na pewno będą sztywniejsze. Sama waga to nie wszystko!
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#228
Napisano 25 styczeń 2013 - 12:27
#229
Napisano 25 styczeń 2013 - 13:07
Jeżdżę na takich od dwóch lat, tylko raz centrowałem pprzednie po zaliczeniu dziury wyciętej w asfalcie przeznaczonym do naprawy, i to nie od razu.
Koła przygotowane także pod system bezdętkowy, który co prawda wciąż raczkuje, ale może coś się zmieni na rynku po wprowadzeniu w tym roku przez Schwalbe opon Ultremo ZX tubeless.
Może to mniej istotne, ale w kołach różnych producentów bębenki wydają różne odgłosy. I tak np. w Mavicu jest to tak głośne tyrkotanie, jakby ktoś wsadził kijek w szprychy! ;-) To pewnie ma być zachęta, żeby się nie obijać, tylko cały czas pedałować, ale dla mnie dosyć wkurzające.
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#231 Gosc_vmax_*
Napisano 25 styczeń 2013 - 18:59
Ok , już nie ma tematu , znalazłem te campy w końcu . Przepraszam ale zmęczenie dało się zauważyć . Panowie a sklep w polsce co handluje tymi kółkami to macie?
#233
Napisano 25 styczeń 2013 - 19:39
#234
Napisano 05 luty 2013 - 22:12
1. DT Swiss R1500
2. Fulcrum Racing Quattro
3. Shimano Ultegra WH-6700
Wymieniłem w kolejności przypadkowej.
Jeżdżę tylko dla siebie, żadnych wyścigów, okolice Bielska-Białej, więc trochę górek jest. Asfalt-wiadomo, jak wszędzie, czasem się trafi w dziurę :-/ Moja waga 85 kg.
#235
Napisano 05 luty 2013 - 23:42
http://wertykal.com/...m-RACING-3/1521
#236
Napisano 05 luty 2013 - 23:44
Fulcrum Racing Quattro - Dobre piasty, na tradycyjnych łożyskach, możliwość wymiany każdego elementu piasty. Maksymalna waga użytkownika - bez ograniczeń. Kłopotliwa wymiana szprych - tylko oryginalne. Nowy model = brak recenzji.
Shimano Ultegra - Dobre piasty, możliwość wymiany wszystkiego oprócz misek łożysk. Max waga użytkownika - bez ograniczeń. Kłopotliwa wymiana szprych - tylko oryginalne. Spawane felgi. Tubeless. Minusy - niewymienne miski łożysk, tylko pod Shimano/Sram.
W sumie ciężki wybór, ale celowałbym w Fulcrum albo Shimano, DT są trochę za drogie w stosunku do tego co reprezentują, zamiast nich wolałbym Racing 3 :-)
#237
Napisano 06 luty 2013 - 00:41
A Fulcrumy Racing 3 kosztują ok. 1900zł więc to już inny pułap cenowy no i podobno to raczej już koła na zawody.
#238
Napisano 06 luty 2013 - 00:51
#239
Napisano 06 luty 2013 - 08:09
#240
Napisano 06 luty 2013 - 08:58
Gdybym miał wybierać pomiędzy kołami, o którym wspominałeś, a DT wybrałbym te ostatnie.