
Koła gotowe firmowe
#21
Posted 19 September 2011 - 13:13
PS. tak wiem... "schudnij... nie będziesz miał problemu z ograniczeniami"
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#22
Posted 19 September 2011 - 14:55
#23
Posted 19 September 2011 - 17:02
- BartekzWioski likes this
#24
Posted 19 September 2011 - 19:46
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#25
Posted 23 September 2011 - 10:13
#26
Posted 02 October 2011 - 11:51
proszę o pomoc,
czy te kółka będą nadawać sie dla kolesia o wadze 95-100 kg ?
pozdrawiam i z góry dziekuję
http://rower.com.pl/...ml?cPath=34_709
#27
Posted 02 October 2011 - 12:11
Grube kolarstwo, BMI fighter
#28
Posted 03 October 2011 - 08:56
#29
Posted 03 October 2011 - 15:42

Grube kolarstwo, BMI fighter
#30
Posted 04 October 2011 - 17:08
#31
Gosc_mnichu91_*
Posted 06 October 2011 - 18:19
posiadam rower trek 2.1 na fabrycznych kołach bontrager ssr, które moim zdaniem są, delikatnie mówiąc, nienadające się do np. ścigania w maratonach. Myślę zatem o kupnie lepszych kół, które zakładałbym do podobnych celów, a samotne treningi przeprowadzałbym na starych. Poza tym, gdybym za kilka sezonów kupił sobie rower z wyższej półki, te nowa koła stałyby się treningowymi.
Osobiście przyglądam się intensywnie Mavic Ksyrium Elite 2011, co moglibyście mi doradzić?
#32
Posted 10 October 2011 - 22:07
Czy można przełożyć szprychy z kół WH-RS80 do WH-7900 ?
Długość szprych w tylnym kole taka sama, w przednim RS80 to 284 mm a w 7900 to 282 mm. Czyli przekładamy szprychy o 2mm dłuższe w miejsce krótszych.
Jeśli szprycha się nie zmieści to czy można tą różnicę zniwelować bez ucinania?
#33
Posted 22 October 2011 - 20:00
Szprychy muszą być wymierzone co do milimetra, ile mm wynosi margines? 2, 1 czy 0 ? Jak to wygląda w innych kołach. Śmiało, przecież wiecie ;-)
#34
Posted 22 October 2011 - 20:07
Dodać można tylko tyle, że konstrukcja szprychy pozwala jej po maksymalnym dokręceniu standardowego nypla wystawać ponad niego na długość 2mm, co nie powinno przeszkadzać w użytkowaniu.
Tak to wygląda w normalnych kołach, jednak systemówki mogą mieć te kwestie rozwiązane nieco inaczej, począwszy od innych nypli a skończywszy na np. krócej przewalcowanych i nagwintowanych szprychach.
#35
Posted 23 October 2011 - 07:58
#36
Posted 27 October 2011 - 10:17
#37
Posted 28 October 2011 - 15:46
Chciałbym koła do 500-600zł. Upatrzyłem sobie i jestem najbliższy ich zakupu koła WH-RS20.
Nie mogę jednak znaleźć konkretnej informacji czy wyżej stoi model WH-RS20 czy też WH-RS30. Różne strony różnie podają, jednak przeważnie dwudziestki są jakby poziomem przy grupie 105, natomiast 30 przy Tiagrze. Ile w tym prawdy, nie wiem. Ceny również są zróżnicowane. Jednak WH-RS30 częściej droższe od WH-RS20. Waga kół to 1950g dla WH-RS30 i 1820 dla WH-RS20 (wg producenta).
Jak jest naprawdę z klasyfikacją tych modeli?
No i na koniec, może macie lepszą ofertę kół za tę cenę? Dobrze by był trwałe to koła (dużo nie ważę - niespełna 65kg), waga mniej ważna aczkolwiek patrzę na nią. 130g różnicy między RS20, a RS30 mnie bardzo zastanawia, szczególnie, że te cięższe są w sumie droższe, a różnica znaczna.
Z góry dziękuję za pomoc!
#39
Posted 28 October 2011 - 22:31
#40
Posted 29 October 2011 - 21:42
Mógłbyś porównać wspomniane modele Shimano z Fulcrumami? Jakie mają wady i zalety. Fulcrum Racing 7 mają wagę rzeczywistą powyżej 2000g, więc sporo. Co zatem przemawia za tymi kołami?
Reply to this topic
